Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

no nyt selkis tuo asia mullekin. Meidän luontaistuotekaupassa oli sekä uudemmassa että vanhemmassa paketissa tuota. ihmettelinkin että mikä tuossa nyt on ideana, myydä hera 80:ä ja 85:ä...

Pienemmät kustannukset niille ku ovat saaneet laittaa jotain moskaa sen 5 prosentin tilalle... hinta on tietysti sama kuin ennen.

Ei kai tuo 5% nyt maailmaa kaada, mutta tässä näkee miten Suomalaiset valmistajat pystyy pitkään vedättämään sisällöissä sun muissa, mutta ulkomailta tulleet tuotteet käsittääkseni syynätään ja tutkitaan paljon tarkemmin.

Eh... ei vittu :wall: :wall: :itku: Jos TUOTTEEN NIMI vaihtuu hera85 -> hera80 niin missä se kusetus on tapahtunu ?? Vai ootteko te spedet luullu, että kun paketissa lukee hera85 niin siinä on 85g/100g protskua ? Ainiin, prolabbikin btw kusettaa, siinähän lukee 100% pure whey..

Pexi87 sanoi:
No kerropa sitten miks ton hera 85:n nimi muutettiin!

Vitustako mä sen tiedän ? Kusetusta olisi jos siinä paketin kyljessä lukisi, että sisältää 85g protskua per 100g ja se oikeasti sisältäisi vain 80g. Vai ootko sä käyttäny sitä pussia labratesteissä ja se ei vastannutkaan ravintosisältöä ?

Molemmissa käsittääkseni proteiinipitoisuus 81g sadassa grammassa. Mut kyllähän siitä nimestä helposti olettaa et proteiinipitoisuus 85%, eli kyl hera 80 mun mielestä parempi nimi.

Pexi87 sanoi:
No kerropa sitten miks ton hera 85:n nimi muutettiin!

Samaa paskaa se on ku ennenkin, mutta nykyisin proteiinipitoisuus lasketaan kuivapainosta.

Noissa proteiini lisäravinteissa vilisee uusia ja hienoja nimityksiä proteiinin (instanoitu, ionivaihdettu, ultra filteroitu jne.)käsittelyasteesta ja suodatuksesta. Miten käytännössä ne sitten vaikuttaa imeytymiseen ja BV:seen? Hienoja termejä. Itse olen elänyt siinä uskossa että entsymaattiseesti hydrolysoitu on nopeiten imeytyvää ja näin "parasta" trenin jälkeen? Nykyään en ole löytänyt muuta täysin hydrolysoitua kuin Fastin Hydrolysed Whey.

Höh. Mannisen Anssilla on varmaan joku englanninkielinen 400 liuskan tutkimus lähteineen tähän. Taitaa vaan mennä mikrofraktioden nussimiseksi.

Kyllähän sitä kaikkia hienoja nimiä voidaan pussiin laittaa, mutta itse olen kyllä ollut tyytyväinen siihen että tietää onko hera hydrolysoitua vai ei.

Ion92 3kg säkki 111€

näitä kun ostat 3 kerralla se tekee 9kg varmasti parasta heraa mitä voit saada ja saat vielä lähetyksen ilman postikuluja hintaan 333€. tosi satanisti ostaa kumminkin 18kg tätä ainetta jolloin miken kanssa päästään hyvin sopuun 666€ hinnasta :evil:

Back
Ylös Bottom