Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on kyllä yleinen harha, että ikääntyminen olisi suurin ryppyjä aiheuttava tekijä. Hormonitoiminnan heikentyessä ihon elastisuus kyllä myös heikkenee, mutta tämän pitäisi olla vasta keski-ikäisten ja sitä vanhempien syy ryppyisyyteen. Nuorten ihmisten ryppyisyys johtuu huonoista elintavoista kuten auringosta, tupakasta, aliravitsemuksesta, alkoholista jne. Todisteena tästä olkoon se, että on olemassa 18-vuotiaita, joilla on huono ja hieman jo juonteinen iho sekä +30-vuotiaita, joilla ei ole vielä lainkaan ryppyjä. Olen myös huomannut, että monesti akne-ihoiset ovat ryppyisempiä kuin muut. Voisiko tästä päätellä, että akne on yhteydessä ennemmin kuivaan kuin rasvaiseen ihoon?

Itse en ole kyllä ikinä törmännyt ryppyiseen 18v sälliin ellei sitten puhuta näistä aknearpien aiheuttamista rypyistä. Olet oikeassa siinä että akneihoiset ovat muita ryppyisempiä. Tämä ei kylläkään johdu kuivasta ihosta vaan siitä että aknesta jää pieniä(tai joskus myös suuria) arpia ihoon, jotka "tekevät" näitä ryppyjä. Kun esim hymyilet ei iho veny näiden arpien kohdalta normaalisti ja pikkuhiljaa näistä syntyy juonteita.

Yks hyvä vaihtoehto olis mennä apteekista hakeen. Siellä osattais vähän neuvoo minkä tyyppinen tuote pitäis olla :)

Itse en ole kyllä ikinä törmännyt ryppyiseen 18v sälliin ellei sitten puhuta näistä aknearpien aiheuttamista rypyistä. Olet oikeassa siinä että akneihoiset ovat muita ryppyisempiä. Tämä ei kylläkään johdu kuivasta ihosta vaan siitä että aknesta jää pieniä(tai joskus myös suuria) arpia ihoon, jotka "tekevät" näitä ryppyjä. Kun esim hymyilet ei iho veny näiden arpien kohdalta normaalisti ja pikkuhiljaa näistä syntyy juonteita.

En tarkoita rypyillä nyt akne-arpien aiheuttamia uurteita vaan silmänympärysihon kuivuudesta johtuvia juonteita.

Semmonen kyssäri, kuinkas usein rasvaatte kasvovoiteella naamanne päivässä? Aamuin illoin, vai pelkästään aamulla, tai illalla? Entäs kuinka usein silmänympärysvoidetta laitatte, aamulla vai illalla, vai molempina?

Funtsailin vain, kun itse aamuin/illoin, niin mietin, että onkohan se liikaa esim tuolla silmänympärysvoiteella, vai ihan normimäärä?

Minusta niitä voiteita kannattaa käyttää aina, kun on puhdistanut kasvonsa huolellisesti - toisin sanoen aamulla ja illalla.

Sain ystävälliseltä blogini lukijalta vinkin

http://www.feelunique.com/

Melkoisesti halvempaa kuin kotomaassa ja postarit sisältyy hintaan. Tein testitilauksen ja ilmoitan kauanko kestää. Pelkän puhdistusgeelin kotomaan hinnalla tuli kaupanpäälle itseruskettava kosteusvoide.

Shiseido Men Moisturizing Self-Tanner 50ml

product_12892.jpg

Shiseido Men Deep Cleansing Scrub 125ml

product_12886.jpg

Mulla on näistä positiivisia kokemuksia, molemmista tuli ei-aerosolituotteet noin viikon sisällä tilauksesta. Cosme-de.comin kohdalla täytyy tietysti muistaa se, että tuotteet ei tuu EUn sisältä.

Beautybay
Cosme-de

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom