Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Onks noi Lancomet yms, hyviä nuoremmalle iholle, esim 18vuotiaalle pojalle? Käytän tällä hetkellä perus kosteusvoidetta ja puhdistajaa (apteekista), ei finnejä ole mutta en silti mikään babyfacekään ole todellakaa. Jos on hyviä, nii mitä kannattais ostaa ku rahaa on joku 40-50e.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun katu-uskottavuus muillakin heteromiehillä on alkanut mennä, niin testimielessä vois tehdä kuukauden lärvitestin pakkotoiston "raadin" valitsemilla "täydellisen kasvosetin" tuotteilla. Heitetään kuukausi budjetiksi vaikka 100€, koska tämän yli imo ei miesten kannata pelkkään naamaansa kuussa rahaa tärvätä. Ostettavaksi suositeltavat tuotteet voi tietenkin kestää sitten pitempään, kuin tuon 1kk. Hetki aikaa näille toimenpiteille on aamulla, iltäpäivällä/illalla ja ennen nukkumatin tuloa. Naama on valmiiksi mielestäni hyvässä kunnossa ja ainoastaan vähäisten unien takia silloin tällöin silmänalukset voivat olla normaalia tummemmat, ehkä Siis joku silmävoidekkin voisi mahtua mukaan? Rasvoittuminen on normaalia ja vähäistä, ja nenästä löytyy ne vähäiset mustapäät ja rasvat, kuiva ei iho ole oikestaan kuin hyvin harvoin talvella. Tuolta briteisitä voisin kamat tilata ja ehdottakaa vain toimivia tuotteita. Pistetään sitten fiiliksiä miltä vaikuttaa ja näyttää.

Kannattaaks nuoren käyttää feelunique tuotteit, esim se lancome? Tasasempi iho. Mun iho tarvii talvella aina kosteutusvoidetta ku se kuivuu sillon.. eli ainaki toi ja sit varmaa pitäs olla se geeli jolla pestää kasvot. tai kasvovesi.. (?)

Lancomen kasvovesi on varsin hyvää, olen alkanut sitä melkein pysyvästi käyttämään. Blascon kosteusvoiteen hommasin tänään, samoin silmänympärysvoiteen, yhteensä 92 euroa maksoi. Muutaman kuukauden veivasin tossa silmiin Kanebon 83 euron voidetta, joka oli vitun hyvä. Blascon testereitä kun veivasin, niin pakko oli koittaa.

39762_435572867240_670657240_4640220_7459583_n.jpg

Kasvoihin kandee testaa sopiiko itselleen parhaiten emulsio, cream vaiko balsami. Clarinsin miesten sarjan kosteusvoide on balsamityyppinen ja varsin mukava naamassa, eikä ole kovinkaan kallis.

Ne joille esim Shiseidon cleansing foam tuntuu liian puhdistavalta, kannattaa koittaa cleansing milk tuotteita, löytyy monelta valmistajalta. Ne jättää kyllä vitun siistin ja samettisen fiiliksen naamariin, mutta putsaavat silti, vaikka siltä ei aluksi pestessä tunnu.

Jos ostaa shiseidon pesuainetta, niin pitääkö myös kasvovesi/kosteusvoide olla shiseidoa? Yövoide? Koska ajattelin hankkia Lancomen kasvovettä...
Jos käyttää yövoidetta,
niin laitetaanko se iltapesun ohessa kasvodeden jälkeen?

mitä noi emulsiot ja creamit on, mitä eroo? onko ne kosteusvoiteita?

Jos ostaa shiseidon pesuainetta, niin pitääkö myös kasvovesi/kosteusvoide olla shiseidoa? Yövoide? Koska ajattelin hankkia Lancomen kasvovettä...
Jos käyttää yövoidetta,
niin laitetaanko se iltapesun ohessa kasvodeden jälkeen?

mitä noi emulsiot ja creamit on, mitä eroo? onko ne kosteusvoiteita?

Ei tarvii olla kaikki samasta sarjasta. Se on tärkeintä, mikä tuntuu ja toimii itelle parhaiten. Ja yövoide laitetaan naamaan, kun kasvovesi on kuivunut. Emulsiot juurikin kosteuttaa ihoa.

Ja Tepelle suosittelen tällaista settiä:

Silmänympärysvoide:

350__1_07820183401.jpg

Kuorinta (ehdottomasti tämä!):

shiseido-men-deep-cleansing-scrub-125ml_261591.jpeg

Puhdistus:

03748281401-shiseido-men-shiseido-men-cleansing-foam.jpg

Emulsio:

biotherm-homme-aquapower-absolute-gel.jpg

Kasvovesi:

022219_C_toner_200x300.jpg

Yövoide, joka on helvetin hyvä:

2142117827.Jpeg

Kaikkee ei kyllä feeluniquesta löydy. Ja budjettikin ylittyy reippaasti:D Ota nyt ainakin noista tuo Shiseidon kuorinta, siihen et ainakaan tule pettymään!

Shiseidon kuorinta on kyllä aivan helvetin hyvää. Samoin Rubinsteinin silmänympärysvoide. Mut nyt pitää sanoa, että Joe Blascon 100ml kosteusvoide oli ekan testin jälkeen vitun hyvää, miellyttävän tuntuinen ja imeytyy hyvin. Samoin Blascon silmänympärysvoide rokkaa. Ja huomiona, 50ml on normikoko, tuo päivävoide on tupla ja maksaa 47 euroa.

Yövoide kandee valita niin, että siinä on A-vitamiinia, näin olen tutkaillut ja siihen päätökseen tullut.

Kasvovesi pitäisi laittaa tilaukseen feeluniquesta, mutta hiukan kaipasin vinkkejä, mikä kannattaa valita. Lacomea ja Clarinsia on ainakin kehuttu, mutta niilläkin on montaa erilaista kasvovettä valittavana.

Sanokaas, ku meinaa kauhee helpolla pukata tollasta pientä aika huomaamatonta näppyä leukaperiin, niin onko mulla väärät tökötit käytössä. Nyt siis puhdistus- ja kuorinta-aineena jotain aika perus Nivea Visage young cleansing geelii, kosteusvoiteena Garnierin Nordic essentials, mikä kyllä tuntuu ihan miellyttävältä, tehosta en oikein osaa sanoa. Tuo nivea tuntui aluksi oikeasti kuorivan, mutta vähän tuntuisi olevan latistunut sen teho. Silmänympärysvoiteena ollut L'Orealin Wrinkle Decrease putkilo(joskaan silmänympärysvoidetta en pidä pakollisena, tummat silmänaluset aika puhtaasti vähäisen unen vuoksi). Ihan pelkästään kasvovettä ei taida olla ollenkaan.

Eli siis, jos noi kuulostavat teille guruille liian arkisilta, niin olisi mukava jos kertoisitte miten perussettiäni voisi parantaa edullisesti, lähinnä vituttaa vain tuo kun rasvoittuu suht nopeasti iho, mutta isoja finnejä ei oikein tule koskaan, tuollaista pientä rosoa vain.

Kiitos ja anteeksi.

Voisko joku heittää jonku setin, vaikka linkit niihi tuotteisii tuolta feeluniquesta, oon tällasissa asiois melko yksinkertainen eli ettiminen tuottaa vaikeuksii ku tuolla on tosiaa samannimisii tuotteit.. laitoin hakuun ''Lancome toner'' ja 2 tuotetta löyty, toine on halvempi ja siin on puolet vähemmä mut muuten vissii sama. ''Lancome Tonique Eclat Clarifying Exfoliating Toner 200ml'' hinta 15.60e. Sitten miten löydetää se pesuaine (mielellää vaikka shiseido). ja kosteutus eli cream. uskoisin sopivan parhaiten.. Voiks noita tuotteita saada missää testereinä kaupassa? ku en oo koskaa kokeillu noita kalliimpia. Mites tuolla maksetaa, en oo koskaa ostanu netistä mitään, jollain kortilla varmaan.. mulla on vaan visa electron.

Shiseido poistui valitettavasti Feelistä, koko merkkiä ei sieltä enää saa. Harmi, koska se on ylivoimaisesti paras puhdistaja. 30 euroa saa pulittaa siitä Suomessa.

Naisten sarja käy myös vallan hyvin miehille, eli ei tarvitse rajat vain miesten tuotteisiin.

Ku laitan tonne feeluniquen toimitusosotteeks mun osotteen, nii tuleeks se mun lähimpää postii vai kotii asti tilaus? Delivery address

Tai ei mitää, varmaan tulee postiin se ja sillon tulee kirje kotiin että voi hakea.. Näköjään pitää visa hommata. sry tupla.

JOO EI TÄSTÄ tuu mitään? Tuol pitää olla esim visa tai mastercard. mun äiti sano et pitää olla työssäkäyvä et voi hankkii visan. miten mä nyt pystyn tilaa tuolta ? eiks electron käy? -.-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom