Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Purtsi, mä oon pitänyt sua oikein älykkäänä ja fiksuna palstankäyttäjänä, mutta nyt oot ylittänyt itses, ei vittu mitä mottipäistä tekstiä! Pitääkö mun alkaa vinkuu baarijonoista ja et se on teidän portsareiden vika???
Onneks ihmiset on yksilöitä enkä ala dissaa ammattikuntaa yhden mielipiteiden takia, mä arvostan teidän portsareiden työtä ja monet ovat asiakkaina todella mukavia..:kippis1:
Pakko kysyä vielä, koska tätäkin palstaa taksikuskit selailee, että mitkä on teidän vaikutus mahdollisuudet? Siis voisitteko te painostaa jonkun parantamaan tuota järjestelmää?
Kuskeilla ei ole mitään tekemistä tilausjärjestelmän kanssa, sitä yleensä ylläpitää autoilijoiden muodostama paikallistaksi ry/oy, ts. auton omistajat maksavat provikkaa yhdistykselle joka sitten hoitaa tilaussysteemejä, mainostusjuttuja jne. heidän puolestaan.
En tiedä kyllä miten meinaat parantaa järjestelmää, voi osoittautua aika kinkkiseksi. Se on nimittäin myös taksin omistajan ja provikkapalkalla toimivan kuskin etu jos kyetään hoitamaan enemmän asiakkaita, joten kyllä järjestelmän optimointi autoilijoita kiinnostaa. Raflassa työskentelevää portsaria X ei välttämättä kauheana kiinnosta josko he pystyvät hoitamaan enemmän asiakkaita tunnissa kuin sillä ei liene isoa vaikutusta heidän tienesteihinsä ole.
Kaikki kuskit lässyttää "kyytien samanaikaisuudesta jne. muuta paskaa", kun oikea ongelma on järjestelmä johon toiminta perustuu.
Mikä siinä järjestelmässä sitten on vikana?
Se ei ole luotettava. Kovaselle kun soittaa, saa tiedon kyydistä heti, tällä systeemillä se menet pihalle ja toivot :thumbs: ylhäällä että sieltä joku taksi tulee. Jos ei tule, vartin välein uutta soittoa ja uutta jonotusta puhelimessa.. Ja taas arvotaan.. IHAN PERSEESTÄ.
Koko muu posti, paitsi;
Se järjestelmän "parantaminen" ei poista ruuhkatunteja ja siten paranna tilannetta yhtään.
Oot NIIN väärässä! Ruuhkahuiput tasoittuvat ja tilanne isossa kuvassa paranee. Systeemiä pitää kehittää koko ajan. Se mikä toimi 15 vuotta sitten, ei välttämättä toimi tänä päivänä. Liikennemäärät on kasvanu jne jne.
Edit. Ne ehkä et ihan niin väärässä, mutta tilanne ei ole hyvä, sitä pitää kehittää parempaan suuntaan. Se on kuitenkin KAIKKIEN etu.
Mutta entä jos se tolppapaikka muutettaisiin siihen "keltaiseen" käytävään mikä johtaa sisäpihalta ulkopihalle, siihen... no en löytänyt edes googlella sitä kadun nimeä, mutta se katu, mikä kiertää kaapelin. Alkaa oikealle Lauttasaaresta tultaessa heti ekoissa liikennevaloissa. Mikä se nyt on..prkl? Mut enivei..
En jaksanut lukea koko topikkia läpi, joten en tiedä onko joku muu jo tätä kysynyt.
Olihan tuossa ekassa postissa typo?
"Taksit oli bestman tilannut lauantai aamuna klo 10 Helsingin taksikeskuksesta, neljä tila-autoa klo 03.30 oven eteen.
--
Mutta kun ei tullut. Kello 02.30 jälkeen ei paikalle saapunut kuin yksi taksi, --"
Vai oliko kyseessä joku ajatus, että palvelevan taksin olisi hyvä olla paikalla vartomassa tunti etukäteen? Ei kai sentään.