Hervannan salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexter
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Viimevuonna

Originally posted by AG+

Joo ja naisia ei ole ... ne on siellä pellesalilla jumppaamassa.

sssshhh... pitkä miinus :itku: . "maisemista" voisin kyllä maksaa pientä extraakin :kuola: . Mutta kyllä tuo 24/7 aukiolo sopii minulle kuin purkka suuhun :thumbs:

jee, nyt tajusin mistä noita hymiöitä löytyy :D . Mutta nyt :zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Originally posted by AG+
Ite kyllä naisena suosin ennemmin kellarin salia. Harmi vaan, että siellä ilmastointi on todella surkea. Muutenkin ruuhka-aikaan tulee vähän turhankin ahdas fiilis. Tarvis vissiin koittaa ajottaa käynnit aamupäivälle, jotta sais tehdä reenit siinä järjestyksessä, missä ite haluaa, eikä ootella jonkun paikan/penkin vapautumista.

Originally posted by AG+
Viimevuonna liikuntamaksun kun maksoi niin saa kulkukorttiin oikeudet päätalon salille. Aikaisemmin se ei maksanut mitään mutta halusivat sitten subventoida tamppiareenaa tai jotain ?

Kun maksoi ajoissa niin oikeudet sai automaattisesti ja jos joskus myöhemmin niin piti liikuntasihteerin kautta hakee oikeudet.

Enpä ole tullut katsoneeksi mutta eiköhän systeemi ole sama tänä vuonna...
Tänä vuonna perusliikuntamaksu on koko vuodeksi 27€ ja sen kun on maksanut(maksetaan muuten sitten eri tilille, kuin lukukausimaksu), niin kulkuoikeuksien pitäisi päivittyä korttiin automaattisesti.

Originally posted by AG+

... eikä siellä levytankojen painot lopu kesken edes Jyllillä ellei ole kauhea ruuhka.

Jep, ei minulla yksinäni vielä valitettavasti painot lopu kesken, mutta jos penkkiä, jalkaprässiä ja maastavetoa tehdään yhtäaikaa, niin voi alkaa tulla jo vähän puutetta levyistä. Ja kirjoitinkin tuossa edellisessä postissani miten siitä salista saisi lähes täydellisen omiin treeneihini, kyllähän se ihan hyvä sali on jo nyt.

Eilen näin muuten yhden naisenkin päätalon salilla, historiallista :D ! Mutta tosiaan jos tahtoo treenaamisen sijasta keskittyä maisemiin, niin sitten kannattaa alkaa treenaamaan Tamppi-areenalla.

Vähän asian vierestä, mutta mistä tällainen autoton(tarvittaessa kannan kyllä sitten bussissa vaikka parin viikon rahkat kerralla, jos vain löytyy joku näppärä ostopaikka) Hervannassa asuva opiskelija saisi kätevimmin hankittua Ehrmann:n rahkaa ja mihin hintaa. Tulee nykyään syötyä rahkaa sen verran paljon, että merkkiä vaihtamalla (Valio --> Ehrmann) saisi aikaan jo mukavaa säästöä.

Eli löytyykö Hervannasta jotain kauppaa joka myy tuota ja jos ei, niin mistä muualta olisi kätevintä hankkia tuota rahkaa?

Herwoodista en ole Ehrmannia löytänyt. Lähin halvin paikka lienee Prisma. Tullintorilta keskustasta löytää myös. Molemmissa hinta 55snt/prk. Turtolan Cittarissa 75snt/prk.

Originally posted by msj81
Herwoodista en ole Ehrmannia löytänyt. Lähin halvin paikka lienee Prisma. Tullintorilta keskustasta löytää myös. Molemmissa hinta 55snt/prk. Turtolan Cittarissa 75snt/prk.
Kiitos! Tuo 55snt/250g purkki tarkoittaisi jo euron säätöä 500 grammaa kohti, eli ruokakuluja saisi putoamaan sellaisen 2-3 €/päivä, mikä ainakin minulle olisi jo iso säästö.

Onkos tuo Prisma siinä 30:n reitin varrella, vai muistanko ihan väärin?

Se Prisma on siinä Hakametsän hallin lähettyvillä. Hervannan busseista 20:nen porhaltaa lähimpää. Prismasta saa myös silloin tällöin lohifilettä kilohintaan 4.99e. Halvempaa kuin jauheliha ja taatusti maukkaampaa.

Hervannassa kannattaa myös käydä Sauli Cityssä (ruskoon päin hesen kulmalta). Jossain vaiheessa siellä myytiin todella laadukasta ja hyvää mysliä 1.68e/1500gr. Ananasmurskaa oli myös 5prk/1.68e. Kananmunat oli myös järkyttävän halpoja. Muistaakseni 50kpl maksoi 20markkaa, olivat vain todella pieniä.

Joo kiitos msj81, pitää yrittää etsiä tuo Prisma lähiaikoina ja keskittää rahkaostokset sinne. Voi olla mukava kanniskella parinkin viikon rahkat kerralla bussissa :D , vaivaiset 21 kiloa (=3*0,5kg*14).

Re: Re: Viimevuonna

Originally posted by Jylli81
Jep, ei minulla yksinäni vielä valitettavasti painot lopu kesken, mutta jos penkkiä, jalkaprässiä ja maastavetoa tehdään yhtäaikaa, niin voi alkaa tulla jo vähän puutetta levyistä.

Joo kirjoitinkin edelliseen postiini jo että vain jos riittävän isoja jannuja sattuisi juuri sopiviin liikkeisiin samaan aikaan mutta pyyhin pois turhana "viisasteluna".

Suurin osa treenaajista on kuitenkin sellaisia kukkakeppejä että painoja ei paljon tarvita.

Jokos msj:llä loppu duunit kun ei oo näkyny...? Edit: hmm jaa meni nimimerkit sekasin moikkasinhan mä sua eilen koululla ja mies huomannut mitään :). Mutta kimmoo ei oo näkyny.. kai se duunit lopettaa jo syyskuun alkuun?

Tampereen halvimmat ehrmannit lienee koivistonkylän euromarketissa, purkki maksaa 0,49€.

No niin Pakkiksen teekkarit - tunnustakaa! :whip: Kuka jätti TTY:n päätalon naisten pukuhuoneen suihkun saippuatelineeseen kortsun suojakuoripaperin, olis siinä vieressä ollut roskiskin :blow:

Originally posted by Vinopenkki
No niin Pakkiksen teekkarit - tunnustakaa! :whip: Kuka jätti TTY:n päätalon naisten pukuhuoneen suihkun saippuatelineeseen kortsun suojakuoripaperin, olis siinä vieressä ollut roskiskin :blow:

Hmmm! Olemme olleet samaan aikaan salilla. Edellyttäen, että kirjoitit heti salilta postuttuasi. Emma?

Originally posted by msj81
Hmmm! Olemme olleet samaan aikaan salilla. Edellyttäen, että kirjoitit heti salilta postuttuasi. Emma?
Tässä viedään viimesetkin anonymiteetin rippeet... :rolleyes:

Jotenkin epäilen ettei kyseessä ollut pakkiksen teekkari. Eikös siellä alakerrassa ole aika paljon muutakin toimintaa, kuin vain se kuntosali, eli kyseessähän on voinut olla ihan kuka tahansa.

Sitä paitsi ainakin itse vietän aika vähän aikaani naisten pukuhuoneissa tai niiden suihkuissa :D , joten en tunnusta.

P.S. Pystytkö kertomaan, mistä johtuu se, että tänä syksynä päätalon salilta on aika usein onnistunut bongaamaan naisia treenaamasta? Minulla on ainakin sellainen käsitys, että aikaisemmin sitä käyttivät lähinnä vain kovaa treenaavat miehet, jotka eivät olleet tulleet salille näyttämään hyvältä tai katselemaan naisia, vaan ainoastaan treenaamaan. Ainakaan koko viime vuoden aikana en yhteensä nähnyt siellä niin paljon naisia, kuin mitä siellä on jo tänä syksynä ollut.

EDIT:
Tässä viedään viimesetkin anonymiteetin rippeet... :rolleyes:
No minulla ei ainakaan vieläkään ole mitään havaintoa, että kuka olet, jos se yhtään lohduttaa.

Originally posted by Jylli81
Jotenkin epäilen ettei kyseessä ollut pakkiksen teekkari. Eikös siellä alakerrassa ole aika paljon muutakin toimintaa, kuin vain se kuntosali, eli kyseessähän on voinut olla ihan kuka tahansa.
No joo... mutta enpä usko, että ihan pelkät tytötkään siellä on keskenään puuhailleet. Tai sitten mulla on mennyt jotain ohi biologian tunneilla. :confused:

Sitä paitsi ainakin itse vietän aika vähän aikaani naisten pukuhuoneissa tai niiden suihkuissa :D , joten en tunnusta.
AIKA VÄHÄN? Tarviinnee vilkaista pari kertaa ympärilleen, kun tuonne seuraavan kerran menen. :eek: :evil: :D

P.S. Pystytkö kertomaan, mistä johtuu se, että tänä syksynä päätalon salilta on aika usein onnistunut bongaamaan naisia treenaamasta?
Vaikea sanoa, ehkä uudet naispuoliset fuksit on entisiä liikunnallisempia ja uudessa salissa on ruuhkaa (ihan kuin vanhassa ei olis...)? Ite tykkään käydä tuolla vanhasta tottumuksesta ja kun käyntinsä ajoittaa oikein (lue: ei iltaan), tuolla saa reenata rauhassa, ilman että joutuu pähkäileen, mitä tekis seuraavaks kun kaikki paikat ja painot on käytössä.

No minulla ei ainakaan vieläkään ole mitään havaintoa, että kuka olet, jos se yhtään lohduttaa.
Heh... aivan sama mulle, ei noita luurankoja kaappiin vielä ihan hirveästi oo kertynyt :D

Sukupuolisyrjintää

Perkele .. pirun säästäjät veivät paperit miesten pukuhuoneesta ja samoin vessasta ja laittoivat niitä perkeleen käsipyyhekoneita tilalle. Nyt ei ole yhtään paperia muuta kuin vessapaperit vessassa.

Naisille tietenkään tehty samoin... ainakaan vessassa. On se niin väärin. Että ne koneet on SYVÄLTÄ! Eivätkä laittaneet pyyhettäkään kuin toiseen niistä niin voi veikata että se on heti loppu...

Re: Sukupuolisyrjintää

Originally posted by AG+
Perkele .. pirun säästäjät veivät paperit miesten pukuhuoneesta ja samoin vessasta ja laittoivat niitä perkeleen käsipyyhekoneita tilalle. Nyt ei ole yhtään paperia muuta kuin vessapaperit vessassa.

Naisille tietenkään tehty samoin... ainakaan vessassa. On se niin väärin. Että ne koneet on SYVÄLTÄ! Eivätkä laittaneet pyyhettäkään kuin toiseen niistä niin voi veikata että se on heti loppu...

Toi saamarin uudistus on tullut myös mun mielestä muihinkin vessoihin... vai tekeekö muistini vain temput? No noitten "neronleimausten" kanssa on vain tultava toimeen.

Tuli nyt tää thread oikeaan väliin ylös, olen etsinyt kanssa Ehrmannia joka helvetin välistä täällä Herwoodissa, nyt voi käydä hakemassa muualta

Jylli81: mun mielestä naisia on ennenkin siellä treenannut, toisaalta en iltaisin nyt ole käynyt kun on päivisin hyvin aikaa treenata.:thumbs:

Kysyin tänään Tapsantorilla ruokaostoksilla käydessäni, että olisiko sinne mahdollista saada Ehrmannin(tällä hetkellä valikoimassa vain Pirkka ja Valio) rahkaa myyntiin. Maitotuotteista vastaava henkilö oli kuulemma lomalla, mutta minua pyydettiin muistuttamaan tästä uudelleen ensi viikolla eikä ehdotustani ainakaan heti torjuttu.

Eli nyt kysyisin gallup-hengessä, että kuinka moni Hervannan pakkotoistolainen keskittäisi rahkaostojaan Tapsantorin KKK supermarkettiin, jos siellä olisi Ehrmannin rahkaa myynnissä järkevään hintaan? Ja kuinka suuri olisi suurinpiirtein rahkan viikkokulutuksesi? Eli jos näyttää siltä, että halukkaita ostajia olisi enemmänkin, niin luulen, että Tapsantori laajentaa mielellään rahkavalikoimaansa käsittämään Ehrmannin rahkan.

Eiköhän sitä siinä tapauksessa tulisi noin 3 kg:n viikko-ostokset sinne keskitettyä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom