Herkuin hera?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se parhaiten uppoava on ihan perus maustamaton ufs hera kahviin tehtynä. Siis perus suodatinkahvia tuoreeltaan 4 desiä jääkaappiin viilenemään ja kun on jäähtynyt niin siihen sitten sotken protskut sekaan.

Fastin maustamatonta en oo kokeillut kahviin mutta american whey ei ollut ollenkaan hyvää.... Karmee maku puski läpi.

On tullut kokeiltua monelta valmistajalta jos jonkin makuisia litkuja, mutta silti edelleen ehdoton ykkönen on maustamaton hera+kaakaojuomajauhe. Se ei vain ikinä petä ja maistuu aina. Valmiiksi maustetuissa menee yleensä muutama annos herkkuna ja sitten tulee kyllästyminen, ovat kertakaikkiaan liian imeliä.:urjo:

Halvin mahollinen perushera. Se ei ällötä, siihen ei kyllästy ja se on halpaa.

Halvin mahollinen perushera. Se ei ällötä, siihen ei kyllästy ja se on halpaa.

tuokin on kyllä ihan totta. vaikka jotkut maustetut on hyviä niin niihin tulee se stoppi jossain vaiheessa. mielestäni se jotuu siitä makeudesta, aivan liian makeita. maustamatonta pystyy syömään aina. se on niin neutraalin makuista että se menee aina.

edit: luin tuon sepsiksen viestin ekana. siellähän näköjään oli sepi80 samoilla linjoilla meikäläisen kanssa tai siis minä olin hänen kanssa:thumbs:

tuokin on kyllä ihan totta. vaikka jotkut maustetut on hyviä niin niihin tulee se stoppi jossain vaiheessa. mielestäni se jotuu siitä makeudesta, aivan liian makeita. maustamatonta pystyy syömään aina. se on niin neutraalin makuista että se menee aina.

Hyvä sanavalinta..:lol2:

Aika usein tulee töissä hörpättyä tuollainen hera-kaakaocombo banaanin kyytipoikana, aina on uponnu.:kuola:

Fastilta omia lemppareita ovat Mansikka ja Suklaa ...:kuola:
Nyt tuli kuitenki tossa viimeksi ostettua vaihtelun vuoksi vaniljaa :wall: ja petyin suuresti Q melko paskallehan se omasta mielestä maistuu mut kohta on säkki tyhjä ja sitten siirrytään tuttuun ja turvalliseen Suklaaseen :kuola:

Fastin Hera80 mansikka. Parasta saa kun sekoittaa mansikkaa ja vaniljaa sekaisin!

Ite oon vedellä tota "halpis" tuotetta, eli Nutri Plus Reco Poweria (suklaa). On ollut suhtkoht hyvää, mutta kyllä voiton vie Muscle+ suklaa tosta Nutrista.

Nykyinen mikä mulla on, niin en edes tiiä sen nimeä... veli vaan anto mikä siltä oli yli jäänyt ja se vie voiton kyl kaikista tähän saakka maistetuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom