Herkuin hera?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Natu79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minttusuklaat sun muut kaikki maistelleena voin sanoa, että Modo Athleticsin herasetit ovat olleet ehdottomasti parhaan makuisia. Kaikki maut joita olen maistanut ovat olleet linnunmaitoa. Suosi suomalaista -klishee tähän loppuun vielä...

Prolabin Pure Whey suklaa on edelleen selkeesti parhaimman makuinen. Hinta/ravintosisältösuhde on surkea, mutta kiesus, että on namia. :kuola:

Protein XL ja Reflexin Instant Whey ovat jaetulla kakkossijalla. Noissa on jo hieman parempi hinta/ravintosisältösuhdekin, mitä Pure Wheyssä.

Onko Protein XL heraa?
Maistakaa muuten niitä Modon shittejä ennenkuin noille Optimumin ja Prolabin litkuille kuolahymiöitä annatte. Kermaperseiden kamaa meinaan, suosittelen Pakkotoistollekin tuotevalikoimaan.

Kokeilin kerran huvikseni sekoittaa FAST:n suklaan- ja mansikanmakuista heraa keskenään, ja maku oli erittäin miellyttävä! Tulee mieleen ihan Valion mansikkaeskimo.

Ite oon kokeillu myös samaa ja hyvää oli. :kippis1: Myös Fastin vanilijan makunen hera sekotettuna mansikan makuseen tai suklaan makuseen on hyvää. Ja jos ihan vaan yhtä niin suosin ainakin tällä hetkellä Fastin Hera80 vanilijaa. Nam.

Itse pidin Spiritin Power Recovery mansikasta, nyttemmin ostin NutriPlussan minttusuklaata, joka ikävä kyllä ei oikein kolahtanu.

Nutriplussan latte on kanssa nannaa.:kuola:

Designer Whey Suklaa

Paras suklaan makuinen hera, mitä eteen on tähän mennessä tullut. Tosin en ole kuin kymmenisen vaihtoehtoa käynyt läpi, tosin en taida olla yksin mielipiteeni kanssa, koska kyljessä lukee kissankokoisin kirjaimin "award winning taste". Mutta hiukan liian kallista toi pakkaa olemaan.

Smäiggä sanoi:
Onkos tuo Optium Nutrionin 100% whey hyvää pelkkänä suklaana? Minttu ei oikeen iske.

Ekalta sivulta:

kaisa sanoi:
Saman valmistajan suklaa on myös tosi hyvää, mulla alko mintun maku vähän kyllästyttää ja siirryin hetkeksi ihan perussuklaatiin. :kuola:

Evolutionin Whey 2 suklaa

Ite oon kokeillu myös samaa ja hyvää oli. :kippis1: Myös Fastin vanilijan makunen hera sekotettuna mansikan makuseen tai suklaan makuseen on hyvää. Ja jos ihan vaan yhtä niin suosin ainakin tällä hetkellä Fastin Hera80 vanilijaa. Nam.

Ajattelinkin seuraavaksi kokeilla tota suklaa-vanilja yhdistelmää. Tai vielä parempi: Mansikka-suklaa-vanilja! Äkkiä herakauppaan!:D

Kerran laitoin vanilja Massblastin sekaan evon Whey1 suklaata maustamattoman heran sijaan, hyi vittu! Tuli niin makeaa että pahaa teki :urjo:

Leso sanoi:
Kerran laitoin vanilja Massblastin sekaan evon Whey1 suklaata maustamattoman heran sijaan, hyi vittu! Tuli niin makeaa että pahaa teki :urjo:
Hmm pitää varmaan kokeilla tuota kompoa, sillä mun makuhermot saataisivat tykätäkin, kunhan Open dietti loppuu eli 30.9.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom