Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Mehän olemme tekemässä poikkeuksellisen paljon protskua sisältävän palautusjuoman. Prot/hiil suhde tulee olemaan 70/30, siksi hintakin tulee nousemaan korkeammaksi kun ei ole maltoa hintaa alentamassa. Protskuksi on kaavailtu fifty/fifty isolaatti ja konsentraatti. Katotaan sitten saammeko ängettyä siihen vielä kreatiinia.
Mike sanoi:Mehän olemme tekemässä poikkeuksellisen paljon protskua sisältävän palautusjuoman. Prot/hiil suhde tulee olemaan 70/30, siksi hintakin tulee nousemaan korkeammaksi kun ei ole maltoa hintaa alentamassa. Protskuksi on kaavailtu fifty/fifty isolaatti ja konsentraatti. Katotaan sitten saammeko ängettyä siihen vielä kreatiinia.
Niinno joo. Hyvä pointti tuokin.Kride sanoi:Ei mitään kreatiinia. Silloin saisi tuosta palautusjuoman nekin, jotka ei kreatiinia käytä.
ljp sanoi:Olisi mahtavaa jos saisi proteiiniksi vain isolaattia.. just a suggestion
kävi muuten hyvä tuuri kun lähettivät minulle 2 kertaa saman tilauksen.Tilasin about 45€ tavaraa ja sain 90€ 
Ja nyt colemanni tekee pieniä tarkastuksia ja lähettää toisen laskun perässäharde20 sanoi:Itse just tuossa tilasin tuota Boost4you heraa 2 säkkiä sekä purkin glutamiinia,ei se minusta paljoa vaahtoa ja makukin menettelee kun heittää hieman funlightia sekaankävi muuten hyvä tuuri kun lähettivät minulle 2 kertaa saman tilauksen.Tilasin about 45€ tavaraa ja sain 90€
![]()

harde20 sanoi:ja jos ne vielä sen jälkeen kämmää niin en minä todellakaan rupea ylimääräistä maksamaan, minä olen tilannut yhden satsin jos saan kaksi niin vika ei ole minussa.Vähentäkööt sen toisen paketin sen palkasta joka sen lähetyksen sössi
japa sanoi:Hera tekee minulla vähän ajan päästä näläntunteen. Eli tuntuu siltä että se pamahtaa elimistön käyttöön heti ja sitten taas vatsa huutaa polttoainetta. En sitten tiedä että onko sillä mitään suurta käytännön merkitystä mutta tuolla hetki hyvä olo ja sitten jo nälkä voisin järkeillä että se menee liian nopeasti käyttöön ja siten ei pidä myöskään aminohappotasoja niin pitkään ylhäällä vaan ne tasot heittelee ylös ja alas. Eikös silloin jos on veressä tasaisesti aminohappoja pitkään ole antikatabolinen tila. Tää on ihan omaa järkeilyä ja tuntumaa.
Joku 30-50% heraa loput kaseiinia yhdistelmä on mielestäni siksi parempi että kaseiini kai hieman turpoaa mahassa ja pitää nälän tunteen poissa. Samoin luulisin että siten aminohappo tasot pysyisivät veressä tasaisempina kun siinä ajassa kun heraa jo menee niin kaseiini alkaa imeytymään.
Timba79 sanoi:Itseasiassa mulla ollut jo hyvän aikaa seuraava välipalakombo 1/3 hera, 1/3 kaseiini ja 1/3 soija. Mutta on tästä ollut juttua muutaman kaverin kesken ja vähän tässä aattelin herätellä keskustelua aiheesta.
japa sanoi:No mitä juttua asiasta on ollut? Jotain negatiivista? Vai ? Kerro!