Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu kyllä aika uskomattomalta, että tämmöisestä asiasta pitää nettiin mitään kirjoittaa?
Monen monta tarinaa olen kyllä kuullut siitä, miten ex-miehet laittavat oman elämänsä jäähylle ja keskittyvät pilaamaan entisten eukkojen elämää. Vaikeata tuntuu olevan laskea irti...
Jep! Lehdistäkin saa sillloin tällöin lueskella mitä sitä on mustasukkaisuuksissa tullut tehtyä. Ja varmasti tapahtuu paljon enemmän, mitä lehdet antavat ymmärtää. Käsittämätöntä.
Siltikin, kuten Mixu sanoi, kannattaa suhtautua näihin nettijuttuihin varauksella. Sitä ei tiedä mihin on sekaantumassa, joten kannattaa antaa homma ammattimiehille.
On se hyvä, että lehdet muistuttaa jos ei muuten muista;) .
Jep, naureskelin tuolle jo eilen aika reilusti. Tervetuloa suomeen, SHIELD.
Ei, kyllä mäkin sit heräsin.
Ei ollut kuitenkaan suoria kontakteja karhuryhmään.
Ei helvetti. Minua vietiin taas trollinarussa kuin sikaa teuraalle tuohon Epun viimeiseen postaukseen asti. Työpaikan ja asuntojen sun muiden hommaamiset 2v seurustelun jälkeen ja KRP etsivien sun muiden kovistelureissujen mainostus nettipalstalla vasta herättivät todellisuuteen.
No olihan tää ihan mielenkiintoinen uusi pakkisaihe vaikka mielikuvituksen tuotetta olisikin. Virallinen stalkkerithredi puuttui vielä.
mikäs enemmän herättää miehen alkukantaisia vaistoja kuin avuton, vaarassa oleva neitokainen.
Alan Bartard, mun on toisaalta vaikeeta kuvitella istuvani nätisti keskustellen kenenkään aamuyöllä sisään änkeneen innokkaan miesystävän kanssa mutta silti väitän ymmärtäväni tilanteen melko täsmälleen.
Sisäänhän se puski kun vedin housuja jalkaan.
Äijällä oli vielä avaimet, vai eikai se vosu sentään niin tyhmä ollut että oven avasi?!
Eukko avas ovea, kun vielä heräilin. Taisi sekin vielä olla unessa kun meni sen avaamaan.