Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Tänään ostelin sokokselta biothermin paketin: aquapower absolute gel+shaving foam. Katotaan kuin toi kosteuvoide pelittää. No, eipä tuossa kukkaro ainakaan kärsiny. Mukaan sain biothermin silmänympärysvoiteen koekipaleen. Ja tulihan siinä osteltua vähän calvinin hajujakin:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitkä näistä Shiseidon puhdistustuotteista olisi nyt parhaimpia? Feeluniquesta katselin, niin löytyy aika monta ko. merkin puhdistusfoamia esimerksi. Hinnoissakin melkoinen vaihtelevuus.

Harkitsen Biothermia ja Shiseidoa. Puhdistukseen taidan valita Shiseidon, mutta kumpi hakkaa kumman päivä ja yövoiteissa?

Shiseidon Cleansing Foam on ilmeisesti loppunut jo valikoimasta, ei löytynyt enää kuin tuota kuorintavoidetta (Deep Cleansing Scrub).

Saako tuolla tuotteella edes vähän ihmismäisen näköisen päivetyksen? Kuinka usein laitat tuota voidetta?

Ihan joo. Parhaan pienen rusketuksen sai ainakin ennen tällä:
04290580303.jpg

Hyvin laittoivat mukaan Feeluniquesta testereitä kun tilasin viimeiset Shiseidot. Sain 3 Yonkan kohtalaisen isoa tötsää eri tököttejä hienosti käärityssä paketissa. Arvostan. Vois siirtyä tuohon sarjaan jatkossa kun olen siitä kasvoveden testannut ja hyvää oli.

Mullekin laittoivat yonka:n tuotteita pienen pussukan. Outoa sinänsä että yonka:n tuotteitahan ei käsittääkseni pysty feeluniquesta tilaamaan UK:n ulkopuolelle...

Kyllä mä olen tilannut ko. merkkiä ja perille tuli.

Ai jaa...Outoa. Ite kun pistin tuotteen koriin ja painoin checkout näppäintä, niin kori vaan tyhjeni ja tilaus keskeytyi. Ja tämä tapahtui siis pelkästään Yonkan tuotteilla.

Ai jaa...Outoa. Ite kun pistin tuotteen koriin ja painoin checkout näppäintä, niin kori vaan tyhjeni ja tilaus keskeytyi. Ja tämä tapahtui siis pelkästään Yonkan tuotteilla.

Mulla ainakin syy löytyi siitä, että tuote jonka olin laittanut koriin oli loppunut.

Kiitti vaan tuosta feelunique.com linkistä! Kamat tuli työpaikalle nopeasti ja hinta oli halvempi kuin Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom