heti vessaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rokuai
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
rankan reenin jälkeen sitä tulee kotiin nälkäsenä... sitä venaa sen tunnin ja sitten syö sen päivän ruuan mitä nyt ikinä onkaan. mutta syömisen jälkeen meneekö varttiakaan ni heti armoton PASKA hätä. mietin vain että mistähän johtuu että yleensä vain reenipäivinä etenkin rankkoina näin tapahtuu.
ja voikohan tästä olla jotain haittaa kaikkien aineitten imeytymisen kannalta??

kitoksia :worship:

Tuskin siitä mitään haittaa aineiden imeytymiselle on jos se ei kauheaa ripulia ole se shitti.

Se schaisse on lojunu sun torvessa jo jonkun aikaa ja haluu vaan pois uuden tieltä. Elimistö tykkää buutata itseään näin mm. krapulapäivinä. Varmaan sotket maitoo kuitenkin palkkariin jotta kaakaos maistus paremmalta ja siitähän tämä dilemma johtuu eikös vaan?

jees, eiku aattelin vaa että on se kumma ku nuin ei tapahu muutaku reenipäivinä.. niin ja en juo palautusjuomaa tai mitään muutakaan,ihan ruualla yritetään porskuttaa..
mutta kiitos :)

Etsin jo paikkaa tai threadia, jossa voisin avautua, kun treenin aloittamisen jälkeen oon aina paskonu vähintään kaksi kertaa päivässä. Toki syönkin nyt enemmän, mutta melkein aina kun menen kuselle niin pitää istahtaa paskalle samalla.

Muilla samantapaisia kokemuksia?:)

No niin siis, kauhistelin kun eräs kaveri tokaisi käyvänsä about kerran viikossa paskalla (tosin elää tupakalla, kahvilla ja nopeellahiilarilla :D ), itte saa bulkilla juosta paskalla neljäkin kertaa päivässä parhaimmillaan :lol2:

edit. paska hymiö

Nepheg sanoi:
4 kertaa on paljon? Mulla menee 6-7 kertaa päivässä ja en tiennyt, että se on erikoista :hyper: .

no itellä oli maha melkoisen sekaisin eilen liekkö johtunut lauantain.. :kippis1: juhlimisesta..varmaan tuli käytyä semmoinen 10krt paskalla..perse ihan ruvella.. :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mä käyn paskal joku 4-5 kertaa päiväs..

Ihan normaalia että ruoan jälkeen tulee kakka. Niin tulee koirilla ja vauvoillakin. Sellanen pari kertaa päivässä on ihan mukava paskalla käymis tahti mulle ellen vetele rahkaa ihan raivona pitkin päivää. Onpas mielenkiintoista. :jahas:

keijo s sanoi:

Voisin vielä lisätä :offtopic:

Edit: ei mun mielestä kukaan ole kysynyt kuinka monta kertaa kukin käy paskalla.... ei ketään kiinosta!
Jos joku haluu tietää kuinka monta kertaa joku käy paskalla niin laittakaa mikelle ehdotus että laittaa gallupin pystyy kyseisestä aiheesta uskon vaan ettei saa paljoo kannatusta ylläpidon puolelta...

BigBoi sanoi:
Jos joku haluu tietää kuinka monta kertaa joku käy paskalla niin laittakaa mikelle ehdotus että laittaa gallupin pystyy kyseisestä aiheesta uskon vaan ettei saa paljoo kannatusta ylläpidon puolelta...

ei vittu tästä saikin päivän naurut.. :lol2:

Black dog sanoi:
Mullakin palautusjuoma tulee aika nopeasti suolesta läpi, paskallakin käyn joku 2-4 kertaa päivässä.

Tuo jälkimmäinen lausehan kuulostaa ihan joltain trendisanonnalta. Miettikääs kun Lipponenkin lisäisi budjettiriihikeskustelun avauspuheeseen että "paskallakin käyn joku 9-10 kertaa päivässä."

Viivi Avellan urheilu-uutisissa: "Mika Häkkinen on tehnyt Bar-tallin kanssa 30 miljoonan euron sopimuksen. Paskallakin käyn joku 1-2 kertaa päivässä)."

Finnairin pääjohtaja Keijo Suila: "Lentolippujen hintaa pitää nostaa keskimäärin 7,5 prosenttia öljyn rajun hinnannousun seurauksena. Paskallakin käyn joku 3-5 kertaa päivässä."

:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom