Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Joku vois laittaa tähän 18-19v nuorille miehenaluille muutaman menomestan. Syyskuussa olis tarkotus viikonloppu Hesassa viettää muutaman kaverin kanssa örveltäen.

Hakusessa olisi juuri yökerhoja/klubeja keskustasta(hotelli on mannerheimintiellä). Itse en oikeastaan tiedä kun The Clubin ja kyllähän tossa ajassa kerkeää parikin paikkaa katsastaa :)

ps. Juurikin niitä pintaliito paikkoja/lihatiskejä...kaveri pyys kysyy... ;)
Manskulla Apolloa vastapäätä on sit tietty toi Virgin Oil, josta saa päivisin kivat sapuskat ja ainakin vkonloppuiltaisin muuntautuu klubiksi. En kyllä tiedä onko näin joka vkonloppu...viisaammat kertokoot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On halpaa. Ja ei tuolla nyt niin kauheasti ole "mustia" tai sit mä vaan en nähnyt niitä pimeässä. Ei tuolla iällä(21v) vaan mennäkään Helsingissä parempiin paikkoihin, antakaahan nyt totuudenmukaisia paikkoja!

Keskustan yökerhoista ehkä Redroom, vai mikä se nyt oli, vetää vertoja kärpäselle erilaisten etnisten määrässä. Kärpäsestä olen kuullut käytettävän nimiä "afrika", "afrikankärpänen" jne, alatyylisimmät jätän kirjoittamatta.

Muuten en osaa stadin kuppiloista paljon sanoa, on aika vähän tullut harrastettua. Luxissa kävin joskus viime kesällä ja se oli ainakin helvetin tukossa, palvelua mattimeikäläispuolella sai helvetin hitaasti ja hinnat oli muistettu nostaa kerrosta vastaavalle tasolle. Alan olla enempi pubikansaa ja hyviä pubeja stadista toki löytyy ihan kiitettävästi.

Itse 19-vuotiaana Stadilaisena, on enimmäkseen viimeaikoina tullut harrastettua tuota Swengin baaria Isoroobertinkadulla, ja sitten joskus kavereiden perässä KY-klubille, jota en niinkään arvosta. Kummasakaan tyttöjen keskiarvo ei liene hirveesti yli 18. Arkisin sitten on useesti tullut harrastettua ALEpubia halpojen hintojen takia. Siellähän on aina hauskaa missä on kavereiden kanssa. Myös KY-klubin vieressä oleva lounge-baari Pikkuklubi kannattaa katsastaa ainakin aloittelufiiliksissä!

Suomi-saksa pelin aikoihin tulee taas jokunen päivä Hesassa kupiteltua

Missä on parhaimmat bileet ma-ke?Ysärimusaa mielellään ja sellainen rento paikka.Ei mikään pintaliitomesta. Hotelli vantaa?

Viime kerralla tuli aloiteltua lostarissa(onneksi ei lopeteltua:)) ja siitä sitten Zetoriin(viihdyin kyllä) ja lady mooniin:D:D

Onnelakin tuli tsekattua,mutta liian hieno ja iso minun makuun.

En uskokaan, mutta joskus tätäkin on tullut todistettua. Lähinnä jossain "pre-teen" tyylisissä paikoissa..

Joissakin yökerhoissa tuo kuulemma kuuluu paikan "imagoon" tuo jonossa seisottaminen (*Sedulat, köh*) tai siis "kontrolloitu sisäänotto", yleensähän tuossa jonossa menee se muodolliset 3 minsaa. Ilmeisesti tarkoituksena on saada porukka katsomaan että täytyy olla hyvä paikka jos on jonoa.

Kai se vaatii portsarilta ammattitaitoa sitten katsoa että imagojono on tarpeeksi pitkä herättääkseen mielenkiintoa, mutta ei niin pitkä että ihmiset lähtevät muihin kapakoihin. Toisaalta noille paikoille yleensä tekee hallaa se, että jono on täynnä 18-kesäistä geelihyppyriä :D

Onnela liian hieno :lol2: Täällä sellasta(liian hienoa) ookkaan ^^

Sumu, se on Redrum :) Kyllä siel hyvää musiikkia on ja tsadin paras äänentoisto. Tykkäävät muutes luukuttaa siellä, eli korvatulpat mukaan jos ei halua kuulostaan luopua. Kai se viikonpäivästä riippuu tuo asiakaskunnan "väriskaala." Maanantaisin ei ainakaan kannata mennä :D

Kuudes Linja on kans hyvä :rock: Siihen nuo sit jääkin.. Tosin Cuba Cafe kannattaa tsekkaa jos ikää riittää ja Bottalle myös :thumbs:

Sumu, se on Redrum :) Kyllä siel hyvää musiikkia on ja tsadin paras äänentoisto. Tykkäävät muutes luukuttaa siellä, eli korvatulpat mukaan jos ei halua kuulostaan luopua. Kai se viikonpäivästä riippuu tuo asiakaskunnan "väriskaala." Maanantaisin ei ainakaan kannata mennä :D

Redrumissa käynyt muutamina house-music teemailtoina, ja oikein miellyttävä meno ollut ja äänentoisto on tosissaan aikalailla priimaa. Seurustelupaikkana pieni ja intensiivinen tila med loud volume ei ole paras mahdollinen.

Redrumissa käynyt muutamina house-music teemailtoina, ja oikein miellyttävä meno ollut ja äänentoisto on tosissaan aikalailla priimaa. Seurustelupaikkana pieni ja intensiivinen tila med loud volume ei ole paras mahdollinen.

Jeps, samansuuntaiset on itellä kokemukset. Jos sinne eksyy sikamaanantaina niin voi saada hieman väärän kuvan. Harvempi klubi on seurustelupaikaksi kelpaava :)

Paljon Studio-51 ikäraja on?

Oisko 18-20 v? Ainakin sen ikäistä jengiä siellä näyttää olevan. Studio51 on kyllä aika onneton verrattuna siihen, mitä se vielä pari vuotta sitten oli. Nyyh.

Apollo on tällä hetkellä mun suosikki, ihan paras :) Hyvät bändit, kivaa porukkaa (suht aikuista) ja reipashenkinen meininki. Ei turhaa hienostelua.

Lux on kiva, jos on varannut loossin ja tarkoitus on istuskella siellä kavereitten kanssa. Tai jos haluaa hengata terasseilla, jotka on kyllä näin kesällä ihanat. Jos baarissa ei ole hauskaa edes kolmen promillen humalassa, niin missä vika (minussa :D).. Nyt kesällä siellä on keskiviikkoisin aina joku bändi soittamassa, mut jengi vaan pällistelee. Kukaan ei uskalla muuta tehdä ku seisoskella.

Bakersin yläkerta voisi olla ihan jees (hyvää musaa), mutta kun se on tungettu niin täyteen ihmisiä et hermo menee :curs:

Onnela on hirveä, KY samoin. Onnelaa vastapäätä olevassa Shakerissa kannattaa piipahtaa drinksuilla.

Hamlet nyt painii ihan omassa sarjassaan, se on ihan paras :lol2: Tosin vaatinee pienet promillet alle..

Niin joo, Rymy-Eetu on kanssa kokemisen arvoinen :)

Mulla ei kyllä ole Redrumissa ikinä pistänyt silmään mitkään etniset vähemmistöt. Muutamia yksittäisiä on joskus ollut, mutta varmaan riippuu illasta ja mikä klubi on kulloinkin käynnissä. Itse siis olen ollut siellä lähinnä TopBillineissä ja We Love Helsinki -bileissä. Mutta siis jos Kuudes Linja tuntuu mukavalta, niin Redrumissa viihtyy melko todennäköisesti myös.

Niin mitkä noista paikosta on samanlaisia kuin Onnela? Jos sieltä nyt kaks samanlaista löytyy.

Niin mitkä noista paikosta on samanlaisia kuin Onnela? Jos sieltä nyt kaks samanlaista löytyy.

Kaikki sedun mestat imo samanlaisia. Ei sil baaril niin välii vaa sil porukal ketä siel on. Aina on siistii jos on paljon tuttuja tai muuten vaan hyvä ilmapiiri baarissa. Vituttaa baareis sellanen ku vessas on aina käynnissä jotkut vitun epäviralliset bodaus-skabat ja käytävillä kilpaillaan kuka kävelee leveiten..

Minne kannattais lähteä juhlistamaan 30-vuotis synttäreitä?

Millasta paikkaa haet? Onhan noita, Cuba Cafe, Kaivohuone, Zetor ja vaikkapa Lux. Vilkaseppa noita alkuun? :)

Joo, riippuu mistä tykkää. Apollossa on vanhempaa porukkaa, ehkä sinne? Luxissa olin heinäkuussa käymässä puolituntia, se riitti ja huh huh. Oltiin joskus loossissa siellä kaverin valmistujaisissa, sillon oli kyllä siistiä. Tuntuu että se on mennyt vielä enemmän "pintaliitopaikaksi" kun aiemmin (ja varmaan kaikki on sitä enemmän tai vähemmän, mutta..). Karseeta, tai sitten olin vaan liian humalassa.

Cuba on hyvä mesta, mutta ihan tukkeessa, istumaan tuskin mahtuu (ellei ehdi autoon ;)) ja tanssilattialle vielä vähemmän. Eli jos on isommalla porukalla liikkeellä, en kyllä suosittele. Etkopaikkana ehkä.

Kunhan vain ei tarvitse
a) laittaa pukua päälle krakaa kaulaan
b) kävellä lasimurskassa valomerkin tullessa

Tietääkö joku Helsingistä baaria, jossa soi pop/rock? On the rocks ja hevibaarit tiedetään, mutta haussa olisi nyt astetta kevyempi musiikkitarjonta..

Tietääkö joku Helsingistä baaria, jossa soi pop/rock? On the rocks ja hevibaarit tiedetään, mutta haussa olisi nyt astetta kevyempi musiikkitarjonta..
OIskohan toi Kalle sitten sellanen mesta? Siellä soi popit, suomalaiset ja jonkin verran myös ulkomaisetkin rokit. http://www.kaarle.com/fi/yhteystiedot/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom