Originally posted by Jylli81
Kysyin tänään Tapsantorilla ruokaostoksilla käydessäni, että olisiko sinne mahdollista saada Ehrmannin(tällä hetkellä valikoimassa vain Pirkka ja Valio) rahkaa myyntiin. Maitotuotteista vastaava henkilö oli kuulemma lomalla, mutta minua pyydettiin muistuttamaan tästä uudelleen ensi viikolla eikä ehdotustani ainakaan heti torjuttu.
Eli nyt kysyisin gallup-hengessä, että kuinka moni Hervannan pakkotoistolainen keskittäisi rahkaostojaan Tapsantorin KKK supermarkettiin, jos siellä olisi Ehrmannin rahkaa myynnissä järkevään hintaan? Ja kuinka suuri olisi suurinpiirtein rahkan viikkokulutuksesi? Eli jos näyttää siltä, että halukkaita ostajia olisi enemmänkin, niin luulen, että Tapsantori laajentaa mielellään rahkavalikoimaansa käsittämään Ehrmannin rahkan.
Itse voisin siirtyä Ehrmanniin jos se sopii vaan vatsalleni. Kuinkas se on toiminut muilla lievästi laktoosivaivaisilla? Eikös sitä sanota, että jotkut hapantuotteen toimivat laktoosivaivaisilla?
Oon jo valmiiksi Tapsan vakioasikas, joten helposti poimisin ehrmannitkin mukaan. Tämä tarkoittaisi noin 20 purkkia viikossa. Se että 78 sentit Pirkat vaihtuisivat johonkin 60 sentin rahkoihin, niin siitä tulisi jo hyvät säästöt kuussa...