Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
Kylläpä tuli taas hyvät muistot Hesestä. Käytiin emännän kanssa viikko sitten syömässä siellä. Emäntä soi kerrosaterian ja minä kanasalaatin. Kerroasteriassa se hamppis oli kylmä ja vetinen, varmaan oli viikon seissyt vitriinissä. Mun salaatissa oli varmaan 80% sitä saatanan kaalia, muutama hassu kananpala ja siivu tomaattia ja siivu kurkkua.

Soitin tästä sitten Hesen jollakin päällikölle ja se kovasti kiitteli kun asiasta ilmoitin ja että kyseisestä ravintelista on ennenkin valiteltu. No se sitten kyseli että olisko kuitenkin lahajakortille käyttöä ja sanoin että pistä tuleen. Tänään tuli lahjakortti ja oli sitten kaikki 6 euroa. Jumalauta että maksoi vaivaa soittaa kännykällä 10-15 minuutin puhelu ja ne paskat eväätkin maksoi 12 euroa. Eipä tartte Hesen ovia enää avata. Ei oo sitten ekat paskat safkat mitä sieltä saa.

No tulipa avauduttua. Minkälaisia kokemuksia muilla on?

Miten olis ollut valitusten kanssa siellä paikanpäällä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NP sanoi:
Hieman eri roskaruokapaikka: Vanha LVI-maikka kertoi joskus että hänen poikansa oli saanut McDonaldsin hampurilaisessa mukana jotain epämääräistä. Se epämääräinen oli lihassa. Lyhyesti sanottuna, lähettivät sen labraan ja tuli vastaus että rotan häntä.

Ei taida olla legendaa, ei ollut semmoinen ukko että voisi paskaa puhua.

Huikeita urbaanilegendoja. Jokaisella on vähintään joku tuttu jonka veljellä on ollu kananpää tai rotanhäntä tai ihmisenhammas jossain burgerissa tai salaatissa.
Haiskahtaa pahasti et ois :anssi:

Se isoin hampurilainen siellä, joka on siinä jotai 8 euroo maksavassa ateriassa... sitä en ota enää missään hesessä! Kokemukset tästä purilaisesta on niin kamalat, ei jumalauta että voi pistää hankalaks hampurilaisen syönnin, tavaraa on muutama tonni parin ohuen sämpylän välissä, mahdoton syödä tätä koko satsia niin että edes puolet pysyisi leipien välissä.

Raven sanoi:
Miten olis ollut valitusten kanssa siellä paikanpäällä?

Niimpä, vuoropäällikköä vaan tiskille ja keskustelemaan. Varmasti löytyy ratkaisu. VP:n tunnistaa sittä ettei sillä ole heselakkia päässä :)

Mulla menee kokemukset näissä asioissa kyllä toisinpäin. Eli mäkkäristä saimme kerran vastaavanlaiset salaatit joissa oli päällä muutama kuiva kanapala, 2-3 porkkanasiivua ja pohjalla jokunen salaatinlehti. Olimme ottaneet safkat mukaan kotiin joten en päässyt suoraan asiasta valittamaan. Asia jäi sikseen mutta aiheutti abt. puolen vuoden hiljaisen boikotin.

Mäkkärin salaatit ovat muutenkin kyllä menneet huonompaan suuntaan sen jälkeen kun luopuivat mm. Keittiömestarin salaatista ja Cesar-salaatista. Ne olivat hyviä, parempia kuin Hesellä.

Donaldin hamppareista sen verran että ne perussämpylät (kerros, juusto yms.) on aina kuivia. Sesonkisämpylät kuten El Maco, ovat onneksi poikkeus koska niissä on yleensä jokin erilainen kastike ja niitä ostan jos mäkkäriin päädyn.

Hesen valitsen jos yleensä edes tarvii hampparia ostaa ja silloinkin yleensä otan kanawrapin. Sporttihamppari oli myös aika hyvä vaikkei siinä oikeastaan ole muuta sporttia kuin nimi.

Hesen hampparit on ihan ok, tosin sitä majoonesia on liikaa niinkun mainittiinkin jo moneen kertaan. Mäkkärin vastaavissa taas on aivan liian vähän majoneesia ja liikaa jotain etikkakurkkuja tms, joten hampparit on kuivia ja jotenkin happamia tahi kitkeriä tms.

Ranskalaiset sitten taas on Hesessä aivan perseestä. Sillasia märkiä lorttoja :urjo: Mäkkärissä taas täydellisen rapeita ja maistuvia.

Muita tuotteita en ole juuri kokeillut paitsi Hesen kanawrappia, joka osoittautui yllättävänkin hyväksi ja ravintoarvotkin on ihan siedettävät. Hinta taas pitkä miinus.

Hesen kurkku ja paprikamajoneesi :kuola: Hesen sapuskat pesee 10-0 mäkkärin hielle haisevat purilaiset.

Pyranha sanoi:
Niimpä, vuoropäällikköä vaan tiskille ja keskustelemaan. Varmasti löytyy ratkaisu. VP:n tunnistaa sittä ettei sillä ole heselakkia päässä :)

Samaa mieltä. Turha alkaa tehdä asiasta turhan monimutkaista. Reippaasti tiskille ja hyviä käytöstapoja noudattaen antaa palautetta, mikä aterioissa on vikana. Varmasti olisi tullut asia kuntoon samantien. Uudet ateriat pikapikaa kehiin ja hyvitysten kera. No, jokainen hoitaa asiansa tyylillään.

trebla sanoi:
Ranskalaiset sitten taas on Hesessä aivan perseestä. Sillasia märkiä lorttoja :urjo: Mäkkärissä taas täydellisen rapeita ja maistuvia.

Tuostakin mainitsin viimeksi kun siellä söin, sääsivät keittimen aikaa, kuulemma eroja raaka-aineissa silloin tällöin.

Kannattaa se suu avata muutenkin, kuin kotimatkalla, jos sanomista on :thumbs:

Edit: Tulipa mieleeni että jos ensin joku valittaa liian kuivasta hampparista ja heti perään joku liiasta majoneesista, niin majoneesin määrähän on ollut juuri oikea, toisin kuin äkkiä luulisi. Kaikkien makua on mahoton miellyttää :)

Pyranha sanoi:

Piti vielä tulla jauhamaan...

itselläni oli vastaava tilanne jonkin aikaa sitten, tilasimme ateriat ja saimme odotella niitä helvetin kauan. Ensin ajattelin, että hyvä vaan kun kestää niin varmasti saamme tuoretta tavaraa pöytään. Paskanmarjat mitään tuoretta saatu, kylmännihkeät lapaset joita hampurilaisiksikin kutsutaan ja ranskalaiset olivat suoraan kuin jostain erektiohäiriö-mainoksesta.
No joka tapauksessa menin sitten neuvottelemaan myyjän kanssa henkeviä sattuneesta syystä ja pyysin saada jutella vuoropäällikön kanssa. Hän sitten tuli siihen keskustelemaan "henkeviä" eli toisin sanoen soitti suutaan ja tuhahteli kun valitin ruoan laadusta. Jonkun aikaa paskaa kuunneltuani kysyin kohteliaasti vuoropäälliköltä mihin voin muotoilla valituksen. Vastaus kuului: "Mieti sitä". No minä mietin ja samalla muistin että samassa harrastelätkäjoukkueessa pelaa yksi Hesburgerin suurimmista pampuista, itse Heikki Salmelan (?) "oikea käsi". Kerroin sitten hänelle kuinka hyvää palvelua olin saanut kyseisessä ravintolassa ja hän otti asiakseen vähän "neuvotella" vuoropäällikön kanssa.
Parin viikon päästä pelissä tämä päällikkö kertoi ottaneensa VP:n puhutteluun (tai siis delegoi sen eteenpäin) ja puhuttelun pitänyt henkilö antoi hänelle kirjallisen varoituksen.

Kivuista ja säryistä sain muutaman hesen lahjakortin :)

Mikäs se on sen ritilän lämpötila missä ne hampurilaiset on rivissä?
Kanan lämpötilahan pitäis olla n.70*C salmonellan takia.
Laitetaan nyt vertailua vähän macin ja hesen välillä.
Hesen ranskalaiset vetisiä, macin rapeita.Majoneesit huonoja molemmissa
hesen vähän parempaa.Hesen pihveissä rustoja aika usein macin pihveissä
ei vielä kertaakaan löytynyt(paremmat lihamyllyt).

Itse olen taas sitä mieltä että hesen safka haisee ja maistuu aivan jalkahielle. Ihan kun majoneesi olisi raavittu hikoilevan läskin jalkapohjista raspilla kastikkeeseen.

Kyllä nuo yleensä pitäisi olla tuoreita nuo safkat, itse olin töissä Carrolsissa sillon kun niitä vielä oli kaikkialla - hampurilaiset säilytetään 10 minuuttia ja sitten heitetään roskiin. Ranskalaiset säilytetään vain 7 minuuttia ja jos ei myydä niin jälleen roskiin. Kyllä pitäisi olla tuoretta, ja jos ei ole niin sitten vaan valittamaan niin saa lisää roskaruokaa ilmaiseksi, mm sundaen tms jälkiruoan. Salaatin tuoreuden ainakin silloin voi itse tarkistaa, kun salaatti oli tehty niin salaattikulhon pohjaan kirjoitettiin salaatintekoajasta 10 tuntia eteenpäin, eli salaatit säilyy max 10 tuntia ennen myyntiä ja jos pohjassa oleva aika on ylittynyt, salaatti heitettiin jälleen roskiin.

Joo eiköhän lentokentällä vielä ole rollssi. Mikä onkin aika huono juttu. Opiskelija kun suuntaa Suomeen niin lähtömaan kentällä tulee vedettyä Burger Kingin whopperi (NAM!!) jonkun parinkybän euron sämpylän sijasta, ja kotiin kun pääsee ei tietenkään ole mitään kaapissa ja klubipurilainen on kelpo vaihtoehto. Ei ole hyvä juttu ollenkaan.

ETA: minkään maailman pikaruokalan ranskalaisia en pysty syömään.. tulee ylös samantien hyi hitto mitä paskaa.

Täältä menee kans pisteet Heselle, se majoneesi on just PARASTA :kuola: , pesee
mäkin vastaavat mennen tullen, makuasioistahan voi ja kannattaa aina kiistellä ;) .

Minäkin marssisin samantien tiskille jos annoksessani olisi jotain huomautettavaa, uusi vastaava ja kunnollinen ateria eteen heti eikä mitään kuponkeja postista.
Turha se on kotiin ensin juosta ja sit alkaa soitteleen, asian voi varmasti hoitaa myös paikan päällä.

Turun suunnalla on kyl parhaat Hesen safkat IMO, liekö sitten kotikenttä etua vai mistä se johtuu mut näin se vaan tuntuu olevan...

Timba79 sanoi:
Kylläpä tuli taas hyvät muistot Hesestä. Käytiin emännän kanssa viikko sitten syömässä siellä. Emäntä soi kerrosaterian ja minä kanasalaatin. Kerroasteriassa se hamppis oli kylmä ja vetinen, varmaan oli viikon seissyt vitriinissä. Mun salaatissa oli varmaan 80% sitä saatanan kaalia, muutama hassu kananpala ja siivu tomaattia ja siivu kurkkua.

Soitin tästä sitten Hesen jollakin päällikölle ja se kovasti kiitteli kun asiasta ilmoitin ja että kyseisestä ravintelista on ennenkin valiteltu. No se sitten kyseli että olisko kuitenkin lahajakortille käyttöä ja sanoin että pistä tuleen. Tänään tuli lahjakortti ja oli sitten kaikki 6 euroa. Jumalauta että maksoi vaivaa soittaa kännykällä 10-15 minuutin puhelu ja ne paskat eväätkin maksoi 12 euroa. Eipä tartte Hesen ovia enää avata. Ei oo sitten ekat paskat safkat mitä sieltä saa.

No tulipa avauduttua. Minkälaisia kokemuksia muilla on?

Joo. Hesen ovia en kanssa itse avaa. Pikaruoka on muutenkin melko hanurista ja hese on kaikkein pahin... :urjo:

Hashburgerin kerrokset ja megat maistuu kyllä meikäläiselle mainiosti, mutta El Maco on hampurkerien kunkku.

Mulla väheni kyllä radikaalisti näissä paikoissa käynti, kun katsoin Supersize Me- dokumentin. Toisaalta jos olen päissäni, voin luottaa yhteen asiaan: Mäkkärin euron hampurilaisia 2-3 ja :kuola:

Big Evil: meitsin mielestä ois tosi kliffa nähä supersize me bodariversiona. Eli joku kattois, että pystyiskö sillä ruokavaliolla saamaan jotain aikaankin...

Hesen hamppareissa on rasvaa enemmän kuin laki sallii, johtunee noista majoneeseista. Kerroshampurilainen: 38,8g, big mac: 27 g. Megahampurilaisessa on 72,1g rasvaa, huh huh! Mäkin tuplajuusto jytää. :rock:

Eipä ole tullut ainakaan vuoteen syötyä pikaruokaloissa tai grilleissä. Jos tulisi syötyä niin varmasti naama olisi kuin sirpalekranaatin jäljiltä seuraavana päivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom