- Liittynyt
- 16.5.2008
- Viestejä
- 634
No vähän kyllä epäilen, että myytäessä se 3-4v Tojo voi olla halutumpaakin tavaraa kuin +10v tehoaudi johon lähikorjaamon reiska on asennellut ebay-moottorin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja 10v/50ke audibemarimersussa ei arvo laske? :lol2:Jos on varaa ostaa Tojo joka menettää 10k€ vuodessa arvoaan, on varaa maksaa pari tonnia korjaamolle siitä lohkon vaihdosta. Ja tuo on worst case scenario, joka sattuu tosi harvoin. Kaikki muut remontit on halvempia.
Ja 10v/50ke audibemarimersussa ei arvo laske? :lol2:
Joillain vähän paistaa vaan tuo saksalaiset autot on ylivertaisia vs japanilaiset-ajattelu.
Onhan ne ylivertaisia.
Kyllähän esim. Nissan antaa aika kivasti vastusta:
http://www.youtube.com/watch?v=k0Y45OzxqZk
http://www.youtube.com/watch?v=ENIo_RnFp_g
Kyllähän esim. Nissan antaa aika kivasti vastusta:
http://www.youtube.com/watch?v=k0Y45OzxqZk
http://www.youtube.com/watch?v=ENIo_RnFp_g
Nissan vs. Porsche, vaikea valinta...
Valitettavaa todeta, mutta Suomessa tuollaiset tehokkaat autot ovat melko turhia. Nopeuksia valvotaan monessa paikkaa melko tunnollisesti ja tiet nyt ovat mitä ovat. Tähän lisäksi vielä talvi, kanssa-autoilijoiden vittuilu ja kukkahattuasenne, niin se oli siinä sitten. Pari viikko tuli tuossa ajeltua Espanja-Portugali akselilla tässä hiljattain ja esim. tuolla tehokkaalla ja urheilulliselle autolla olisi ihan oikeata käyttöä. Moottoritiet hyvässä kunnossa, paljon nousuja ja tiukkoja mutkia vaikka rajoitukset 120km/h. Juuri kukaan ei kuitenkaan piittaa rajoituksista, eikä poliiisejakaan kauheasti kiinnosta, eli vauhtia pidetään helposti 150-160km/h ja tehopeleillä vielä enemmän. Mitään Saksaa ei varmasti tarvitse edes mainita tässä yhteydessä ja tämä sama piru vaivaa myös prätkää yhtä lailla, joten yhtä hyvin voi pitää hauskaa fillarilla kaahaamalla Tuollaisesta sporttipelistä voi Suomessa nauttia kesällä radalla ja that´s pretty much it.
Jos mä saisin valita kaikista uusista 5-sarjan bemareista, olisi valinta ehdottomasti 520. Samat varusteet jsiihen saa kuin mallisarjan huippuihinkin. Eikä tarvitse maksaa hirveitä polttoaine, vakuutus ja huoltokustannuksia turhasta. Eikä se M5:kaan niin kummoisesti liiku yli 10kertaa halvempaan kiloiseen kyykkypyörään verrattuna jos vauhtia pitäisi samalla rahalla saada ;)Pitänee sitten vaihtaa M-bemu esim Focus Fordiin, jos näin on päässyt käymään. Saisikohan esim focuksen samoilla varusteilla, äänieristeillä, laadulla ja muilla vermeillä, joita yleensä useat "tehokkaat" laadukkaat autot pitävät sisällänsä. Harmi kun ei edes se ohituskiihtyvyys vaikuta mitään. Paskan möivät. Muutenkin on aina vituttanut ajaa tollaisella tehokkaalla laatupelillä.
Pakkoko se on aina mennä ääripäästä toiseen? Joku E39 530 tarjoaa ihan laadukkaan sisustan, loistavan äänieristyksen ja varusteitakin. Ohituskiihtyvyyskin on taatusti täysin riittävä. Hinta on hyvinkin kohtuullinen eikä kulutus täysin kohtuuton. Mihin sitä tehoa nyt tarvitaan?Pitänee sitten vaihtaa M-bemu esim Focus Fordiin, jos näin on päässyt käymään. Saisikohan esim focuksen samoilla varusteilla, äänieristeillä, laadulla ja muilla vermeillä, joita yleensä useat "tehokkaat" laadukkaat autot pitävät sisällänsä. Harmi kun ei edes se ohituskiihtyvyys vaikuta mitään. Paskan möivät. Muutenkin on aina vituttanut ajaa tollaisella tehokkaalla laatupelillä. Audin RS:t olisivat myös ihan paskoja etenkin talvella.
Jos mä saisin valita kaikista uusista 5-sarjan bemareista, olisi valinta ehdottomasti 520. Samat varusteet jsiihen saa kuin mallisarjan huippuihinkin. Eikä tarvitse maksaa hirveitä polttoaine, vakuutus ja huoltokustannuksia turhasta. Ei se M5:kaan kummoisesti liiku 10kertaa halvempaan kiloiseen kyykkypyörään verrattuna.
Jos mä saisin valita kaikista uusista 5-sarjan bemareista, olisi valinta ehdottomasti 520