Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä olisi paras tapa ehkäistä tummia silmänalusia?
Arkipäivisin tulee nukuttua aivan liian vähän ja se näkyy kasvoista. Käytössä on Biothermin silmänympärysvoide, kannattaako sitä laittaa pelkästään aamuisin vai myös iltaisin? Jostain lukenut, että liikaakaan ei kannata laittaa sillä sattaa olla päinvastainen vaikutus.
Onko jotain muita konsteja mitä kannattaa kokeilla sillä ei tunnu Biothermistakaan paljon apua olevan?
Helena Rubinsteinilla oli joskus Night Sculptor -niminen voide, joka oli kerrassaan ihmeitä tekevä (nimim. kokemuksen rintaäänellä). Sittemmin nimi on vaihtunut, ja nykyään vastaavaa saa nimellä Prodigy Eyes. Hinta ei ole edullinen, mutta tulokset vakuuttivat.
Body shoppi on halpiskamaa, nyt puhutaan siis kalleimmista ja parhaimmista. Demos, tutustutaan ehdottomasti.
Helena Rubinsteinilla oli joskus Night Sculptor -niminen voide, joka oli kerrassaan ihmeitä tekevä (nimim. kokemuksen rintaäänellä). Sittemmin nimi on vaihtunut, ja nykyään vastaavaa saa nimellä Prodigy Eyes. Hinta ei ole edullinen, mutta tulokset vakuuttivat.
Mikä olisi paras tapa ehkäistä tummia silmänalusia?
Juoda vettä, saunoa, liikkua ja nukkua.
& hyvä perimä... Itsellä kaikki nuo mainitsemasi konstit aktiivisessa käytössä, mutta kun ei auta. Sukuvika.
Joo totta turiset, mutta mä en usko, että kenelläkään vaikuttaisi perimä niin vahvasti ettei siihen pystyisi mitenkään vaikuttamaan. Entäs sun ruokavalio? Saatko tarpeeksi kaikkia vitamiineja, mineraaleja, kivennäisaineita? Tai syöt liikaa suolaa?
Ehkä näin, mutta mä yhdyn siihen, että raha ei aina ratkaise. Mulla on ollut Body Shopia halvempia, sekä reilusti hintavampia aineita testissä ja toi on pessyt kaikki 6-0. Imagon takia voi toki maksaa itsensä kipeäksi mistä haluaa, mä maksan siitä mikä toimii mulle.
Eiks prismasta saa jotain ihan perusvettä?Minkäsmoisesta liikkeestä löytyis miesten kasvovettä? On tullu koluttua joka helvetin kauppa ja liike Kouvolassa läpi, eikä ole ainakaan osunut silmään mistään?
Eiks prismasta saa jotain ihan perusvettä?