HICA-hype

Oudon vähän tietoa on osunut silmiini Hicasta. Jos kyseessä olisi tuote, jonka teho on osoitettu tutkimuksilla, niin kuvittelisin tulosten esilletuomisen olevan helppoa taustajoukkojen arvovallalla.

:offtopic:

Mitä isompi juoksija on, sitä suurempi voima vaaditaan tuon massan kiihdyttämiseen. Juoksussa nimenomaan suhteellinen voima on ratkaisevassa asemassa juoksutekniikan lisäksi, joten ei ole lainkaan vaikea uskoa noita painoja. Pienikokoisemmat ovat tunnetusti suhteessa vahvempia painoonsa nähden.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta kumma juttu se kuitenkin on. Monesti ollaan pikajuoksija kaverille sanottu että kun lopetat juoksun niin eikun voimanoston tai painonoston tai bodykisojen pariin niin alkaa meriittejä tulemaan aika nopeasti. Niin sairaassa kunnossa se mies on. Ja se räjähtävyys. Ka kyky tehdä sarjoja paljon nopeassa ajassa on aika tajuton:rock:

Nopeat lihassolut usein tutkimuksien mukaan kasvavat enemmän reenin myötä. Ja yleensä "nopeasoluiset" pikajuoksijat käyvät paljon salilla, jopa tekemässä yläkroppaa. Esim. Arto Bryggaren suosikkiliike puntilla oli...yllätys yllätys...penkki. Runkkupenkistä 170 kg, ei huono :) Eli sinänsä pikajuoksijan ulkomuodon perusteella ei vielä voi sanoa yleensä mitään. He ovat lihasten kasvatukseen periaatteessa usein lahjakkaita. Toiset pikajuoksijat ovat oikeita salirottia, mutta sitten löytyy aina niitä kimcollinsseja, jotka eivät ole käytännössä edes kusseet kuntosalia kohti ja silti 100 m kulkee alle 10. Vähän off-topic, en kommentoi natu vai ei juttuun mitenkään tässä yhteydessä ;)

Luin koko HICA ketjun bodilehden foorumilla ja täytyy sanoa, että oli melkoisen huvittavaa luettavaa. :D

Päällimmäisenä jäi kommenteista mieleen, että kuinka yksinkertaisina Pauliina Talus meitä taviksia oikein pitää? Jutut luokkaa "ostan tätä koko suvulleni" :D

Ja kiitos eräälle pakkislaiselle, ainoasta järjenäänestä koko ketjussa. ;)

Mitä itse tuotteeseen tulee niin luulisi, että ainoa tilanne (täysin absurdi), jossa tuotteesta voisi saada hyötyä on jos henkilö treenaisi kovaa, mutta unohtaisi palautusjuomat ja treenin jälkeiset ruokailut tyystin, sitkuttelisi pelkällä HICA:lla. En tosin tiedä sittenkään. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:
Luin koko HICA ketjun bodilehden foorumilla ja täytyy sanoa, että oli melkoisen huvittavaa luettavaa. :D

Päällimmäisenä jäi kommenteista mieleen, että kuinka yksinkertaisina Pauliina Talus meitä taviksia oikein pitää? Jutut luokkaa "ostan tätä koko suvulleni" :D

Mullakki nauratti tuo Pauliinan käyttäjäkommentti. Jotenki tuli sellane olo koko postauksesta, että tavallisia saliharrastajia pidetää hyvin sinisilmäisinä ja naiiveina..

Kävin jonkin aikaa sitten eräässä nimeltämainitsemattomassa lisäravinne myymälässä jossa hicaa myydään ja kysyin että mitä yleisesti ottaen käyttäjät ovat olleet mieltä HICA:sta. Myyjä sanoi että jotkut erittäin paljon treenaavat esim jääkiekkoilijat ovat kertoneet että jotain hyötyä palautumiseen on ollut, mutta myönsi kyllä ihan suoraan ettei tavallisille treenaajille ole mitään merkittävää hyötyä.

mursu sanoi:
Kävin jonkin aikaa sitten eräässä nimeltämainitsemattomassa lisäravinne myymälässä jossa hicaa myydään ja kysyin että mitä yleisesti ottaen käyttäjät ovat olleet mieltä HICA:sta. Myyjä sanoi että jotkut erittäin paljon treenaavat esim jääkiekkoilijat ovat kertoneet että jotain hyötyä palautumiseen on ollut, mutta myönsi kyllä ihan suoraan ettei tavallisille treenaajille ole mitään merkittävää hyötyä.
Itse kun olen vuosien varrella seurannut monenkin jääkiekkoilijan elämää, niin siinä on ruokavaliossa, levossa ja treenaamisessa niin monta muuttuja, että on täysin mahdotonta sanoa varmaksi muutosten aiheutuneen HICA:sta. En ihan heti kyllä kykene nimeämään yhtään jääkiekkoilijaa joka treenaisi viikosta toiseen samalla tavalla, samalla kuormalla ja lihasrasituksella, safkaisi samalla ruokavaliolla ja lepäisi saman verran.

Pulla sanoi:
Itse kun olen vuosien varrella seurannut monenkin jääkiekkoilijan elämää, niin siinä on ruokavaliossa, levossa ja treenaamisessa niin monta muuttuja, että on täysin mahdotonta sanoa varmaksi muutosten aiheutuneen HICA:sta. En ihan heti kyllä kykene nimeämään yhtään jääkiekkoilijaa joka treenaisi viikosta toiseen samalla tavalla, samalla kuormalla ja lihasrasituksella, safkaisi samalla ruokavaliolla ja lepäisi saman verran.

Hyvinkin mahdollista ettei kyseisillä henkilöillä ole muutokset palautumisessa johtuneet HICA:sta. Kuitenkin alkuperäisellä viestilläni hain lähinnä sitä että jos lisäravinne kauppias suoraan myöntää asiakkaalle ettei kohuttu tuote mitä he myyvät välttämättä toimi, ainakaan perus treenaajalle, osoittaa se mielestäni jotain tuotteen tehokkuudesta.

mursu sanoi:
Hyvinkin mahdollista ettei kyseisillä henkilöillä ole muutokset palautumisessa johtuneet HICA:sta. Kuitenkin alkuperäisellä viestilläni hain lähinnä sitä että jos lisäravinne kauppias suoraan myöntää asiakkaalle ettei kohuttu tuote mitä he myyvät välttämättä toimi, ainakaan perus treenaajalle, osoittaa se mielestäni jotain tuotteen tehokkuudesta.
Mä sanon aina kaupalla, ettei tribulus toimi mun mielestä pätkääkään, olen myynyt tribuluksen sanoilla "tää on mun mielestä täyttä paskaa, otettiin myyntiin kun sitä niin kovasti kysyttiin, mä laittaisin rahat ihan perusproteiiniin".

Mike sanoi:
Mä sanon aina kaupalla, ettei tribulus toimi mun mielestä pätkääkään, olen myynyt tribuluksen sanoilla "tää on mun mielestä täyttä paskaa, otettiin myyntiin kun sitä niin kovasti kysyttiin, mä laittaisin rahat ihan perusproteiiniin".
:worship: :worship: :worship: :worship:

Rehellinen mies kaikin puolin....Turhahahan noista on kiistellä. Jonkun mielestä toimii ja hän saa olla sitä miltä. kovaa pokkaa vaatii sano se asiakkaalle. No eipähän väitetä valehtelusta. :rock:

Kohtuullisen hauskaa musta että:
-------------------------------
Asiakas: "Moi, ottaisin purkin tota teidän tuotetta x"
Myyjä: "Joo, se on kyllä ihan paska tuote. Ei toimi tippakaan"
Asikas antaa rahat, kiittää, ottaa tuotteen ja poistuu tyytyväisenä paikalta.
-------------------------------

Ei näe ihan joka päivä kun Stockalla tai muualla käy :D .
Pisteitä Pakkikselle :worship:

Mike sanoi:

Juuri näin. Pisteet kotio Mikelle tosta. Vaikka olis kuinka helppo rahastaa paskalla niin ei lähde sinne. Siinä hyötyy varmasti kauppiaskin pitkässä juoksussa kun tyytyväinen asiakas palaa takaisin. Ainakin jonkinaikaa sitten tuntu olevan enemmän sääntö kun poikkeus, että lisäravinnekaupassa koitettiin koijata apinaa niin paljon kun mahdollista...Monet kauppiaat on vaan oppinu kantapään(konkurssin) kautta sen että vaikka asiakas ei välttämättä oo aina oikeessa, niin kuitenkin loppupeleissä ainut joka tuo rahaa taloon. :thumbs:

Itte oon kanssa käyny lukeen Hica-ketjua toisella palstalla ja sen "keskustelun" tason perusteella on taas yks kauppa Tampereella josta ei periaatteesta viitti ostaa mitään. Jos se tuote oli noin epävarma niin olis tuonu sen markkinoille ilman mitään hehkutuksia. Tuskin olis paljoo vähemmän saanu myytyä...Eikä olis menny uskottavuus niin monelta taholta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom