Hervannan salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexter
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Jylli81
Kysyin tänään Tapsantorilla ruokaostoksilla käydessäni, että olisiko sinne mahdollista saada Ehrmannin(tällä hetkellä valikoimassa vain Pirkka ja Valio) rahkaa myyntiin. Maitotuotteista vastaava henkilö oli kuulemma lomalla, mutta minua pyydettiin muistuttamaan tästä uudelleen ensi viikolla eikä ehdotustani ainakaan heti torjuttu.

Eli nyt kysyisin gallup-hengessä, että kuinka moni Hervannan pakkotoistolainen keskittäisi rahkaostojaan Tapsantorin KKK supermarkettiin, jos siellä olisi Ehrmannin rahkaa myynnissä järkevään hintaan? Ja kuinka suuri olisi suurinpiirtein rahkan viikkokulutuksesi? Eli jos näyttää siltä, että halukkaita ostajia olisi enemmänkin, niin luulen, että Tapsantori laajentaa mielellään rahkavalikoimaansa käsittämään Ehrmannin rahkan.

Itse voisin siirtyä Ehrmanniin jos se sopii vaan vatsalleni. Kuinkas se on toiminut muilla lievästi laktoosivaivaisilla? Eikös sitä sanota, että jotkut hapantuotteen toimivat laktoosivaivaisilla?

Oon jo valmiiksi Tapsan vakioasikas, joten helposti poimisin ehrmannitkin mukaan. Tämä tarkoittaisi noin 20 purkkia viikossa. Se että 78 sentit Pirkat vaihtuisivat johonkin 60 sentin rahkoihin, niin siitä tulisi jo hyvät säästöt kuussa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysyin tänään Tapsantorilla ruokaostoksilla käydessäni, että olisiko sinne mahdollista saada Ehrmannin(tällä hetkellä valikoimassa vain Pirkka ja Valio) rahkaa myyntiin. Maitotuotteista vastaava henkilö oli kuulemma lomalla, mutta minua pyydettiin muistuttamaan tästä uudelleen ensi viikolla eikä ehdotustani ainakaan heti torjuttu.

Eli nyt kysyisin gallup-hengessä, että kuinka moni Hervannan pakkotoistolainen keskittäisi rahkaostojaan Tapsantorin KKK supermarkettiin, jos siellä olisi Ehrmannin rahkaa myynnissä järkevään hintaan? Ja kuinka suuri olisi suurinpiirtein rahkan viikkokulutuksesi? Eli jos näyttää siltä, että halukkaita ostajia olisi enemmänkin, niin luulen, että Tapsantori laajentaa mielellään rahkavalikoimaansa käsittämään Ehrmannin rahkan.

Sieltä ostaisin jos Herwoodista sais... menee noin 10 purkkia viikossa. Viime viikolla kävin tossa Prismassa siinä Hakametsän hallin lähellä. En kyl siitä enempää rupea Hervannassa maksamaan kuin muuallakaan.

Eli eikö muka ole muita Hervantalaisia, jotka toivoisivat voivansa ostaa Ehrmannin rahkaa Tapsantorilta?

Kyllähän sitä vois Ehrmannit Tapiontorilta ostaa, jos niitä siellä olis. Kulutus on luokkaa 5kg/viikko. Paljoa yli 55c ei sais kyllä olla.

Jess! Ehrmannia Tapsantorille! Kyllä sitä useita kiloja viikossa meidän taloudessa menee.

Nyt ilmeisesti saadaan Tapsallekin Ehrmania. Ainakin Hervannan sanomien takasivun perusteella. Tänään siellä käydessäni en harmi vaan huomannut katsoa joko oli hyllyssä :(
Hintaa näyttäis olevan 0,69€

Eli eikö muka ole muita Hervantalaisia, jotka toivoisivat voivansa ostaa Ehrmannin rahkaa Tapsantorilta?

On! Ilmeisesti mun ehdotus ei aikoinaan kulkeutunut sinne meijerivastaavalle asti, mutta onneks nyt sun viestis on mennyt perille :worship: Täytyykin heti tänään käydä hamstraamassa, että näkevät et menee kaupaks, niin pysyis Ehrmannit valikoimassa jatkossakin! :thumbs:

Eilen niitä Ehrmannin rahkoja oli sitten tullut sinne Tapsantorille. Hinta on tosin valitettavasti tuo 0,69 €/purkki. Kerroin kyllä, että esim. Prismoissa tuota on hintaan 0,55 €/purkki, jonka jälkeen Tapsantorilla tarkastivat noiden rahkojen hankintahinnan, mutta eivät ilmeisesti pysty pudottamaan myyntihintaa kuitenkaan. Minulle sanottiin, että he eivät ymmärrä, miten Prismoissa tuota voidaan myydä tuohon 0,55 €/purkki hintaan.

Kuitenkin ainakin itseäni tuo helpottaa reilusti, koska bussilla en olisi viitsinyt yrittää alkaa kantaa rahkojani Hakametsän Prismasta ja noita Ehrmanneja ostamalla säästän kuitenkin 0,72 €/500g rahkaa, mikä tekee viikossakin jo ison säästön.

ehrmannit

No lopussa olivat tänä iltana jo taisi koko telineessä olla pohjalla enää yksi kappale. Ihmeen pieniltä näyttivät rasiat 250g painoiseksi.

Re: ehrmannit

Originally posted by AG+
Ihmeen pieniltä näyttivät rasiat 250g painoiseksi.
Onhan ne mutta kai se on uskottava kun vaaka näin näyttää. Tai sitten Ehrmann on salaliitossa Philipsin kanssa... :curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom