Henkivartija perjantaiksi, yksityishlö/HKI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eppu12
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuntuu kyllä aika uskomattomalta, että tämmöisestä asiasta pitää nettiin mitään kirjoittaa?

Niin, kyllähän jokaisella on joku kaveri joka tietää henkivartionnista jotain, on henkivartija tai tuntee henkivartijan...:rolleyes:

Ei kyllä ihan täysillä päässä sädi kenelläkään, joka lähtee tuollaiseen mukaan. Ei maksajalla eikä ostajalla. Ammattimies on asia erikseen.

Jos se oma turvallisuus on niin tärkeää, ettei huvita maksaa ammattimiehen palkkoja, se on sitten voi voi. Tilanne on toki lähtökohtaisesti epämiellyttävä ja epätoivoin ymmärtämiseen minunkin empatiani riittää. Vaan jos kolmekymppisenä kyky ratkaista kriisitilanteita on tasoa "maksan pimeenä/perseellä jollekin pakkiksen hirmulle" niin en edes viitsi kuvitella, miten tähän tilanteeseen on päästy.

Tapasin mukavan mimmin puolitoista kuukautta takaperin. Olin yötä pari viikkoa sitten ja maanantaiaamuna 04:50 soi hänen puhelimensa. Exähän siellä oli ulko-ovella kiihtyneenä kun oli kuullut kylillä, että tyttö alkanut seurustelemaan. Siis voi vittu, seurustelu loppunut 2 vuotta sitten! Sisäänhän se puski kun vedin housuja jalkaan. Sälli kiehui aika huolella ja oli aika kiire saada itseni "punaiselle" ja valmiiksi jos joutuu vääntämään.
Siinä sitten istuttiin vastakkain soffalla stressireaktioita hilliten ja miteltiin toisiamme. Onneksi meni puhumalla tämä ja paiskattiin vielä lopuksi tassua.

Monen monta tarinaa olen kyllä kuullut siitä, miten ex-miehet laittavat oman elämänsä jäähylle ja keskittyvät pilaamaan entisten eukkojen elämää. Vaikeata tuntuu olevan laskea irti...

Monen monta tarinaa olen kyllä kuullut siitä, miten ex-miehet laittavat oman elämänsä jäähylle ja keskittyvät pilaamaan entisten eukkojen elämää. Vaikeata tuntuu olevan laskea irti...

Jep! Lehdistäkin saa sillloin tällöin lueskella mitä sitä on mustasukkaisuuksissa tullut tehtyä. Ja varmasti tapahtuu paljon enemmän, mitä lehdet antavat ymmärtää. Käsittämätöntä.

Aiheeseen:
Siltikin, kuten Mixu sanoi, kannattaa suhtautua näihin nettijuttuihin varauksella. Sitä ei tiedä mihin on sekaantumassa, joten kannattaa antaa homma ammattimiehille.

Jep! Lehdistäkin saa sillloin tällöin lueskella mitä sitä on mustasukkaisuuksissa tullut tehtyä. Ja varmasti tapahtuu paljon enemmän, mitä lehdet antavat ymmärtää. Käsittämätöntä.

Siltikin, kuten Mixu sanoi, kannattaa suhtautua näihin nettijuttuihin varauksella. Sitä ei tiedä mihin on sekaantumassa, joten kannattaa antaa homma ammattimiehille.

On se hyvä, että lehdet muistuttaa jos ei muuten muista;) .

Jep, naureskelin tuolle jo eilen aika reilusti. Tervetuloa suomeen, SHIELD.

Ei, kyllä mäkin sit heräsin.:zzzz:

Ei helvetti. Minua vietiin taas trollinarussa kuin sikaa teuraalle tuohon Epun viimeiseen postaukseen asti. Työpaikan ja asuntojen sun muiden hommaamiset 2v seurustelun jälkeen ja KRP etsivien sun muiden kovistelureissujen mainostus nettipalstalla vasta herättivät todellisuuteen.

No olihan tää ihan mielenkiintoinen uusi pakkisaihe vaikka mielikuvituksen tuotetta olisikin. Virallinen stalkkerithredi puuttui vielä.

Juuh, nyt vasta noteerasin tuon KRP:nkin. LOL

On se hyvä jos poliisin yksikkö, jonka tehtävänä nettisivujen mukaan on "vakavimman, erityisesti järjestäytyneen ja ammattimaisesti toimivan rikollisuuden torjunta ja tutkinta", ehtii paneutua peruskauraa olevaan uhkailucaseen.

Saipahan tästäkin aiheesta viestejä pitkälti toista sataa :D

Ei ollut kuitenkaan suoria kontakteja karhuryhmään.

Luulen että täytyy ottaa välittömästi yhteyttä Obersdorfiin.

Just joo, KRP ja kovaotteiset puhuttelut.

Ei helvetti. Minua vietiin taas trollinarussa kuin sikaa teuraalle tuohon Epun viimeiseen postaukseen asti. Työpaikan ja asuntojen sun muiden hommaamiset 2v seurustelun jälkeen ja KRP etsivien sun muiden kovistelureissujen mainostus nettipalstalla vasta herättivät todellisuuteen.

No olihan tää ihan mielenkiintoinen uusi pakkisaihe vaikka mielikuvituksen tuotetta olisikin. Virallinen stalkkerithredi puuttui vielä.

Joo.. itse ajattelin että kyseessä on konsti saada kontakti ja suhde johonkin pakkiksen lihaskimppuun. Herättää suojeluvaisto ja sit saada vähän jännitystä ja muutakin :) Naiset on kautta aikain käyttänyt myös sitä tapaa.. mikäs enemmän herättää miehen alkukantaisia vaistoja kuin avuton, vaarassa oleva neitokainen. :)

Mutta ihan puhtaaksi trolliksi eppu on erikoinen, vip, ja kirjoittanut muihinkin keskusteluihin.

Mutta kyllä jotkut naiset saattaa olla uskomattoman auttavaisia näitä ulkomaalaisia kohtaan, myös suhteen loppuessa.

mikäs enemmän herättää miehen alkukantaisia vaistoja kuin avuton, vaarassa oleva neitokainen. :)

Eikös tätä asiaa ole puittu jo ainakin siinä pokethredissä?

Ei vaan, mä en voi kyllä uskoo throlliksi koska mun +2 trollslayer nenä ois sen haistanu. Sitä paitsi mä pelkään poliiseja. Aika erikoistahan toi on että jostain intternetistä turvaa etitään exää vastaan, mutta kun kakkaämpäri kaatuu niskaan niin mielumminhan sitä tuntemattomat pistää siivoomaan.

Alan Bartard, mun on toisaalta vaikeeta kuvitella istuvani nätisti keskustellen kenenkään aamuyöllä sisään änkeneen innokkaan miesystävän kanssa mutta silti väitän ymmärtäväni tilanteen melko täsmälleen.

Alan Bartard, mun on toisaalta vaikeeta kuvitella istuvani nätisti keskustellen kenenkään aamuyöllä sisään änkeneen innokkaan miesystävän kanssa mutta silti väitän ymmärtäväni tilanteen melko täsmälleen.

Nätisti tilanteessa ei istunut kumpikaan. Olen perusluonteeltani diplomaatti. Osaan provosoida ihmisiä todella vittumaisesti, mutta vastavuoroisesti rauhoittaa ei-asiakkaankin. Ja olisin mä sitä lättyyn leiponut jos ei olisi puhe auttanut, enkä sitä faktaa arkaillut viestiä. Käden tarjosi ensin hän. Jonkun miehiselle egolle voi ottaa olla lataamatta heti kättelyssä. Itse pidän tätä (kerrankin) hyvin hoituneena tilanteena. Harmia tästä sällistä voi vielä olla, aika näyttää. Mukaudutaan sen mukaan sitten.

Sisäänhän se puski kun vedin housuja jalkaan.

Äijällä oli vielä avaimet, vai eikai se vosu sentään niin tyhmä ollut että oven avasi?!

Jotenkin en voi uskoa että tää keissi on trollausta/huomionhakua, tosin mä ymmärrän naisia muutenkin huonosti. :david:

Siis oliks tää juttu totta vai ei VAI MITÄ HELVETTIÄ???????

Eukko avas ovea, kun vielä heräilin. Taisi sekin vielä olla unessa kun meni sen avaamaan.

Viisaatki eukot on näissä asioissa joskus tyhmiä. On käynny itellekki joskus vastaavia tilanteita ja toinen on vaan ajatellu ettei se varmaan oo pahalla päällä ja meinannu mennä aukaseen oven. Erona vaan se että päähän ois tullu siihen aikaan itelle melko lujaa :hyper:

Oli trolli tai ei, niin kannattaa lukea Liza Marklundin kirja Uhatut. Se on aika näpsäkkä kuvaus siitä, millainen "sokea piste" tämän tapainen ahdistelu on ruotsalaiselle (ja ilmeisesti myös suomalaiselle) yhteiskunnalle. Tosi perverssiä, että uhrin pitää tälläisissä tapauksissa tavallaan elää elämäänsä rajoittaen "vankeudessa" ja muista riippuvaisina, kun taas uhkailija saa rellestää rauhassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom