Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä olisi paras tapa ehkäistä tummia silmänalusia?
Arkipäivisin tulee nukuttua aivan liian vähän ja se näkyy kasvoista. Käytössä on Biothermin silmänympärysvoide, kannattaako sitä laittaa pelkästään aamuisin vai myös iltaisin? Jostain lukenut, että liikaakaan ei kannata laittaa sillä sattaa olla päinvastainen vaikutus.
Onko jotain muita konsteja mitä kannattaa kokeilla sillä ei tunnu Biothermistakaan paljon apua olevan?

Ei herneitä nuoret oriit, tämä ketju ei olisi mennyt nuoruudessani mennyt läpi heteroketjuna kaikkine voide- ja kosmetiikka keskusteluineen :D

Omalle 35-v kropalle on riittäny suihku, parranajo, parturi ja ehkä sen jo huomaa... Kova auringonotto jättänyt jälkensä, uurteita kasvoissa eli erottaa hyvin alle kolmikymppisestä.
Noh minähän ihannoin oldskuulia ja westerneitä, niissä miehet näyttää miehiltä. Pakkohan se on kun oma naama on kohta kun joku C. Bronson 70-wee :hyper:

Oikeesti on hienoa että miehetki huolehtii itsestään ja tietotaito lisääntyy vauhdilla joka vuosikymmen! Oisko metroseksuaalisuus selitys tälle edistykselle...?

^^ Mä selitän tämän ilmiön vesijohtoveteen ajautuneilla estrogeeneilla. Eikös se ole ihan fakta, että osa e-pillereiden mömmöistä palautuu kiertoon naikkosten pissan mukana? :D

Minä en kyllä ymmärrä, miksei olisi mennyt läpi. Olen käyttänyt kasvovoidetta 20-vuotiaasta, siis jostain aivan 90-luvun alusta saakka, eikä ainakaan Helsingissä asiaa silloin pidetty mitenkään erikoisena.

Mikä olisi paras tapa ehkäistä tummia silmänalusia?
Arkipäivisin tulee nukuttua aivan liian vähän ja se näkyy kasvoista. Käytössä on Biothermin silmänympärysvoide, kannattaako sitä laittaa pelkästään aamuisin vai myös iltaisin? Jostain lukenut, että liikaakaan ei kannata laittaa sillä sattaa olla päinvastainen vaikutus.
Onko jotain muita konsteja mitä kannattaa kokeilla sillä ei tunnu Biothermistakaan paljon apua olevan?

Helena Rubinsteinilla oli joskus Night Sculptor -niminen voide, joka oli kerrassaan ihmeitä tekevä (nimim. kokemuksen rintaäänellä). Sittemmin nimi on vaihtunut, ja nykyään vastaavaa saa nimellä Prodigy Eyes. Hinta ei ole edullinen, mutta tulokset vakuuttivat.

Helena Rubinsteinilla oli joskus Night Sculptor -niminen voide, joka oli kerrassaan ihmeitä tekevä (nimim. kokemuksen rintaäänellä). Sittemmin nimi on vaihtunut, ja nykyään vastaavaa saa nimellä Prodigy Eyes. Hinta ei ole edullinen, mutta tulokset vakuuttivat.

Great, pitää ottaa kokeiluun kun nykyinen loppuu. Vaikka voi olla, että mitä tahansa voidetta laitan niin se ei auta kun jatkuvasti tulee liian vähän unta.

Body shoppi on halpiskamaa, nyt puhutaan siis kalleimmista ja parhaimmista. Demos, tutustutaan ehdottomasti.

Ehkä näin, mutta mä yhdyn siihen, että raha ei aina ratkaise. Mulla on ollut Body Shopia halvempia, sekä reilusti hintavampia aineita testissä ja toi on pessyt kaikki 6-0. Imagon takia voi toki maksaa itsensä kipeäksi mistä haluaa, mä maksan siitä mikä toimii mulle.

Mistähän moista tököttiä löytää? Ei ole tullut shopattua muuta kuin jotain perus Loreal-voiteita Anttilasta, joista ei ole ollut mitään hyötyä. Löytyyköhän Stockalta? Tai jostain nettikaupasta?

& hyvä perimä... Itsellä kaikki nuo mainitsemasi konstit aktiivisessa käytössä, mutta kun ei auta. Sukuvika.

Joo totta turiset, mutta mä en usko, että kenelläkään vaikuttaisi perimä niin vahvasti ettei siihen pystyisi mitenkään vaikuttamaan. Entäs sun ruokavalio? Saatko tarpeeksi kaikkia vitamiineja, mineraaleja, kivennäisaineita? Tai syöt liikaa suolaa?

Joo totta turiset, mutta mä en usko, että kenelläkään vaikuttaisi perimä niin vahvasti ettei siihen pystyisi mitenkään vaikuttamaan. Entäs sun ruokavalio? Saatko tarpeeksi kaikkia vitamiineja, mineraaleja, kivennäisaineita? Tai syöt liikaa suolaa?

Ruokavaliossa voisi tosiaan olla parantamista, aika yksipuolisesti tulee opiskelijabudjetilla syötyä mm. harvoin salaattia tai hedelmiä, eli vitamiinien puutosta saattaisi olla. Hyvä pointti!

Ehkä näin, mutta mä yhdyn siihen, että raha ei aina ratkaise. Mulla on ollut Body Shopia halvempia, sekä reilusti hintavampia aineita testissä ja toi on pessyt kaikki 6-0. Imagon takia voi toki maksaa itsensä kipeäksi mistä haluaa, mä maksan siitä mikä toimii mulle.

Toisaalta myöskään merkki ei ratkaise. Lempiaineeni edustavat monia eri merkkejä, mutta sellaista merkkiä, josta löytyisi enemmän kuin pari suosikkia, ei ole. Body Shopin Passionhedelmäpuhdistusgeeliä parempaa mustapäiden ehkäisijää ei ole, ja tämän väliajan (ehkä kaksi vuotta?) kun tuote oli poissa, olin pulassa. Elämä on onneksi pelastettu ja naama kiittää. Toinen mistä en luovu, on favoran silmänympärysgeeli, loistava silmänalusten valkaisija, vaikka tylsä apteekin perustuote onkin. :D

Mistä jengi ostaa releensä naaman pesuun ja puhdistukseen...
Perus marketista vai ...... (suosituksia otetaan vastaan)
voi olla :wanha: kyssäri mut tuleepahan kysyttyä uudestaan

Minkäsmoisesta liikkeestä löytyis miesten kasvovettä? On tullu koluttua joka helvetin kauppa ja liike Kouvolassa läpi, eikä ole ainakaan osunut silmään mistään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom