Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
En oo ikinä harrastanut tätä "homostelua" mutta nyt meinasin, että vois alkaa vähän alkaa pitää kasvoista huolta. Jos sais vähän puhtaammaks, kiinteemmäks, "terveemmän" näköseks kasvoja.. Tai raikkaamman mitä noilla nyt saakaan aikaan..

Iho-ongelmia ei ole nyt oikeen. Eli naama ei kuki eikä juuri mitään finnejä. Snadisti mustapäitä nenässä ja ehkä vähän normaalia rasvaisempi iho.

Millä perus tai semihifi tuotteilla sais "kaunistettua" pärstää? Mitä tuotteita kannattais ostaa ja alkaa käyttää. Puhistusaineet, rasvat, vedt jne mitä kaikkea miehet nyt pärstäänsä käyttää "kaunistumiseen?"

Auttakaa aloittelevaa metroa hädässä, jos vaikka alkais saamaan pillua joskus..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No pillusta en tiedä, mutta osta jotain itseruskettavaa. Esim tuota Clarinsia joka täällä mainittiinkin. On myös olemassa sellaisia hieman ruskettavia kosteusvoiteita joissa on tavallaan 2 in 1.

Itse suosittelen
pd-Tea-Tree-Skin-Clearing-Facial-Wash.jpg
Tea Treen Kasvovettä. Tosi kermasta tavaraa.:dance:

Itse en voisi koskaan kuvitella käyttäväni itseruskettavaa.

Toki on mönjät kehittyneet, mutta tuskin kokonaan tuosta värjääntymisongelmasta on päästy eroon? En myöskään ole törmännyt hajultaan miellyttävään voiteeseen. Lisäksi pidemmässä käytössä naama on melko koominen kun silmänympärysiholle tuota ei voida laittaa.

Eiköhän se ulkona oleminen tuo sen riittävän rusketuksen joka ainakin on terveellisempää ja näyttää paremmalle. Pillua itseruskettavan käytöllä en usko kovin paljoa saavan, voi mennä jopa huonompaan suuntaan.

Ainakin nuo pari mitä itse kokeillut ovat olleet sellaisia, ettei näytä feikiltä ja on todella kevyt (ei sellainen guido). Salkkarit-Ossikin kertoi lehdessä käyttävänsä moisia, LOL. Pilluasioihin tuolla ei tosiaan varmaan korrelaatiota juuri ole:D

Oliko noi nyt vittuilua, miks mä ostasin itseruskettavaa kun kesä tulee..

Oli varmaan vittuilua, ei väkisin sitte.

Kysymykseni nyt käsitteli sitä millä voisi hoitaa ihoa, olisi parempi kun perus saippua naaman iholle yms.

Ja pillujuttu oli nyt tollanen loppukevennys.

Koska aurinko on iholle pahinta, se tekee elähtäneen näköiseksi todella nopeaan kun kunnolla ottaa. Meikä ei ole ottanut aurinkoa sitten 20 ikävuoden.

Vartalorasvoista ehdottomasti paras on omien kokemusten mukaan apteekista saatava Essex Hydrogel (vaalean oranssi etiketti). Olen aika paljon joutunut käyttämään/testaamaan erilaisia rasvoja kun harrastin uintia ja iho on herkästi kuivuvaa tyyppiä (lievästi atooppinen). Toi Essex Hydrogel levittyy ja imeytyy nopeasti ja kosteutus vaikutus on _ihan omaa luokkaansa_ verrattuna mihinään muuhun. Niilä on myös jämäkämpää rasvaa tosi kuivalle iholle (vaalean sininen etiketti) mutta omasta mielestä liian rasvaista tavaraa. Hinta/laatu suhde on todellakin kohdillaan (n. 14€ 500ml pumppupullo). Itsellä menee pumppupullo n. kuukaudessa. :5:+

321339.jpg

Otin tuon testiin, ja tuntuu mun käyttöön liian juoksevalta. Lisäksi mun nenään toi rasva tuoksuu.

Olen tykästynyt Erisanin kosteuttavaan perusvoiteeseen, vähän jämäkämpi, ei tuoksu ja imeytyy hyvin.
http://www.erisan.fi/kosteuttava_perusvoide

Oli varmaan vittuilua, ei väkisin sitte.

Kysymykseni nyt käsitteli sitä millä voisi hoitaa ihoa, olisi parempi kun perus saippua naaman iholle yms.

Ja pillujuttu oli nyt tollanen loppukevennys.

En vittuillut. Syykin tuli tuossa alempana. Jos on terve iho niin ei niin kovin väliä millä sen pesee, ei sitä kukaan huomaa. Terveen ja mukavasti ruskettuneen ihon taas huomaa kun näyttää freesiltä.

Shiseido piti korvata jollain päiväkosteutuksen osalta. Kelasin eka Yon Ka merkin yhtä vitaminoitua, mutta päätin koittaa Clarinsia.

Clarins ClarinsMen Moisture Balm 50ml

product_32421267451306.jpg

A quickly absorbed balm which soothes razor burn. Extract of Mourera Fluviatilis moisturises the skin while Bison Grass and Chinese Galanga provide energy.

Beauty Benefits:
Immediate comfort in a pot. Quickly absorbed, this balm soothes, softens, firms and restores moisture. It can even help skin recover from small nicks after shaving.

Application:
Apply to dry face and neck each morning after shaving. It may also be used at night if skin feels dehydrated due to sun exposure, cold or air conditioning.

Active Ingredients:
- Mourera Fluviatilis extract: restores moisture.
- Sunflower: firms.
- Papaya, Lemon and Olive Leaf: soften stubble, slow re-growth and tighten pores.
- Clarins Anti-Pollution Complex: protects.
- A patented complex of Bison Grass, Chinese Ginger and Purslane plant extracts: energise, soothe and purify the skin.

Kun nyt kesä tulee, niin sun screeni on ehdottomasti paikallaan. En ole ottanut aurinkoa sitten nuoruuden, enkä aio ottaa, koska se on pahinta iholle. Clarinsilla on todella stydi aurinkosuoja kasvoille, mutta oli harmillisesti loppu, joten jälkitoimitukseen menee.

Tuota siis kosteusvoiteen päälle aamulla ja sitten on suojat päällä.

Clarins UV Plus E3P Protective Day Screen SPF 40 Anti-Pollution 30

Clarins_UV_Plus_Protective_Day_Screen_SPF40_Anti_Pollution_30ml.jpg

Urban sun and pollution, end accelerated skin ageing with this invisible texture that leaves skin matte. Contains 100% mineral sunscreens and White Tea extract.

Beauty Benefits:
A cutting-edge formula providing high protection against UV rays combined with protection against pollution and free radicals responsible for dark spots and skin ageing. The incredibly matte, featherlight texture forms an invisible film on the skin. Suitable for all skin types, even the most sensitive.

Application:
Apply in the morning over your day cream and before make-up, with light smoothing motions from the middle of the face and moving outwards. It is perfectly compatible with all day creams and facilitates make-up application and hold.

Active Ingredients:
- A 100% natural mineral screen: ensures complete and effective protection against UVA and UVB rays.
- White Tea extract: protects the skin against pollution and free radicals.

Otin tuon testiin, ja tuntuu mun käyttöön liian juoksevalta. Lisäksi mun nenään toi rasva tuoksuu.

Olen tykästynyt Erisanin kosteuttavaan perusvoiteeseen, vähän jämäkämpi, ei tuoksu ja imeytyy hyvin.
Kosteuttava perusvoide kuivalle tai

Tosta on olemassa myös se jäykempi versio jossa etiketti on vaalean violetti musitaakseni Hydro Lotion oli nimi.

Mike sanoi:
Shiseido piti korvata jollain päiväkosteutuksen osalta. Kelasin eka Yon Ka merkin yhtä vitaminoitua, mutta päätin koittaa Clarinsia.

Clarins ClarinsMen Moisture Balm 50ml

A quickly absorbed balm which soothes razor burn. Extract of Mourera Fluviatilis moisturises the skin while Bison Grass and Chinese Galanga provide energy.

Beauty Benefits:
Immediate comfort in a pot. Quickly absorbed, this balm soothes, softens, firms and restores moisture. It can even help skin recover from small nicks after shaving.

Application:
Apply to dry face and neck each morning after shaving. It may also be used at night if skin feels dehydrated due to sun exposure, cold or air conditioning.

Active Ingredients:
- Mourera Fluviatilis extract: restores moisture.
- Sunflower: firms.
- Papaya, Lemon and Olive Leaf: soften stubble, slow re-growth and tighten pores.
- Clarins Anti-Pollution Complex: protects.
- A patented complex of Bison Grass, Chinese Ginger and Purslane plant extracts: energise, soothe and purify the skin.

Kun nyt kesä tulee, niin sun screeni on ehdottomasti paikallaan. En ole ottanut aurinkoa sitten nuoruuden, enkä aio ottaa, koska se on pahinta iholle. Clarinsilla on todella stydi aurinkosuoja kasvoille, mutta oli harmillisesti loppu, joten jälkitoimitukseen menee.

Tuota siis kosteusvoiteen päälle aamulla ja sitten on suojat päällä.

Clarins UV Plus E3P Protective Day Screen SPF 40 Anti-Pollution 30

Urban sun and pollution, end accelerated skin ageing with this invisible texture that leaves skin matte. Contains 100% mineral sunscreens and White Tea extract.

Beauty Benefits:
A cutting-edge formula providing high protection against UV rays combined with protection against pollution and free radicals responsible for dark spots and skin ageing. The incredibly matte, featherlight texture forms an invisible film on the skin. Suitable for all skin types, even the most sensitive.

Application:
Apply in the morning over your day cream and before make-up, with light smoothing motions from the middle of the face and moving outwards. It is perfectly compatible with all day creams and facilitates make-up application and hold.

Active Ingredients:
- A 100% natural mineral screen: ensures complete and effective protection against UVA and UVB rays.
- White Tea extract: protects the skin against pollution and free radicals.

Itsellä lähtee tilaukseen Biotherm Force Supreme:

51ffebd50c255bb31d19d3569059ddbf.jpg

Uskomatonta kermaa iholle ja tuoksukin on miellyttävä. Stockkalla voi testata. Hinta Stockkalla 88€ ja feeluniquessa 45.60€ ja saa mukaan jotain sälääkin http://www.feelunique.com/p/Biotherm-Homme-Force-Supreme-Gift-Set-50ml :5:

Voi vittu, en enää sano kalliiksi mun puolen litran Humektan pumppupulloa, jolla on hintaa apteekissa 15 euroa...

Joskus nuorempana käytin sellaista kuin Menscience Daily Facial Wsh (oli AHAaa ja BHAta) ja päälle pistin kosteusvoiteeseen sekoitettua Clarinsin itseruskettavaa. Tuli freesi lopputulos.

Yo! Alkanu nää ihonhoitojutut kiinnostaa ja oonkin aika noviisi eli mulla ei siis ole todellakaan mitään hajua minkälaisia juttuja pitäs alkaa käyttämään, että sais puhtaan ja freshin ihon.

Eli siis minkäslaisia tuotteita tälläiselle aloittelija suosittelette tai siis mitä tuotteita kannattaa käyttää perusihonhoitoon? Naama aika rasvottuva ja aika paljon mustapäitä yms paskaa.
Ostin tossa citymarketista clearasil ulta kuorintavoiteen, joten pitäskö olla jotain lisäksi?

Piti tuosa tilata Yon Ka kasvovettä ihan testin vuoks feeluniquelta. Ei muuten onnistu. Kysyin asiaa asiakaspalvelusta ja vastaus kuului: We are unable to ship Yonka products outside the UK so this would have been removed if trying to place an order.

Olisko mitään suosituksia mitä kannattais testailla? Alkaa kohta shiseido loppumaan, ja vois koittaa jotain muuta tähän väliin.

Piti tuosa tilata Yon Ka kasvovettä ihan testin vuoks feeluniquelta. Ei muuten onnistu. Kysyin asiaa asiakaspalvelusta ja vastaus kuului: We are unable to ship Yonka products outside the UK so this would have been removed if trying to place an order.

Olisko mitään suosituksia mitä kannattais testailla? Alkaa kohta shiseido loppumaan, ja vois koittaa jotain muuta tähän väliin.

http://www.hqhair.com/men/yon-ka/products

Tuolta voit tilata helposti Yon Ka tuotteita myös Suomeen, toimitus todella nopea, vain pari päivää. Aerosoleja ei lakien mukaan saa toimittaa UK:n ulkopuolelle. Tilasin tuolta varmaankin päälle 100 eurolla Yon Kaa.. :s

http://www.studiofeelit.fi/shop/product_catalog.php?c=60

Ja tuossa tietääkseni ainoa paikka Suomessa mistä voit tilata netin kautta Yon Kaa. Itse tilasin tuolta tuon 200ml kasvoveden ja yhden yövoiteen. Hyvin pelaa.

Koittelin tuossa välimallin Clarinsin balm voidetta, noi balsamit tuntuu imeytyvän itelle ainakin paremmin, pitää katsoa jonkun muun merkin vastaavaa.

Mut joo, aika hullut hinnat joissakin noissa tuotteissa. Tämä varmaan Suomessa myytynä pitkälti yli 600 euroa. Englannin hinnoissa 369 puntaa ja siellä on noin 40% edullisempaa.

A luxurious anti-ageing jewel that infuses the skin with a new lease of life and youthfulness.

This ultimate skin care combines precious stones’ extracts - tourmaline and diamond with plant gems - sequoia and blue lotus for incomparable radiant skin. This exceptional fusion of vegetal and mineral worlds prolongs the longevity of the cells. The skin is redensified, wrinkles fade away, and dark spots are visibly reduced.

Your skin is firmer, plump and incredibly luminous.

Apply morning and evening after cleansing the face and neck.

Carita Beauty Diamond Anti-Ageing Precious Cream 50ml

Carita_Beauty_Diamond_Anti_Ageing_Precious_Cream_50ml.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom