Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

cuscus sanoi:
Eli hera denaturoituessaan pysyy juoksevassa muodossa?

En tiedä, riippuu proteiinista. Oletettavasti liukoisuus vedessö huononee, koska hydrofobiset (metyyli- ja arom. ryhmiä sisältävät) aminohapot joutuvat kosketuksiin veden kanssa.

viltteri sanoi:
Muistaakseni tripeptideille (ja oliko myös di-?) on elimistössä erillinen kuljetusjärjestelmä, joten ne voivat periaatteessa imeytyä nopeammin.

Näin on. Tarkoitin aikaisemmin sitä, että korkeasti hydrolysoitua proteiinia on aika vaikea löytää denaturoitumattomana.

Gallupin mukaan tälläkin foorumilla on boost4you heran käyttäjiä. Onko kukaan huomannut, että heran maku ja koostumus olisi viime aikoina muuttunut?Tilasin vasta suurehkon määrän tuota heraa ja huomasin, että maku oli muuttunut pistävämmäksi ja koostumus on jotenkin "hienompaa". Vai onko vika allekirjoittaneen korvien välissä :hyper:

Maso sanoi:
Kysyin ja kuulemma ovat vaihtaneet jotain raaka-ainetta. Pitäisi olla vähemmän rasvaa ja hiilareita, mutta muuten samaa tavaraa.

Koostumus hieman muuttui ja kun käsittääkseni on vähemmän rasvaa, niin aminohappojen ym. maku tulee enemmän esille. Rasva kun pehmentää ja parantaa hieman makua.

Itse ostin just tuota Boost4you heraa. Hyvin tuntuu ainakin sekoittuvan. Koostumus on jotenkin hienompi verrattuna muihin pieruheroihin. Muista ominaisuuksista en osaa sitten paljon mitään sanoa.

Fastin Hera80 vetää pään kipeäksi ja mahan turvoksiin. Tuoteselosteessa on sakkariinia, tämä tekee kuulemma "temput" jos kärsii laktoosi-intoleranssista, kuten itse. Mtien on lie Evon ultra wheyn kanssa? Onko siinä myös makeutuksessa sakkariinia?

Itse en ole moista vaivaa Hera80:stä huomannut. Mulla taas dekstoosista palautusjuomassa tulee tosi helposti "sokeri-överit" eli huimaa/ oksettaa ym. mukavaa ja sen kanssa olenkin nykyään tosi varovainen. Ei uskalla laittaa kuin n. puolet suositellusta määrästä annokseen, tosin liekö tuolla hedelmäsokerilla niin suurta
merkitystä palauttelussa onkaan, kun maltoa on kuitenkin mukana.

Huh. Luulin että oon tulossa kipeeks tai stressin takia on pää ollut välillä kipeänä. Ensimmäistä kertaa tosiaan ostin tuota Hera80.. Hyväähän tuo on, mutta ostan kyllä ensi kerralla laadukkaampaa tavaraa pakkiksen kaupasta.

Rupesin tässä miettimään, että onko muita joilla tulee mahan kanssa onkelmia heraprotskujen ja massanlisääjien kanssa?
Ite oon käyttäny lähinnä Leaderin Gmassaa ja Weiderin mass 2000. Muu ruokapuoli koostuu tyypillisistä rahka, ananas, tuna, makarooni jne. linjasta. En ainakaan niille ole ollut herkkä tähän mennessä.
Jos joku osaa sanoa mistä tämä johtuu, niin kertoo ihmeessä ja mieluiten sitten vaihtoehto mihin se kannattaa vaihtaa. Vai onko vika vain kyseisissä merkeissä?

Voisiko olla laktoosi ongelma? Tuleeko tarpeeksi kuitua? Itse otan protskudrinkin kanssa aina hieman kuitua ja tuntuu maha tykkäävän siitä.

Moni valittaa että toi Leaderin Gmassa pistää pakin sekasin. Ite en ole siihen seonnut. Joskus menee maha sekaisin varsinkin jos on paljon maltoa, sekään ei aina reagoi. Välillä kun on oikein raju reeni takana ja jos tulee juotua palkkari turhan nopeasti niin siitä menee pakki sekaisin. En ole sillain huomannu mitään eroa eri herojen/jauhojen välillä, se nauttimisnopeus tuntuu olevan se mikä minulla ratkaisee. Ja sit kandee kattoo ettei ole vanhentunutta kreatiinia, siitä on moni valittanut. Mullakaan ei kuidun saanti tuota ongelmia, sitä tulee päivittäin helpolla 60g, joka on jo mieluummin liikaa kun liian vähän.

Edellä jo ehdotettiin laktoosia ja jos se ei ole ongelma, niin yritä vaihtaa merkkiä. Aika monella on ongelmia jonkun tietyn merkin kanssa ja merkin vaihtaminen saattaa auttaa. Leaderista nyt ei ainakaan kovin paljon oo positiivista palautetta kuulunut.

Mites onko monilla ollu käytös noita vähän hienostuneempia heroja tuolta?
esim tuota Boost4You IsoPro:ta yms? onko laadultaan edes hyvätasosta
vai täyttä shittiä?

Back
Ylös Bottom