Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Suosittelen käymään apteekissa. Löytyy asiantuntevaa porukkaa jotka osaavat varmasti suositella sopivaa kosteusvoidetta.

Joo no oon käyny jo apteekissa, sieltä ostanu samalla perus kosteusvoidetta mutta nyt ois tarkotus panostaa 'hifistelyy'. Varmaan on noissa biothermeissä tosi kuivalle iholle tarkotettu kosteutusvoide?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko vinkkejä kosteusvoiteeseen mikä auttaisi todella kuiviin jalkapohjiin. Välillä on kävelykin tuskallista kun jalat kuivuu ja halkeilee, ongelma on ollut enemmän tai vähemmän pennusta asti. Kesällä helpottaa mutta syksy/talvi kun tulee niin jalkapohjat hajoaa.

Mä oon käyttänyt norwegische formel ja gehwolin tuotteita. Muistaakseni stockkalta kumpikin. Kumpikin on toiminut, tosin mulla ei ole mitenkään erityisen kuivat jalat.
http://www.neutrogena.de/nde/produkte/norwegische_formel/index.jsp
http://www.gehwolonline.com/index.php?pageid=2&itemid=33

Tai sitten menet jalkahoitoon, eiköhän ne myy sieltä rasvat mukaan.

Neutrogena noin yleisesti on hyvä merkki, eikä kovin kallis. Esim Visibly Clearissa on salisyylihappoa joka pitää ihon puhtaana ja freesinä. Jos haluaa näkyvän eron, niin suosittelisin kevyttä itseruskettavaa.

Silloin tosin ihon täytyy olla täysin puhdas eli ei mitään aknearpia/punoittavia alueita, muutoin tulee aika kamala lopputulos.
Jos pitäisi jotain merkkiä suositella, Murad olisi oma valintani. Ei myydä Suomessa, mutta netistä löytää. Hinta tosin nyt on mitä on muttei mitään HR tasoa kuitenkaan.

Mä oon käyttänyt norwegische formel ja gehwolin tuotteita. Muistaakseni stockkalta kumpikin. Kumpikin on toiminut, tosin mulla ei ole mitenkään erityisen kuivat jalat.
http://www.neutrogena.de/nde/produkte/norwegische_formel/index.jsp
http://www.gehwolonline.com/index.php?pageid=2&itemid=33

Tai sitten menet jalkahoitoon, eiköhän ne myy sieltä rasvat mukaan.

Kävin apteekista hakemassa ison putelin helosania ja sitten Compeed merkkistä yövoidetta kantapäille. Jospa noista olisi apua.

onko homomiehille oma keskustelualue? sama iho ja samat ongelmat luulisin..?
itsellä riittää perusnaamarasva (Nivea..?) ja yleiskosteusvoide (Erisan..?). hiuksiin käytetään sitten vähän enempi tavaraa :P

kantapään kuoriutumiseen: perusrasva riittää, rasvaa aamuisin ja iltaisin joka päivä erityisesti noita kantapäitä. huomaat eron parin vkon jälkeen

onko homomiehille oma keskustelualue? sama iho ja samat ongelmat luulisin..?
itsellä riittää perusnaamarasva (Nivea..?) ja yleiskosteusvoide (Erisan..?). hiuksiin käytetään sitten vähän enempi tavaraa :P

kantapään kuoriutumiseen: perusrasva riittää, rasvaa aamuisin ja iltaisin joka päivä erityisesti noita kantapäitä. huomaat eron parin vkon jälkeen

Heteromies ja homoseksi, tulee seuraavaksi.

Ei. Ei kiinnosta = Valmis vastaus jonkun idiootin kysymykseen, eli nyt ei tarvi kysyä.

Mistäs noita shiseidon tuotteita vois tilailla netistä?? En oo ainakaan löytänyt suomalaisista kaupoista, ebay lienee yks vaihtoehto?! Suosituksia??

Sitten vielä suosituksia johkin ihmerasvaan, jolla sais tummia silmänalusia hieman vaaleemmaksi...?! Onko semmosta olemassa??

Joku hyvä antishine-voidekin olis myös tarpeen, lorealin antishinesta ei todellakaan ollut mitään apua.

Tilaa MenSciencen pesuaine ja kosteusvoide. Et kadu. Maksaa hieman, mutta kestää kauan.

Dior Hommella on sellainen kynä josta voi pistää silmänympärysvoidetta silmien alle. En kyllä itse huomannut vaikutusta.

Kiehl's Facial Fuel on myös hyvä sarja miehille.

Kehtaako joku hieman valaistaa junttia eli mitä eroa näillä vaseliineilla oikeasti on ja mihin tarkoitukseen ne on tehty?

- Kosteusvoide
- Yövoide
- Päivävoide
- Kasvovesi (vai mikä se nyt oli)

Tarvitaanko niitä tosiaankin noin paljon ja mikähän olisi se minimikombinaatio, jotta joitain hyötyä noista saisi irti?

Strawberrynetistä tuli sitten tilattua noita Shiseido tuotteita ja olipahan huikean nopea toimitus, vaikka HongKongista asti tuli. Perjantai-iltana tein tilauksen ja tavarat oli täällä pirkanmaalla jo tiistaina. Ja kai siinä hinnassakin vähän voitti, suomen hintoihin verrattuna. Suosittelen kyseistä paikkaa..

Paljon paremmiltahan noi vaikuttaa, ainaki verrattuna Lorealin vastaaviin, joita on tullut käytettyä. Kuorintavoide, puhdistus ja antishine tuli tilattua.

Vielä, kun jo neuvoisi tohon tummiin silmänalusiin jonkun mönjän......auttaako tää helene rubisteinin, mitä edellisillä sivuilla ainakin jotkut suosittelevat..??

Vielä, kun jo neuvoisi tohon tummiin silmänalusiin jonkun mönjän......auttaako tää helene rubisteinin, mitä edellisillä sivuilla ainakin jotkut suosittelevat..??

Ei se mikään ihmeaine tummiin silmänalusiin ole. Itse kyllä käytän, kun ei parempaakaan ole löytynyt. Paras lääke lienee tummiin silmänalusiin on riittävä uni ja ulkoilma.

Meinattiin muijan kans, et tilais yhteiskäyttöön naamanhoitokamat, oisko mitään settiä ehdottaa? Vieläkään en ole saanut ostettua mitään(parempaa), ni muija ehdotti et sekin vois rueta panostaa enemmän laatuun. Onko ehdotuksessa järkeä et käytettäs samoja tuotteita? Tai ainakin osa ois samoja...
Ja mitä kaikkee tarttee(hitto ku näistä on pihalla)?

Kehtaako joku hieman valaistaa junttia eli mitä eroa näillä vaseliineilla oikeasti on ja mihin tarkoitukseen ne on tehty?

- Kosteusvoide
- Yövoide
- Päivävoide
- Kasvovesi (vai mikä se nyt oli)

Tarvitaanko niitä tosiaankin noin paljon ja mikähän olisi se minimikombinaatio, jotta joitain hyötyä noista saisi irti?

Pelkkä pesuaine ja kosteusvoide riittää. Kokeile tuota ACO:n Sun Kissed Skin:iä, siinä on kosteusvoide, E-vitamiinia ja vähän itseruskettavaa niin tulee sellainen eloisa lopputulos.

Oon koittanut tota. Ihan ok mut ei tunnu puhdistavan kovin tehokkaasti, mikä toisaalta voi olla ihan hyvä ettei iho kuivu liikaa.

Onko mitään millä saisi tommosen pienen punasen näppylän pois huulen yläpuolelta, joka on ollu siinä about 3kk, ei ole pienentyny eikä isontunu, ilmeisesti joku vanha finni jonka oon puristanu?
Niin ja mistä nykyään tilaatte shiseidonin-tuotteita, kun feeluniquesta ei saa enään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom