Hera kauhean makuista!

Siis hyi hitto. Ostin testiksi paketin heraproteiinia. Se on AIVAN HIRVEÄN MAKUISTA!! Hörppään pienen tilkan kyseistä juomaa, ja melkein tuli oksennus. Maku on neutraali. Jauhe haiseekin hirveältä. Tuttuni puolestaan eivät haista tai maista mitään erikoista.

Onko muilla samoja tuntemuksia?

Mitä suosittelette heran kanssa? Nyt koitan kaakaota...
:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heroissa on eroja maultaan. Fastin hera on kaameaa kuraa, ja kaakaon kanssa vielä pahempaa:urjo: Muut herat on olleet ok makusia.

kyseessä on ilmeisesti maustamatonta heraa? mikäli ei uppoa suosittelen laittamaan pussin kaappiin ja hakemaan maustettua heraa josko se uppoisi paremmin. Itse en pahemmin ole heraa käyttänyt kokkailessa, mutta tuosta voisi saada ihan ok aineksen esim. pirtelöön, mikäli muut ainekset ovat vahvan makuisia.

Kokeilkaapas maustamatonta maitoproteeiniä, sitten tiedätte miltä paha maistuu:D

Niihin makuihin tottuu jos haluu vähän yrittää. Jos ei oo rahastakaan kiinni nii sitten kannattaa ostaa suosiolla maustettuja tai heittää maustamattomaan reilut kaakaot tai funlightit sekaan.

Minusta siitä tulee vaan tuplasti etovampaa jos sitä yrittää sekotella johonkin.

Vedä veden kanssa vaan, kyllä siihen tottuu.
Tosin ei kannata hirveesti maiskutella sitä suussa, vaan nielaista se alas suht äkäisesti.

Jos et millään meinaa tottua, niin kannattaa hakea sitten niitä maustettuja jauhoja.
Ite en oo moisia kokeillu, 'neutraalin' makuista olen nauttinut pelkästään.

Eihän sitä nyt herranisä kukaan maustamatonta heraa sellaisenaan vedä...

Itse ostaessani maustamatonta lantraan sen ihan mehukattiin.

Whey 8100 heraproteiinia ostin eilen (ensimmäinen lisäravinne =)), niin kyllähän se paskalle maistuu, mutta juo sillein maistamatta niin vain jälkimausta joutuu tinkimään :)

Maustamatonta on.

Testasin 1rkl heraa, 2rkl kaakaota, 5rkl vettä ni nyt se maistuu sentää nannalle :D
ja proteiiniakin ihan huikeasti. Myy se pussis ja osta maustettua.

Ei mutta tarkoitin että sitten kun laitan noilla suhteilla isommissa määrissä, tulee siitä hyvä sörsseli.

Niin että desi heraa, kaks kaakaota ja vettä päälle?:hyper:

Kyllä kai se nyt vähempikin riittää.:D Hera ja malto sekaisin maistuu paremmalle ku pelkkä hera, ja 3-4 tl riittää maustamaan sheikkerillisen palkkaria:kippis1:

Kyllähän tuo maustamaton hera aika kuran makuista on, itse tosin vedän heraa vain palkkarin yhteydessä. Silloin kai tuo malto jotenkin tasoittaa tuota makua, sillä itsellä ei hirveitä ongelmia juomisen kanssa ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom