Hera 80 vaikutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja L4ur1
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
27
Terve

Ostin tuossa viimeviikolla 800g pussin tuota hera80. Olen ottanut sitä joka reenin jälkeen ja kiinostais tietää miten hyvin se auttaa? Ja miten kauan sitä pitää syödä ennekuin näkee vaikutuksen?
Eli tänne vois pistää omia kokemuksi tosta hera80 aineesta ja sen vaikutuksesta.

Pelkkä proteiinilisä mitä syödään, josset saa normaalista ruuasta tarpeeksi ja vaikuttaa palautumiseen. Ainakin näin siis mun käsitykseni mukaan.:david:

Sä voit popsia sitä heraa vaikka 3 kertaa päivässä 40 vuoden ajan,etkä luultavasti tule huomaamaan mitään ihmeellistä ellei sinun perus ruokavaliosi ole kunnossa.Eli kyse ei ole mistään ihmeaineesta joka räjäyttää lihaskasvusi tähtiin.Saat sillä heralla samanmoisia tuloksia aikaan kuin normaalilla ruualla ja vieläpä samassa ajassa.
Ja eiköhän tää ole muutenkin väärä osio kysellä moisia????

Itse kun rupesin nostelemaan puntteja(n.16v.) Niin vajaa 1/2v. meni että rupesi peilikuva muuttumaan. Toki sarjapainot nousivat kokojan. Protskuun ei ollut rahaa niin vedettiin maltoa ja kotiruokaa. Silloin tällöin otin kreatiin-"kuurin". Jatka vaan sen protskun syömistä treenin jälkeen mutta lisää siihen maltoa. Jos haluat saada nopean vaikutuksen niin osta kreatiini monohydraattia, saatat saada sillä kilon tai pari muutamassa viikossa.
Eli summa summarun, tää puntinvääntäminen ei ole mitään hätästen miesten hommaa. Ja ikäsipuolesta sulla ei pitäisi olla kiirettä mihinkään:lol2:
Kärsivällisyyttä nuori mies:rolleyes:

Eli tänne vois pistää omia kokemuksi tosta hera80 aineesta ja sen vaikutuksesta.

jep eli hera on maidosta juuston valmistuksen yhteydessä erittyvä neste, josta sitten erotellaan turha paska pois ja laitetaan jauhona pussiin. Eli se on ihan vaan jauhettua ruokaa pussissa, ei mitään "ainetta" :D Ja kuinka hyvin vaikuttaa? No yhtä hyvin kuin esim pihvin syöminen treenin jälkeen, eli joo ihan hyvin

Jos parta alkaa kasvaa liian nopeasti tai housut käy pieniksi, niin kannattaa vähentää sitä heran vetämistä.

Niitä syntyy ihan vain siitä syystä, että 14-vuotias teini on alkanut kiinnostumaan kuntoilusta. Ja se on helvetin hieno asia :rock:

Itse olen myös 14, heinäkuussa 15 ja tiesin mitä hera on ja miten se on valmistettu sillon kun alotin.
Eli eiköhän syynä ole vaan perustiedon puute eikä itse ikä?

Itse olen myös 14, heinäkuussa 15 ja tiesin mitä hera on ja miten se on valmistettu sillon kun alotin.
Eli eiköhän syynä ole vaan perustiedon puute eikä itse ikä?

Kyllä mäkin silloin 17v.sitten periaatteessa tiesin mitä on hera ja malto, mutta aikapihalla olin silti lisäravinteista ja treenaamisesta. Sen tiesin että valkuaista pitää syödä paljon. Ei silloin ollut Pakkotoistoa, Bodaus lehti oli se raamattu ja kuunneltiin mitä paskaa isot pojat jauhoi. Ei muuten tainnut olla koko nettiäkään, tai sitten sen yhden kuvan lataus kesti 15min.:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Terve

Ostin tuossa viimeviikolla 800g pussin tuota hera80. Olen ottanut sitä joka reenin jälkeen ja kiinostais tietää miten hyvin se auttaa? Ja miten kauan sitä pitää syödä ennekuin näkee vaikutuksen?

vaikutus riippuu myös muista asioista: Uni, ruoka eli miten paljon saat proteiineja päivässä pelkästä ruoasta, ei ole yksiselitteistä että jos otat paukun heti treenin jälkeen että lihakset kasvavat. Ja vaikutusta et todellakaa huomaa viikossa :)

Vaikka itse en mikään kehonrakentaja ole, mutta sali on tullut muuten urheilupiireissä tutuksi, niin en ole ekspertti. Minulla ainakin fastin reco2 + kreatiini ovat toimineet helkkarin hyvin ja palaudun futiksesta todella nopeammin kuin esim. vuosi sitten. Sanotaanko näin, että ollut nuo lisäravinteet mulle ns. "career saver" :worship:

Vaikka itse en mikään kehonrakentaja ole, mutta sali on tullut muuten urheilupiireissä tutuksi, niin en ole ekspertti. Minulla ainakin fastin reco2 + kreatiini ovat toimineet helkkarin hyvin ja palaudun futiksesta todella nopeammin kuin esim. vuosi sitten. Sanotaanko näin, että ollut nuo lisäravinteet mulle ns. "career saver" :worship:

Joopa joo pitkälti on myös lume ilmiötä mukana :D mutta niin tai näin hyvä jos tähän uskot. Omasta milestäni tuohon alkuperäiseen kysymykseen ei näistä ole sen kumempaan hyötyä muuta kuin on helmpompi saada päivän ruoka arvot kohdillee niin kuin moni sanoin tärkeämpi asia on se miten muuten syöt :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom