Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Joo. Okei sen verran tullaan takaspäin että ääniä en ole kuullut muutakun videolta mutta auton olen nähnyt liikenteessä ja kyllä joku raaserimainen 964 RS saa viisarin värähtämään enemmän, varsinkin kun miettii mitä toi cgt maksaa. Sitäpaitsi "normaalin" V10:n saundit ei oo ikinä hirveesti säväyttäny ainakaan missään gallardossa, joku siinä ujelluksessa on liikaa. Se kuulostaa siltä että ois tehty vaan kerjäämään huomiota, tyhjäkäyntikin kuulostaa ihmeelliseltä korkeelta pöhinältä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle nyt on aivan sama mitä noi maksaa, kun koskaan ole mitään mahdollisuutta kuitenkaan ostaa, vaikka olis muutaman satatonnia halvempia. Kiertokoneet on kaiken A sekä O.
 
1969_Dodge_Charger__Dukes_of_Hazzard_-_General_Lee__007_7048.jpg
 
Vosseneita ja audeja on varmasti tänne linkattu, mutta ei tätäkään videota voi liian montaa kertaa katsoa. Saa lähinnä ärsytyksen päälle kun kattoo tän ja kohta lähtee ajamaan omalla VW golffilla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vosseneita ja audeja on varmasti tänne linkattu, mutta ei tätäkään videota voi liian montaa kertaa katsoa. Saa lähinnä ärsytyksen päälle kun kattoo tän ja kohta lähtee ajamaan omalla VW golffilla.


Siistihän toi on, vaan pari vikaa:
1) Aivan liian suuret vanteet
2) Jos S5 täytyy saada niin ehdottomasti Sportback
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:


Joo kyllähän V10 on vähän sellanen vajaasylinterinen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vanteet just passelit tuossa ässässä. Sopii kyllä helkkarin hyvin tuohon puhtaaseen lookkiin.
 
Jotenki näin "vanhemmiten" vaan ite tullu mukavuudenhaluiseksi. Olis kiva ku autolla vois oikeasti ajaa ja että takapenkille pääsis kaverit ilman että joutuu etujakkaroita taittelemaan. "Pilaa" tuon ulkonäönki ku tietää ettei ole käyttökelpoinen.
Vähä sama juttu naisten kanssa; Ei auta vaikka olis kuinka hyvännäköinen jos tietää että ajomukavuus on luokaton.
 
[video=youtube_share;1dZsHL3B_ZQ]http://youtu.be/1dZsHL3B_ZQ[/video]

Cadillac julkas tossa joku tovi sitten ihan mielenkiintosen konseptiauton.
 
Jotenki näin "vanhemmiten" vaan ite tullu mukavuudenhaluiseksi. Olis kiva ku autolla vois oikeasti ajaa ja että takapenkille pääsis kaverit ilman että joutuu etujakkaroita taittelemaan. "Pilaa" tuon ulkonäönki ku tietää ettei ole käyttökelpoinen.
Vähä sama juttu naisten kanssa; Ei auta vaikka olis kuinka hyvännäköinen jos tietää että ajomukavuus on luokaton.

Kyllä mun mielestä näistä kahdesta ensimmäinen on heittämällä paremman näköinen. Eiköhän tollasilla normaaleilla vanteilla ole parempi ajaakin.

1998-BMW-750iL-E38-Security-1-540x960.jpg


E38-1.jpg
 
Disko Datsuneita harrastepeliksi katselleena vituttaa, että kaikki ovat pääsääntöisesti "postiautoja" ja kun en lehtiä jaa niin en sellaisella viitsisi ajojani ajella.
Ei omaa kokemusta, mutta kuulema RHD:hen tottuu parissa päivässä/viikossa. No jossain mäkkärin drive-innissä voi olla ongelma jos ei apparia (tai peruuta) ja ohituksissa joskus.

Mutta onhan sitä 350z, 370z.

Skyline. Taisivat nopeasti bännätä/muuttaa sääntöjä, kun V8 takavedot ei enää pärjänny? Ja lisäpainoja muissa sarjoissa.


Ja jatkossa (jos 350/370z ei kelpaa) ei tarvi ajaa oikeanpuolisella ohjauksella.
1347354994.jpg

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotenki näin "vanhemmiten" vaan ite tullu mukavuudenhaluiseksi. Olis kiva ku autolla vois oikeasti ajaa ja että takapenkille pääsis kaverit ilman että joutuu etujakkaroita taittelemaan. "Pilaa" tuon ulkonäönki ku tietää ettei ole käyttökelpoinen.
Vähä sama juttu naisten kanssa; Ei auta vaikka olis kuinka hyvännäköinen jos tietää että ajomukavuus on luokaton.

Onhan se autolla kauppaan ajaminen ilman ongelmia ikään kuin iso ominaisuus tämänpäivän vehkeissä. Juuri eilen joku ajeli kavereidensa kanssa e mersulla jossa isot vanteet ja madallusta noin 100mm kyllä oli naurussa pitämistä. Ajoivat siis mukulakivetyksellä kaupungissa reipasta 5km/h vauhtia no onneks oli tilaa niin pyyhkäsin ohi:) Eniten naurattaa tuollainen rengas/alusta virittäminen mikä tekee autosta päivittäisessä käytössä huomattavasti hitaamman mitä alkuperäinen versio.
 
Juu ei ole olemassa kuin 20- ja 16-tuumaisia vanteita.

En ymmärrä? Ajoin tossa takaa sitä että mukavuuden lisäks noi ihan pienimmätkin orkkisvanteet on ainakin omasta mielestä monesti fiksumman näkösiä kuin ihan jotkut 20".

- - - Updated - - -

Onhan se autolla kauppaan ajaminen ilman ongelmia ikään kuin iso ominaisuus tämänpäivän vehkeissä. Juuri eilen joku ajeli kavereidensa kanssa e mersulla jossa isot vanteet ja madallusta noin 100mm kyllä oli naurussa pitämistä. Ajoivat siis mukulakivetyksellä kaupungissa reipasta 5km/h vauhtia no onneks oli tilaa niin pyyhkäsin ohi:) Eniten naurattaa tuollainen rengas/alusta virittäminen mikä tekee autosta päivittäisessä käytössä huomattavasti hitaamman mitä alkuperäinen versio.

Eniten siinä naurattaa se että se ei ole edes hienompi kuin alkuperäinen :D
 
Ei omaa kokemusta, mutta kuulema RHD:hen tottuu parissa päivässä/viikossa. No jossain mäkkärin drive-innissä voi olla ongelma jos ei apparia (tai peruuta) ja ohituksissa joskus.
No ohitukset on kuulemma vähän liiankin jänniä välillä, ku pitää olla melkeen kokonaan vastaantulijan kaistalla, ennenku näkee, tuleeko ees ketään vastaan. Riippuu tietenkin vähän, mihin suuntaan tie kaartuu, mutta silti. Ihan mielellään ajelee tehokkaallakin autolla varmaan tietyissä tilanteissa rekan tai mummon perässä 80 km/h satasen rajotuksella.
 
Mä taas en ymmärrä miks jonkun mielestä ylikokoset vanteet edes näyttää hyviltä. Mitä vikaa on sopusuhtaisessa?
Ei mitään ja noi Audin vanteethan on sopusuhtaiset. Sopii kuin nyrkki silmään. En kyllä tajua tota Bemarikuvaakaan. Saa olla silmät aika vähän kierossa jos pitää ylempää paremman näköisenä. No makuja on monia, mutta onneksi mun ei tarvitse olla noin ahdasmielinen.
 
Kyllä toi vakiokuntoinen BMW on huomattavasti hienompi kun toi DIY-viritys. Audin vanteet järkyttävät.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom