Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Minulla ei ole varsinaista aknea, mutta murrosikäisenä omaan muutaman finnin ja epäpuhtaan ihon. Ensi kesänä olisi armeijaan lähtö, jolloin ihoni luultavasti vielä pahenee tästä. Muutenkin epäpuhdas iho ärsyttää minua suuresti. Olen miettinyt antibioottikuurin syömistä, jos saisin sillä finnit hävitettyä. Roa-kuuria en luultavammin kuitenkaan tarvi, sillä ihoni tuskin on aivan niin huonossa kunnossa. Mielipiteitä?

Muutama finni kuuluu tuohon ikään, joten eipä siihen mitään antibioottikuuria tarvi vetää! Pese kasvot aamuin illoin, räplää vähemmän naamaa niin eiköhän se oo siinä. Intissä iho pahenee kaikilla kun paskassa ollaan mutta se vaan kasvattaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielipiteitä?
Kannattaa kokeilla kuorintavoidetta ja kosteusvoidetta, eli ylimääräinen lika pois naamasta ja jotain kosteuttavaa päälle. Omassa käytössä Cliniquen Face Scrub ja M Lotion ovat olleet erittäin toimivia, mutta alkuun päässee halvemmillakin kamoilla, esim. L'Oréal ja Lumene.

Muutama finni kuuluu tuohon ikään, joten eipä siihen mitään antibioottikuuria tarvi vetää! Pese kasvot aamuin illoin, räplää vähemmän naamaa niin eiköhän se oo siinä. Intissä iho pahenee kaikilla kun paskassa ollaan mutta se vaan kasvattaa!

Mulla taas kävi just toisinpäin kun olin intissä eli iho vain parani.
Ennen inttiin menoa naama kukki aika ilosesti, mutta intin aikana iho puhistu melkein kokonaan. Sitten taas kun pääsin pois intistä, niin naama rupes taas kukkimaan ja vedettiin Roaccutania oikeen huolella. En tiedä mistä johtui, että itsellä meni noin päin tuo homma. Epäilen kyllä sitä, että intissä tuli syötyä puhtaampaa ruokaa vaikkakin välillä tuli mussutettua karkkia oikeen kunnolla..

Mulla taas kävi just toisinpäin kun olin intissä eli iho vain parani.

Mulla kans sama homma. Painoa lähti yli 10kg ja eikä sitä safkaa tullu tosiaan syötyy ihan normitapaan. En jaksanu ees huolehtia sen kummemmin ihosta, mutta silti se parani..outoa.

Mulla kans sama homma. Painoa lähti yli 10kg ja eikä sitä safkaa tullu tosiaan syötyy ihan normitapaan. En jaksanu ees huolehtia sen kummemmin ihosta, mutta silti se parani..outoa.
Kuten huomattu niin ruokailutottumukset/ruoka vaikuttaa hyvin paljon ihon kuntoon!;)

Mulla on toiminut fiksusti marketista ostetut miesten naamanpuhdistusgeelit eli Nivean sininen tuubi (vihreä oli huonoa) ja L'orealin Anti-Tightness-mikälie. Päälle sitten kosteusvoide - Body Shopin miesten Cocoa Butter Moisturizer on ollut aika jees, kun taas Nivean kosteusvoide oli aika hirveää. Pitäisi vielä joku kunnon face scrub hommata, tosin nyt kun on taas partaa niin ei tarvi kuin otsa ja nenä hinkata puhtaaksi ;)

Nyt tarttis löytää parhaat tuotteet ihonhoitoon. Mikä merkki, mitkä kaikki pistää lärviin?

Nyt käytössä Biodroga ja Biotherm. Kuorinta/puhdistus, after shave, silmänympärysvoide, kasvovoide.

Pitäis bongaa vielä parempi sarja ja kombo jota käyttää joka vitun päivä. Vielä ei ole ryppyjä, enkä niitä haluakaan.

Nyt mimmit tänne auttamaan ja ne miehet, jotka osaa.

Homosteluahan tämä on, mutta mitä sitten. Käyttäkää jo nuorena, ei sitten vituta myöhemmin.

Mä olen itse käyttänyt vuosia Body Shopin tuotteita kasvojen puhdistukseen, joten oli looginen valinta suositella miehelle samaa. Nyt se on käyttänyt jo pidemmän aikaa noita aineita ja on tykännyt.

http://www.thebodyshop.fi/tuotteet-miehet-for_men_ihonhoito.shtml

Toi silmänympärysseerumi on btw rokannut ainakin meillä hitosti, hyvin saanut noi pussisilmät kuriin.

Body shoppi on halpiskamaa, nyt puhutaan siis kalleimmista ja parhaimmista. Demos, tutustutaan ehdottomasti.

Ihan kallein ei ole välttämättä se kaikkein paras. Ei mitään parin euron purnukoita kannata ostaa, mutta ammattilaiselta olen kuullut, että keskihintaisten ja kalleimpien tuotteiden laadussa ei ole juurikaan eroa. Kalleimmat ovat kalliita monesti siksi, koska niiden markkinointiin on laitettu paljon rahaa. Itse suosittelen, että niin miehet kuin naiset käyttäisivat hajusteettomia tuotteita. Hajuste on ihan turha ainesosa kosteusvoiteessa ja voi olla lähinnä haitallinen.

Cliniquen tuotteet. Miehille löytyy oma sarjansa, mutta myös naisten tuotteet käy hajusteettomuutensa takia. Toimivia ja perusteellisesti allergiatestattuja. Lisäksi noi miesten purkit on kohtuullisen tyylikkään näköisiä.

edit. Ja samaa piti munkin sanoa kuin yllä kirjoittanut. Usein kalliiden tuotteiden inci ei sisällä mitään sen kummempaa kuin niiden keskihintaistenkaan. Kokeilemallahan se selviää mikä omalle iholle sopii.

Exuviance voi olla myös kokeilemisen arvoinen sarja. Sitä ei tosin taida saada muualta kuin kosmetologeilta, mutta he varmasti muutenkin osaavat parhaiten suositella sopivia tuotteita.

Shiseidon sarjasta koitan ainakin kasvovettä ja myöhemmin muita kun Biothermit ja Drogat loppuu.

Shiseidon sarjasta meinas muuten mennä maku kun kuin tämän maahantuojan sivuilta.

Body Creator Abdomen Toning Gel; geeli, joka muotoilee ja kiinteyttää vatsan aluetta.

Miten ne tommoisen sammakon ovat päästäneet, menee uskottavuus koko sarjalta pahimmassa tapauksessa?

Hehe, tuollaistahan on kaikissa sarjoissa. Shiseidon kasvovesi, kasvosaippua ja t-alueen geeli ovat kaikki hyviä. Silmänympärysvoidekin on ok, samoin päivittäinen kosteusvoide, joka enemmänkin maitomaiselta vaikuttaa. Niitä vahvempia aineita sarjasta olen vain kokeillut väliaikaisesti, en tiedä oikein sanoa.

Clinique ei iske minuun lainkaan. En pitänyt niistä, varmaan tämä on ihan vain mielipidekysyms. Biotherm ei myöskään ollut sellainen, kuin odotin. Zirhiä en ole juuri käyttänyt koskaan, ja se on kalliskin. Nickelillä ei ole mitään kokeilemisen arvoista, niin minulle kaverit ovat kertoneet, paitsi se niiden eukalyptuksella ja mentholilla säväytetty morning after gel. Se on loistava. Pidä jääkaapissa sellaisia aamuja varten...

Kuten huomattu niin ruokailutottumukset/ruoka vaikuttaa hyvin paljon ihon kuntoon!;)
Lisäksi itse ainakin olen hiukan huomannut että ulkoilma vaikuttaa positiivisesti, vaikka sitten mönkiskin naama paskassa pitki mettiä.

Pahinta tuhoa auringon ohella iholle tekee tupakka. Rööki pois niin ihokin on muutamassa viikossa paljon paremmassa kunnossa. Niiden myrkkyjen tuhoja ei millään rasvoilla korjata.

Se on kyllä yleinen harha, että ikääntyminen olisi suurin ryppyjä aiheuttava tekijä. Hormonitoiminnan heikentyessä ihon elastisuus kyllä myös heikkenee, mutta tämän pitäisi olla vasta keski-ikäisten ja sitä vanhempien syy ryppyisyyteen. Nuorten ihmisten ryppyisyys johtuu huonoista elintavoista kuten auringosta, tupakasta, aliravitsemuksesta, alkoholista jne. Todisteena tästä olkoon se, että on olemassa 18-vuotiaita, joilla on huono ja hieman jo juonteinen iho sekä +30-vuotiaita, joilla ei ole vielä lainkaan ryppyjä. Olen myös huomannut, että monesti akne-ihoiset ovat ryppyisempiä kuin muut. Voisiko tästä päätellä, että akne on yhteydessä ennemmin kuivaan kuin rasvaiseen ihoon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom