Eli olen 23v/188cm/94kg jamppa ja puntinnostoa tullut harrastettua jo useamman vuoden. MUTTA tuloksia ei oikein tahdo tulla, joten tämän takia olen päätynyt siihen lopputulokseen että mulla täytyy olla jotenki väärät treeni tavat ja liikkeet. :wtf: Olen meinannut salilla kysellä ohjaajilta treenineuvoja ja ravintoneuvoja, mutta koska oon opiskelija niin en pysty sitoutumaan salille jäseneksi vuodeksi eteenpäin vaan joudun ostaan tyyliin 4kk kortteja kerrallaan. Ja vain silloin jos on jäsen saa nämä "edut" käyttöönsä, eli neuvot ym. :(
Joten olisikin erittäin hieno juttu jos joku osaisi/viitsisi/jaksaisi neuvoa täältä käsin mitä kannattaisi tehdä.
Oon treenannu kolmena päivänä viikossa seuraavanlaisesti:
Maanantai:
Tangolla maasta ensin rinnalle ja siitä pään yläpuolelle. 3/10. 40 kg
Hauis scott-tangolla 3/8. 35kg
Hauis scott-tangolla vastaote 3/8. 20kg
Kyykyt 3/10. 40kg
Rinta: kädet sivuilta rinnan eteen käsipainoilla. 3/10. 15kg
Rinta: Makuulla molemmilla käsillä yksi käsipaino pään takaa rinnan eteen. 3/10 20kg
Keskiviikko:
Pohkeet 3/10. 40kg
Olan kohautukset tangolla mahanpuolella 3/8. 40kg
Selkä tangolla 3/10. 40kg
Maastaveto 3/10. 40kg
Perjantai:
Ojentajat scott-tangolla 3/8. 30kg
forkut sormipuristimella 3/50. Vastusta en muista
Sivuolkapäät käsipainoilla 3/8. 15kg
Takaolkapäät 3/10. 30kg
Näiden lisäksi teen jokaisena treenipäivänä punnerruksia 3/20, vinoja vatsoja 3/20 ja normaalisti vatsoja 3/20.
Ruokapuoli menee sen mukaan mitä jaksaa tehdä. Ei oo tullu panostettua siihen, koska ei tiedä miten, mitä ja minkä verran pitäisi syödä. Pitääkö treenipäivinä syödä enemmän kuin muina päivinä jne?
Joten olisikin erittäin hieno juttu jos joku osaisi/viitsisi/jaksaisi neuvoa täältä käsin mitä kannattaisi tehdä.
Oon treenannu kolmena päivänä viikossa seuraavanlaisesti:
Maanantai:
Tangolla maasta ensin rinnalle ja siitä pään yläpuolelle. 3/10. 40 kg
Hauis scott-tangolla 3/8. 35kg
Hauis scott-tangolla vastaote 3/8. 20kg
Kyykyt 3/10. 40kg
Rinta: kädet sivuilta rinnan eteen käsipainoilla. 3/10. 15kg
Rinta: Makuulla molemmilla käsillä yksi käsipaino pään takaa rinnan eteen. 3/10 20kg
Keskiviikko:
Pohkeet 3/10. 40kg
Olan kohautukset tangolla mahanpuolella 3/8. 40kg
Selkä tangolla 3/10. 40kg
Maastaveto 3/10. 40kg
Perjantai:
Ojentajat scott-tangolla 3/8. 30kg
forkut sormipuristimella 3/50. Vastusta en muista
Sivuolkapäät käsipainoilla 3/8. 15kg
Takaolkapäät 3/10. 30kg
Näiden lisäksi teen jokaisena treenipäivänä punnerruksia 3/20, vinoja vatsoja 3/20 ja normaalisti vatsoja 3/20.
Ruokapuoli menee sen mukaan mitä jaksaa tehdä. Ei oo tullu panostettua siihen, koska ei tiedä miten, mitä ja minkä verran pitäisi syödä. Pitääkö treenipäivinä syödä enemmän kuin muina päivinä jne?