Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

Makee auto, vielä makeamman siitä tekee että sen paras moottori on suunniteltu Saksassa.

- - - Updated - - -

Avo hemi Cudan jos saisin, tyytyväisenä kuolisin.

Näitähän on yksi Suomessakin. Alle kymmenen lienee jäljellä maailmanlaajuisesti.

plymouth-hemi-cuda-convertible-07.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku varmaan kommentoi kohta että typerän matala, mutta eihän sillä ajeta tuolla korkeudelle. Säätää lennosta. On kyllä hieno, ja noi vanteet on kyl yhdet mun Vossen suosikit.

Joku varmaan kommentoi kohta että typerän matala, mutta eihän sillä ajeta tuolla korkeudelle. Säätää lennosta. On kyllä hieno, ja noi vanteet on kyl yhdet mun Vossen suosikit.

Propaablo joo mut tollahan sitä korkeutta pystyy säätelee, vajaa 5kiloo ku laittais kamoihin kii ni liikkus omaki ylös-alas napista..

image.jpg

7-sarjan Audi on kyllä aivan hirveä muotoilun irvikuva. En voi käsittää miten on päässy tuotantoon asti. Noi helvetin ilmapussihässäkät on kanssa ihan turhuutta. Hirveä raha siihen kiinni, että auto röhnöttää mahan varassa parkkipaikalla. Blaah

Oon aina ihmetelly että miten tollasella autolla ajetaan missään, vaikkapa nyt Herttoniemenrannassa hidastetöyssyn ylitse, missä se töyssy on mutkassa lähellä risteystä. Samantien hajoaa etulokasuoja ja puhkeaa renkaat ja vääntyy vanne.

7-sarjan Audi on kyllä aivan hirveä muotoilun irvikuva. En voi käsittää miten on päässy tuotantoon asti. Noi helvetin ilmapussihässäkät on kanssa ihan turhuutta. Hirveä raha siihen kiinni, että auto röhnöttää mahan varassa parkkipaikalla. Blaah

Mulle kyl kelpais toi seiska :puntti:

Oon aina ihmetelly että miten tollasella autolla ajetaan missään, vaikkapa nyt Herttoniemenrannassa hidastetöyssyn ylitse, missä se töyssy on mutkassa lähellä risteystä. Samantien hajoaa etulokasuoja ja puhkeaa renkaat ja vääntyy vanne.

Ei mitenkään. Eihän niistä voi ajaa kuin subarun nelivetokatumaasturilla ;)
UUfL269.jpg

Onhan toi Audin seiska todella onnistunut laite muotoilultaan, enkä usko että ajettavuudessakaan suurta moittimista on. Tyylikäs.

No mitä vittua. Lyö sinäki nyt sitte lisää noita toistesna näkösiä pemareita ja audeja ketju täytee.

Noi on komeita nissaneita molemmat

Kauneus on katsojan silmassa ja makuasioista ei voi kiistella mutta itse en kutsuisi kyseisia yksiloita komeiksi. Omistan itse zetan eika tulisi mieleenkaan siihen ruveta mitaan levikkeita/spoilereita kiinni ruuvamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom