HICA-hype

Mihinköhän ne HICA-tutkimukset ovat "unohtuneet" kun edes mitään konferenssilyhennelmiä ei ole mihinkään ilmeistynyt? Taisi olla tämä tuote ihan :david: Joko tuota on joku pakkislainen kokeillut..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anssi Manninen sanoi:
Mihinköhän ne HICA-tutkimukset ovat "unohtuneet" kun edes mitään konferenssilyhennelmiä ei ole mihinkään ilmeistynyt? Taisi olla tämä tuote ihan :david: Joko tuota on joku pakkislainen kokeillut..?

Itselle on ainakin jäänyt sellainen kuva, että paljon melua tyhjästä...

Anssi Manninen sanoi:

Sen jälkeen kun malto, heraprotsku ja kreatiini tuli markkinoille niin on alkanut tuntua, että tämä homma oli tässä. Monesti vielä nykyäänkin innostun näistä uusista tuotteista, mutta joko itse kokeiltua tai kaverilta kuultuna totean itselleni:Ei nämä toimi.
Muutamat laihdutus lisäravinteet toki toimii..mutta mutta....
En tiedä edes mikä tämä "HIKI"-tuote on, mutta taisit jo itse vastata kysymykseesi: Sinne se on unohtunut muiden toimimattomien tuotteiden sekaan.....Todennäköisesti jos joku olisi kokeillut ja se toimis, niin täällä ois jo trheadi ennen/jälkeen kuvineen siitä hurjasta kehityksestä, jonka tämä tuote on tuonut..olipa se sitten mihin tarkoitukseen tahansa.

Kyllähän sitä täälläkin muutama jannu testas, taitaa mennä siihen NÖX NÖX -sarjaan.

training_day sanoi:
Tuo on vähän härskiä kun eka kyseenalaistetaan kaikkien lisäravinteiden toiminta ja sitten lähdetään itse mukaan tekemään tuotetta mikä on historian kallein lisäravinne. Seppälän kanssa jutskasin adt:n kokouksessa missä selostin isolle porukalle harrastelijoiden dopinginkäytöstä ja Timpe oli varsin mukava mies ja ammattitaitoinen. Olisi hyvä jos pysyisi periaatteissaan, eikä lähtisi rönsyilemään.

Ei muuten ole sittemmin kuulunut ADT:n puolelta mitään vaikka tarjosin apua tuossa doping jutussa. Vähän jäi fiilis, että jäävuoren huippua raavitaan testaamisen merkeissä ja oikea ongelma jätetään sikseen.

HICA:sta doping-testaukseen:

Noi testit pitäisi lopettaa kokonaan - ainakaan verorahoja niihin ei pitäisi käyttää. Testaus ei käyttönnössä vaikuta millään tavalla HUIPPU-urheilijoiden aineiden käyttöön, sillä ne testit on niin helppo kiertää ja huipuilla on mahdollisuus ostaa tieto-taitoa. Koko testausjärjestelmä on pelkkä kulissi, jolla sinisilmäiset sohvaurheilutavikset saadaan luulemaan, että 105 kiloinen 5 %:n rasvat omaava pikajuoksijajässikkä potkii pelkällä kaurapuurolla.. ei ku siis pelkällä HICA:lla :D

hunter killer sanoi:
Todennäköisesti jos joku olisi kokeillut ja se toimis, niin täällä ois jo trheadi ennen/jälkeen kuvineen siitä hurjasta kehityksestä, jonka tämä tuote on tuonut..olipa se sitten mihin tarkoitukseen tahansa.

Eikös Mike joskus vetänyt herneet nenään, kun ei saanut itse kyseistä tuotetta kaupalle myyntiin, ja kielsi sitten keskustelemassa tällä palstalla koko aineesta? Näin muistelisin, mutta korjatkaa, jos olen väärässä. Eli ei ihme, että threadeja ei näy.

Anssi Manninen sanoi:
HICA:sta doping-testaukseen:

Noi testit pitäisi lopettaa kokonaan - ainakaan verorahoja niihin ei pitäisi käyttää. Testaus ei käyttönnössä vaikuta millään tavalla HUIPPU-urheilijoiden aineiden käyttöön, sillä ne testit on niin helppo kiertää ja huipuilla on mahdollisuus ostaa tieto-taitoa. Koko testausjärjestelmä on pelkkä kulissi, jolla sinisilmäiset sohvaurheilutavikset saadaan luulemaan, että 105 kiloinen 5 %:n rasvat omaava pikajuoksijajässikkä potkii pelkällä kaurapuurolla.. ei ku siis pelkällä HICA:lla :D

kyllähän sen nyt maailman huipuista näkee monessa lajissa, että sellainen fysiikka ei vaan ole mahdollinen puhtain keinoin. kummasti tosiaan silti menevät läpi "puhtaina", ainakin suurelle yleisölle.

PunttiOskari sanoi:
Eikös Mike joskus vetänyt herneet nenään, kun ei saanut itse kyseistä tuotetta kaupalle myyntiin, ja kielsi sitten keskustelemassa tällä palstalla koko aineesta? Näin muistelisin, mutta korjatkaa, jos olen väärässä. Eli ei ihme, että threadeja ei näy.
Herneet ja herneet. Siitä suutuin kun Karila tuli tänne ja laittoi yhteystiedot ja mainokset mistä saa. Mainostaminen on kiellettyä Pakkotoistolla, oli sitten kuka tahansa kyseessä ja varsinkin tapauksessa, missä tuotteen myynti evättiin meiltä.

Eli asioita voi katsoa aina niin monelta kantilta. Yleensä se toki katsotaan noin että minä olen vetänyt herneet nenään. Asiaa kannattaa kuitenkin ajatella myös ihan järjellä, eli kannattaisiko minun antaa olla mainokset täällä keikkumassa ja antaa ilmaiseksi etua kilpailijoille? Eivät hekään kaupassa pidä Pakkotoiston bannereita. Pakkotoistolla kuitenkin keskustellaan kaikista lisäravinteista, mikä on ihan hyvä asia, vain mainokset on kiellettyjä. Muut kaupat eivät tarjoa edes keskustelupalstaa saati sitten puhetta esim tuotteista mitä he eivät edes myy. Toivoisin, että nämä asiat ymmärrettäisiin ennen hernekommentteja.

Olis hauska kuulla vihdoin ja viimein niitä käyttäjäkokemuksia...

Anssi Manninen sanoi:
Koko testausjärjestelmä on pelkkä kulissi, jolla sinisilmäiset sohvaurheilutavikset saadaan luulemaan, että 105 kiloinen 5 %:n rasvat omaava pikajuoksijajässikkä potkii pelkällä kaurapuurolla.. ei ku siis pelkällä HICA:lla :D

Tähän päätelmään olen itsekin tullut. Olen joskus miettinyt, miltä kärähtäneestä urheilijasta mahtaa tuntua, kun lehdistö julistaa hänet huijariksi ja roistoksi, joka epärehellisin keinoin kilpailee puhtoisia urheilijanuorukaisia vastaan...Solidaarisuus kilpakumppaneita ja lajia kohtaan ilmeisesti estää sanomasta, että kaikki muutkin sitä tekee, vaikka vitutus lienee sanoin kuvaamaton..

LOL@HICA, kaikki haluavat rahastaa kyniksiä, jotka toivovat sitä ihmeellistä tuotetta, joka mahdollistaisi isot lihakset nopeasti ja ennenkaikkea ilman vaivaa ja hikeä salilla ;-))

"105 kiloinen 5 %:n rasvat omaava pikajuoksijajässikkä"

Justin Gatlin 185cm - 81kg
John Capel 182cm - 77kg
Tyson Gay 180cm - 75kg
Maurice Greene 175cm - 81kg
Coby Miller 175cm - 84kg
Wallace Spermon 190cm - 79kg
Shawn Crawford 180cm - 75kg
Aziz Zakari 171cm - 68kg

Jostain kumman syystä juuri näistä muutamista huippujuoksijoista kukaan ei satu painamaan 105kg, mutta rasvaprosentti voi olla lähempänä 5 prosenttia. Sinäänsä aika todella typerä kommentti kaverilta jolta löytyy kaikenlaisia hienoja titteleitä (Senior Science Editor). Juuri tämmöiset kommentit tuovat semmoista kuvaa ihmisille (etenkin nuorille) että tuommoiseen kuntoon kun nuo pikajuoksijat ovat ei pääse ilman aineita, vaikka totuus on se että aivan varmasti pääsee tommoiseen kuntoon ja 110% varmuudella pääse vieläpä paljon parempaakin kuntoon.

Anssi Manninen sanoi:

Ei se nyt varmaan noin yksikertaista ole että kaikki kilpaurheilijat roinaa. Ei sekään ettei kukaan koskaan testeissä kärähdä. Kyllä doping testauksessa on järkeä, jos ei muuten niin se estää kaikkein pahimmat ylilyönnit.

Tässäkin asiassa on niin helppo laukoa äärimmäisyyksiä ja olla todella kyyninen. Totuus on jossain tuon ja suuren yleisön "sinisilmäisyyden" välimaastossa...

Ja kuten Jukka86 jo sanoikin, voi pikajuoksijan fysiikkaan päästä aivan ilman mömmöjäkin pitkäjännitteisesti punttaamalla.

Jukka86 sanoi:
Juuri tämmöiset kommentit tuovat semmoista kuvaa ihmisille (etenkin nuorille) että tuommoiseen kuntoon kun nuo pikajuoksijat ovat ei pääse ilman aineita, vaikka totuus on se että aivan varmasti pääsee tommoiseen kuntoon ja 110% varmuudella pääse vieläpä paljon parempaakin kuntoon.
Joo, lihasmassallisesti ja ulkonäöllisesti ehkä pääseekin, jos on lahjakas ja panostaa treeniin, lepoon ja ravintoon kunnolla. Mutta lähdepä juoksemaan noiden kanssa pikamatkoja natikkana, vaikka olisit kuinka lahjakas. Voi olla että karu totuus tulisi ilmi aika nopeasti. Nuo jannut nyt kuitenkin ovat juoksijoita ja tuo lihasmassa, mitä niillä on, on tullut vain ihan juoksu- ja voimatreenin sivutuotteena.

Jylli81 sanoi:
Joo, lihasmassallisesti ja ulkonäöllisesti ehkä pääseekin, jos on lahjakas ja panostaa treeniin, lepoon ja ravintoon kunnolla. Mutta lähdepä juoksemaan noiden kanssa pikamatkoja natikkana, vaikka olisit kuinka lahjakas. Voi olla että karu totuus tulisi ilmi aika nopeasti. Nuo jannut nyt kuitenkin ovat juoksijoita ja tuo lihasmassa, mitä niillä on, on tullut vain ihan juoksu- ja voimatreenin sivutuotteena.
Allekirjoitan täysin tuon. Nuo eivät treenaa lihasmassaa ja jos treenaisivat, olisivat reippaasti isompia. Miehet ovat viritetty täysin sataan metriin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom