Herkuin hera?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu79
  • Aloitettu Aloitettu

Natu79

Luomulihaa
Ikä
45
Meni hermot kun en millään löytänyt tällaista trediä, jonka luulisi olevan eniten väitelty asia ravintopuolella.

Eli mikä heraprotsku on se kaikkein herkullisin hörpittävä? Olen latkinut esim. FASTin Massaa ja Muscleplussaa mansikan ja suklaanmakuisena, mutta molemmat tökkivät aika pahasti.

Kaihoisasti muistelen aikaa, jolloin tuli tuhlattua kunnolla Vaasan Sports Gymillä ja joskus treenin päälle ostin tiskiltä banaaninmakuisen protskudrinkin, joka maistui enkelten nektarilta. Merkkiä en tietenkään muista. :curs:

Proteiinidrinkki tulisi nautittua useammin ja säntillisemmin, kun se maistuisi oikeasti houkuttelevalta. Minkä pänikän siis ostan seuraavaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeile sitä minttusuklaan makuista pönttöä. En nyt muista valmistajaa, mutta sitä oon parikertaa maistanut ja se on todellista jumalten nektaria. Saatanan kallista, mutta se on niinku juoksevaa jäätelöä =)

Nutriplussan Best 3 Protein makuna salmiakki, jonka myynti on tosin tietääkseni jo lopetettu. Paremman makuista heraa ei kyllä ole osunut kohdalle. :(

GoA sanoi:
Se on optimun nutritionin minttusuklaa ja on kyl hyvää. :kuola:

Saman valmistajan suklaa on myös tosi hyvää, mulla alko mintun maku vähän kyllästyttää ja siirryin hetkeksi ihan perussuklaatiin. :kuola:

Juu Optimumin minttusuklaa on herkkua. Tosin vaihtelun vuoksi haluaisin kokeilla jotain vaniljanmakuista protskua, mikä olisi hyvää?

Seuraavaksi on pakko kokeilla Optimumin Vaniljaa tai hera80 (suklaata tai jotain muuta), nyt on kaapissa pari pussia nuita maustamattomia prodejauheita ja vannon etten enää ikinä osta maustamatonta prodejauhetta. :urjo:

Nutriplussan Best 3 Protein makuna salmiakki, jonka myynti on tosin tietääkseni jo lopetettu. Paremman makuista heraa ei kyllä ole osunut kohdalle. :(

En usko että olisi lopetettu kun vasta muutama viikko sitten tilasin sitä netistä. Harmi vaan, että minun mielestäni se on pahimman makuista mitä olen koskaan maistanut :urjo: ja koko pussi on nyt ostettu periaatteessa turhaan..

En ainakaan suosittele Victoryn heraproteiinijauhoja "suklaan" makuisena. Saat todella lisätä enemmän kun sen 300ml maitoa 30 grammaan että saat sen kurkusta alas. Mun pitää laittaa sellaset puol litraa ja vähän normaalia kaakaojauhetta, ei helvetti. Eli et saa kerralla mitään 100 gramman tankkauksia ilman yrjöjä.

Kokeilin kerran huvikseni sekoittaa FAST:n suklaan- ja mansikanmakuista heraa keskenään, ja maku oli erittäin miellyttävä! Tulee mieleen ihan Valion mansikkaeskimo.

En usko että olisi lopetettu kun vasta muutama viikko sitten tilasin sitä netistä. Harmi vaan, että minun mielestäni se on pahimman makuista mitä olen koskaan maistanut :urjo: ja koko pussi on nyt ostettu periaatteessa turhaan..

:eek: Oikeastiko? Kun kaupoista olen kysellyt niin kuulema sitä ei enää valmisteta :rolleyes: . No, sun pitää varmaan myydä koko pussi mulle, sillä mulle kyllä tuo uppoaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom