Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
eipä taida "ihonhoidolla" juuri pystyä vaikuttamaan ihon ikääntymiseen. auringonvalo puolestaan on todella tuhoisaa eli siltä kannattaa kasvot suojata.

Kuiva iho kurtistuu helpommin, paksu ja rasvainen iho ei niinkään. Toisaalta perintötekijät vaikuttaa kai aika paljon, eli mulle ei tuu ikinä yhtään ryppyä (eipä...).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy myöntää että mulla ei uskoa ole ihan liikaa noihin kosmetiikkatuotteisiin. Siinä maksaa järjettömästi mainonnasta niille, se on hyvä muistaa.

Kyllähän toi on nykyään kaikilla aloilla sama ongelma... Markkinointiin kohdistuu usein 50% firman kuluista. Ääriesimerkki Hollywoodista: Blairwitch project. Kuvauskustannukset 350 000$, markkinointi 11 000 000 $.

Enemmänkin ne markkinoijat kusettaa silmään siinä, että kerrotaan kuinka tuotteessa on sitä ja tätä. Esim. joku jenkkiläinen kosmetologia firma kertoo pistävänsä shampooseen(vai oliko se hoitoaine?) silkkiä, ja tj on kuitenkin tunnustanut haastattelussa, että ei siitä mitään hyötyä hiuksille ole.

Varmaan voit ihan arpoa ett esim. kumpi tuoksuu paremmalle tai tykkäätkö enemmän sinisestä vai vihreästä purnukasta. Molemmilla saat puhtaan ja raikkaan ihon. :D

Ehkä tämä
http://products2.nivea.com/products.php?page_id=154&lan=fi koska se on noista luullakseni kosteuttavin, ja sun ihosi kuulostaa tosi kuivalle. Kokeile sitä (voit käydä kaupassakin kokeilemassa) ja mieti sitten, olisiko paksumpi tai ohuempi aine sulle parempi.

Lisäksi osta kuorintavoide (Nivealta löytyy kahdenlaista, ehkä se Young Skin vois olla sulle parempi), se auttaa myös pitämään näppylät poissa.

Selvä. Näillä sitten eteenpäin. Jos on mustapäitä, niin kannattaako niittenkin takia ostaa joku tuote? Syväpuhdistus? Mikä merkki?

:worship:

Perustaiskohan isona jonkun ihonhoitoinfon pojille... Hmmm... Poikien lehdissä ei vissiin ole joka toinen kuukausi näitä "kuori iho sileäksi" ja "hehkeä iho mansikkanaamiolla" -juttuja.

Mustapäiden pitäis pysyä poissa perusputsaamisella eli ei niille mitään erikoistuotteita ole. Kuorinta on vähän niinku syvähoitoa. Voit sä jonkun mutanaamion tietysti ostaa, jos uskallat sitä käyttää. :) Mutta ilmankin on elämää, ja jos ne mustapäät alkaa hirveesti ärsyttää niin mene kosmetologille ihonpuhdistukseen. Voi niitä itsekin hellästi puristella esim. kuuman suihkun tai saunan jälkihöyryissä, kädet kannattaa ensin pestä kunnolla ja laittaa vessapaperia sormien suojaksi niin pysyy iho puhtoisena.

Mä vaikenen kyllä nyt.

Ihon puhdistukseen Bossin Refreshing Face Wash ja
kosteusvoiteeksi Biotherm:n Aquapower.
yhteishinta about 58€. Laadukas setti joka miehelle :)

Kyllähän toi on nykyään kaikilla aloilla sama ongelma... Markkinointiin kohdistuu usein 50% firman kuluista. Ääriesimerkki Hollywoodista: Blairwitch project. Kuvauskustannukset 350 000$, markkinointi 11 000 000 $.

Enemmänkin ne markkinoijat kusettaa silmään siinä, että kerrotaan kuinka tuotteessa on sitä ja tätä. Esim. joku jenkkiläinen kosmetologia firma kertoo pistävänsä shampooseen(vai oliko se hoitoaine?) silkkiä, ja tj on kuitenkin tunnustanut haastattelussa, että ei siitä mitään hyötyä hiuksille ole.

Apteekkiin on tullut naurettavasti kaikkea kosmetiikkaa. Apteekissa jossa olen nyt töissä on kosmetiikkatuotteille hylly jossa on valot niin että se erottuu perustuotteista. Ja tää hylly nostaa voiteiden lämpötilan johonkin 30 asteen kieppeille, fiksua. Eli ihan selkeästi panostetaan moninkertaisesti mainontaan verrattuna vaikkapa Orionin perusvoiteisiin. Kaikenmaailman ihmeläpysköjä "oman ihotyypin löytämiseen" ja muuta shittiä. Ostat voiteen, maksat ihq hyllystä, bullshitläpyskästä, bullshit tuotteista, mainoksista.

Päänahan kosteuttamiseenkin on oma tuote jossa on ihqua mentolia ja kiva hinta. Sama homma hoituu perusöljyllä, hieroo sitä päänahkaan.

Ja hei, perusvoide maksaa sen muutaman kympin litra kun joku superdypa ihq poxu maksaa 150e/L. Ihan sairaat hintaerot. Toki laatueroja on mutta onko se nyt sen 100e arvoista?

Edit. Kuorintavoide? Salisyylihappoa sisältävän tuotteen pitäisi kuoria ihoa. En ole tosin kokeillut mutta näin itsehoito-oppaassa sanotaan. Lähtisin halvasta liikkeelle.

Selvä. Näillä sitten eteenpäin. Jos on mustapäitä, niin kannattaako niittenkin takia ostaa joku tuote? Syväpuhdistus? Mikä merkki?

:worship:
Jos mustapäitä on jo tullut, niin ei ne taida oikein millään puhdistusaineella enää pois liueta. Ainakaan, jos ovat jo kovettuneet ja "juurtuneet" sijoilleen. Kosmetologille mekaaniseen ihonpuhdistukseen vaan. Ne kaivaa tunnin sun naamasta kaiken minkä irti saavat. Kyynelten kuivuttua alat käyttämään jo edellä mainittuja tuotteita, niin pitäisi pysyä mustapäät poissa.

Itse kävin juuri poistattamassa murrosiästä naamaan jääneet moskat. Mielenkiinnolla seurataan tulevatko takaisin. Joutuu ehkä vielä kerran käymään ihonpuhdistuksessa, jotta loputkin saadaan pois.

Ja hei, perusvoide maksaa sen muutaman kympin litra kun joku superdypa ihq poxu maksaa 150e/L. Ihan sairaat hintaerot. Toki laatueroja on mutta onko se nyt sen 100e arvoista?

Teepä joskus piruuttaan testi. Lätki naamaasi perusvoidetta (Aqualan?) ja seuraavana päivänä jotain ns. luxusvoidetta esimerkiksi Shiseido (n. 40-50€).

Toisen rasvan kanssa naamasi näyttää kyljyksellä voidellulta ja toisen kanssa mattapintaiselta ja hoidetulta. Kumpi on kumpi saat itse testata...

Liekö teillä mielipiteitä Dermoshopin (www.dermoshop.fi) tuotteista? Itse olen käyttänyt tuota kasvopesua (250ml/4,20e) ja se tuntuisi ainakin puhdistavan ihan hyvin ja pitävän ihonkin suhteellisen kurissa (akneiho). Mitään erityisen raikasta fiilistä se ei kyllä jätä, olisiko tuon lisäksi sitten ehkä joku kosteusvoide poikaa?

Saako tuota aknen runtelemaa ihoa sen sileämmäksi tai paremmaksi muuten kuin pakkelilla ja maalilla?

Teepä joskus piruuttaan testi. Lätki naamaasi perusvoidetta (Aqualan?) ja seuraavana päivänä jotain ns. luxusvoidetta esimerkiksi Shiseido (n. 40-50€).

Perusvoiteitakin on erilaisia, samoin superkalliita tuotteita. Jos naamaan lätkäisee vääränlaista voidetta (omalle ihotyypille/ tarkoitukseen) sopimatonta voidetta, niin tulos on huono ihan riippumatta siitä, paljonko ko. tuote maksoi. Luultavasti kalliissa tuotteissa on vähemmän huonoja kuin perushintaisissa ja halvoissa, mutta kyllä vähälläkin rahalla hyvää saa jos viitsii etsiä niitä helmiä. Niitä nimittäin riittää...

Käsittääkseni tuoteseloste kertoo, mitä tuotteessa on. Mitään lisäämättä tai poisjättämättä. On asia erikseen, vaikuttavatko aineet (esim. silkki) halutulla tavalla (esim. shampoossa hiuksen pinnan siloittaminen).

Kosmetiikkateollisuus - ala muiden joukossa - on brändimarkkinoinnilla tuloksensa tekevä. Ihmiset haluavat ostaa unelmia ja maksavat siitä. Kyllä kai jokainen aikuinen tajuaa, että kosteusvoide (apteekista 5e, brändi 50e, huippubrändi 150e) on kosteusvoidetta ja tuskin siinä kalliimmassa vaihtoehdossa ihan hintansa verran enemmän on ns. vaikuttavia ainesosia?

Naurattavaa kitistä markkinoinnin harhaanjohtavuudesta... Eri asia on valehdella, kuin markkinoida. Markkinoinnin ideana on houkutella kuluttaja kokeilemaan tuotetta. Mietipäs itse, Olvi mainostaa "Ajatele positiivisesti" tms. Vaikuttaako kaljassa jokin ainesosa positiiviseen ajatteluun? Kenties? Vielä huomennako? Kaikille?

Puhdistusgeelien ja kosteusvoiteiden lisäksi voi ja ehkä kannattaa hankkia tököttiä, jota laitetaan suoraan finnin päälle. Biothermin Acnopur emergency anti-spot niminen voide on paras koskaan testaamani tuote finnien paikallishoitoon. Minulla se kuivattaa finnin kuin finnin yön aikana pois.

Kyseinen tavara on aika kallista (19,90e Stockmannilla 15ml purkki) mutta mielestäni hintansa arvoista. Esimerkiksi Garnierin vastaava tuote ei tunnu tehoavan ollenkaan.

Pikainen kysymys: Mikäli kasvoveden/puhdistusemulsion ohjeessa sanotaan, että voidetta tulee käyttää myös päivisin, niin jätetäänkö emulsio - joka toki on imeytynyt jo kasvoihin - naamaan esim. töihin lähdettäessä?

Liekö teillä mielipiteitä Dermoshopin (www.dermoshop.fi) tuotteista? Itse olen käyttänyt tuota kasvopesua (250ml/4,20e) ja se tuntuisi ainakin puhdistavan ihan hyvin ja pitävän ihonkin suhteellisen kurissa (akneiho). Mitään erityisen raikasta fiilistä se ei kyllä jätä, olisiko tuon lisäksi sitten ehkä joku kosteusvoide poikaa?

Mä käytän Dermosilin tuotteita ja oon tykästynyt niihin tosi paljon, varsinkin kun hinnat on kohdillaan. Ton kasvopesun kanssa mulla on käytössä Fresh Balance-sarjan geelivoide, joka on osoittautunut hyväksi. Myös e-vitamiinivoide hajustamattomana on hyvä, varsinkin talvella. Kasvopesun kanssahan voi käyttää kasvovettä (löytyy samasta sarjasta), mikä raikastaa, mutta itsellä ainakin yksi kasvovesipullo riittää kahden kasvopesupullon ajan...

Varmaan on jo tullu jonkun suusta mutta Dermalogicalla on ihan ok miesten sarja. Myydään ainakin kosmetologiliikkeissä joissa muutakin Dermaa on. Vaimo on kosmetologi niin sitäkautta törmäsin tuohon mutta testannut en ole mutta kuulemma ok.

Minusta dermalogica oli ylihintaista sontaa joka ei tehnyt yhtikäs mitään. Eikä taida alle 50 irrota mitään sieltä

Oiskos semmonen ihan hyvä setti että esim. Nivean puhdistusgeeli ja sitte kosteusvoide?

Iltaisin ekana puhdistus ja rasvat naamaan? Entäs aamuisin, pelkkä kosteusvoide vai myös puhdistus?

Oiskos semmonen ihan hyvä setti että esim. Nivean puhdistusgeeli ja sitte kosteusvoide?

Iltaisin ekana puhdistus ja rasvat naamaan? Entäs aamuisin, pelkkä kosteusvoide vai myös puhdistus?

Kaikki olennainen lienee jo sanottu tässä ketjussa, eli aloita lukeminen ekalta sivulta...

Minulla ei ole varsinaista aknea, mutta murrosikäisenä omaan muutaman finnin ja epäpuhtaan ihon. Ensi kesänä olisi armeijaan lähtö, jolloin ihoni luultavasti vielä pahenee tästä. Muutenkin epäpuhdas iho ärsyttää minua suuresti. Olen miettinyt antibioottikuurin syömistä, jos saisin sillä finnit hävitettyä. Roa-kuuria en luultavammin kuitenkaan tarvi, sillä ihoni tuskin on aivan niin huonossa kunnossa. Mielipiteitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom