Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Mites Sampo pankki : P Ja miten se tilaus tehään electronilla, ku tuolla oli vaan Visa, Maestro, Mastercard, Delta ja joku ja Solo ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites Sampo pankki : P Ja miten se tilaus tehään electronilla, ku tuolla oli vaan Visa, Maestro, Mastercard, Delta ja joku ja Solo ?

Eiköhän se selviä toimiiko, kun koittaa. Jos lähtee rahat, niin tulee ne tavaratkin. Valitse Visa, kun electronilla tilaat.

Mutta ei siis jätä kiiltävää tai rasvaisennäiköistä pintaa niin kuin jotkut kosteusvoiteet tekee? Body shopin kosteusvoidetta kokeilin äskettäin ja se jätti hieman kiiltävän pinnan joka ei näytä mielestäni hyvältä. Lancomea olen käyttänyt aiemmin aamuin illoin mutta tulee vähän turhan kalliiksi pitkällä aikavälillä. Tuo Neutrogena ei olisi ainakaan pahan hintaista.

Eiköhän se selviä toimiiko, kun koittaa. Jos lähtee rahat, niin tulee ne tavaratkin. Valitse Visa, kun electronilla tilaat.

JEp kiitti. hmm.. millasta tuotetta kannattas käyttää ku tuntuu et ois jotenki veltostunu iho suun alueelta? Ikää siis 18 eli tuskin anti ageing kamat käy ku ei ryppyjä kuitenkaa ole..

MIKE mikä sen Rubinsteinin silmänympärysvoiteen tarkka nimi on?

Helena Rubinstein Collagenist Eye Zoom with pro-Xfill Firming Replumiping eye care anti-wrinkle :D

yhst-74455569410519_2063_294529586

Kysymys, kuinka moni oikeasti uskoo noihin anti aging ja anti wrinkle tuotteiden tehoon? Meinaan että tasan tarkkaan varmat vaikutukset tulee ravinnon, tupakoimattomuuden, auringon välttämisen ja levon kautta.

Kysymys, kuinka moni oikeasti uskoo noihin anti aging ja anti wrinkle tuotteiden tehoon? Meinaan että tasan tarkkaan varmat vaikutukset tulee ravinnon, tupakoimattomuuden, auringon välttämisen ja levon kautta.
Anti-aging on vain sana, eiköhän siinäkin vain kosteuteta ihoa ja sitäkautta pidetään sen elastisuutta yllä.

Anti-aging on vain sana, eiköhän siinäkin vain kosteuteta ihoa ja sitäkautta pidetään sen elastisuutta yllä.

Meinasin että kun vaimon purnukoita olen seuraillut niin monissa on aika kovia lupauksia tyyliin "poistaa rypyt, kiinteyttää ihia, kohta olet kuin Paris Hilton D kupeilla".

Nonni oon nyt valmis ostamaan jonkun kalliin kosteusvoiteen, kuivalle iholle. Ostin Lumene for men moisturizing face creamin joka tekee mattapinnan iholle, ja tekikin, mut muutaman päivän käytön jälkee iho alkanu kuivuu ja tuntuu karheelta. Hintaa oli melkee 20e. Meinasin sokokselta ostaa jonku kuivalle iholle tarkotetun kosteusvoiteen, biotherm, lancome, mikä ois hyvä?

Olisiko vinkkejä kosteusvoiteeseen mikä auttaisi todella kuiviin jalkapohjiin. Välillä on kävelykin tuskallista kun jalat kuivuu ja halkeilee, ongelma on ollut enemmän tai vähemmän pennusta asti. Kesällä helpottaa mutta syksy/talvi kun tulee niin jalkapohjat hajoaa.

Onpas täällä ruettu hifistelee, itse pesen kasvot suihkun yhteydessä(joku Nivean kasvopesu http://www.niveaformen.fi/products/q10.html#product33177/ ) ja sit saman merkin naamarasvaa( http://www.niveaformen.fi/products/q10.html#product28979/ ) kehiin ja silmänympäryksiin( vastaava tuote ku tämä, mutta ei roll-on http://www.niveaformen.fi/products/q10.html#product28903/ ) kans jotain. Onko noista pirun kalliista tuotteista(ja monesta eri purnukasta) oikeasti hyötyä? Sanotaanpa nyt et haluisin panostaa enemmän kasvojen ihoon, niin mitkä olis ne tuotteet mitä tilata ja mistä halvimmalla? Puhdistus, kosteutus ja silmänympärille eri voide...? Tämä käytössä parranajossa( http://www.niveaformen.fi/products/q10.html#product33243/ )

Puhdistukseen edelleen IMO paras Shiseido cleasing foam. Silmänympäryksiin olen käyttänyt Helena Rubinsteinia ja Kaneboa. Kummatkin hyviä. Nyt ostin Feeluniquesta koko satsin miesten Clarinsia kun olen huomannut balsamien olevan parhaiten imeytyviä itsellä. Päiväksi perus balsam, silmille balsam ja yöksi Line control. Kasvovetenä Clarsinsia ja vaihtoehtona Elemis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom