nutriplussan metsämansikka
kerran oon maistanut ja täytyy sanoa että parhain koskaan maistamani prode juoma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nutriplussan metsämansikka
minttusuklaa
Kokeilin kerran huvikseni sekoittaa FAST:n suklaan- ja mansikanmakuista heraa keskenään, ja maku oli erittäin miellyttävä! Tulee mieleen ihan Valion mansikkaeskimo.
Smäiggä sanoi:Onkos tuo Optium Nutrionin 100% whey hyvää pelkkänä suklaana? Minttu ei oikeen iske.
kaisa sanoi:Saman valmistajan suklaa on myös tosi hyvää, mulla alko mintun maku vähän kyllästyttää ja siirryin hetkeksi ihan perussuklaatiin.
Ite oon kokeillu myös samaa ja hyvää oli. :kippis1: Myös Fastin vanilijan makunen hera sekotettuna mansikan makuseen tai suklaan makuseen on hyvää. Ja jos ihan vaan yhtä niin suosin ainakin tällä hetkellä Fastin Hera80 vanilijaa. Nam.
Hmm pitää varmaan kokeilla tuota kompoa, sillä mun makuhermot saataisivat tykätäkin, kunhan Open dietti loppuu eli 30.9.Leso sanoi:Kerran laitoin vanilja Massblastin sekaan evon Whey1 suklaata maustamattoman heran sijaan, hyi vittu! Tuli niin makeaa että pahaa teki :urjo: