165161651
Banned
Sportman81 sanoi:Hauskinta tässä oli, että tämä ähly oli sanonut myöhemmin, että turha tuon tulla kostaa, meillä on kaikki poket puolella täällä. Näinköhän:lol2:
Näinköhän todellakin :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sportman81 sanoi:Hauskinta tässä oli, että tämä ähly oli sanonut myöhemmin, että turha tuon tulla kostaa, meillä on kaikki poket puolella täällä. Näinköhän:lol2:
Sportman81 sanoi:Itsellä käynyt Studiolla, että joku karvakäsi antoi pääpuskun, ilman mitään syytä. Kuulin, että olin kuulemma törmännyt häneen, wtf!! Siis vaikka olisin törmännyt, niin tuonko se oikeutti tekemään. Hauskinta tässä oli, että tämä ähly oli sanonut myöhemmin, että turha tuon tulla kostaa, meillä on kaikki poket puolella täällä. Näinköhän:lol2:
Sumu sanoi:Siis woot, uskaltaaks sinne Boheen oikeesti mennä? Ainakin Bohen edusta, siis varsinkin lauantaisin, tuntuu olevan sellainen paikka jossa saa suurimmalla todennäköisyydellä nenän vaihtamaan paikkaa pienen kivun saattelemana.
Mä sain kerran "ihailijan" kaupungilla....eräs yön timo änkesi seuraan ja seurasi joka paikkaan perässä ...sanoin sille monta kertaa, että olin varattu, mut ei tehonnu ei. Jossain vaiheessa sain onneksi eksytettyä sen riesan.dear_a sanoi:Juuh, ei niin kauan aikaa sitten ko. paikassa vierailleena ei voi kuin olla samaa mieltä. Uskomatonta roikkumista, päälle punkemista, lähentely-yrityksiä... yök! Eniten ärsyttää se, että kun sanoo 5 kertaa että 'ei kiitos', niin sitä ei (haluta?) tajuta. Onkohan joku opettanut niille, että jos tarpeeksi monta kertaa yrittää, niin nainen heltyy.....? :curs:
Kerran eräs vähemmistön edustaja tuli jututtamaan mua siellä. Olin kävelemässä pois paikalta, se tarttui kiinni eikä päästänyt menemään. Se jatkoi kehumista (mun ja itsensä!) ja kun tein selväksi ettei edelleenkään kiinnosta, se suuttui... ja meinas lyödä mua... Kaikkea sitä joutuukin kohtaamaan! Ilmeisesti olen paatunut pakana kun en tajunnut että hän oli Allahin lahja minulle.
E: Ainoa mikä auttoi oli et lopulta valehtelin olevani lesbo. Sen ne sentään ymmärsi.
Tähtityttö sanoi:Toi YH-äiti juttu on ihan legendaa.
Mutta totta on, että Boheen kandee mennä lauantaisin. Perjantaisin jengiä on vähemmän.
Tytteli sanoi:...sanoin sille monta kertaa, että olin varattu, mut ei tehonnu ei. Jossain vaiheessa sain onneksi eksytettyä sen riesan.
Clayman sanoi:Bohe on kova paikka. Tullut siellä "muutaman" kerran oltua.
Perjantaina Martti Servo tjsp vetäsee keikan siellä
:
Tähtityttö sanoi:Ja asiasta kukkaruukkuun, mitähän toi mokkakikkeli-juttukin on. Ei siellä niitä sen enempää ole kun missään keskustan baarissakaan. Ei todellakaan. Nää on taas näiden ihmisten juttuja, jotka ei oikeesti oo käyny edes koko mestassa.
Tähtityttö sanoi:Eikun Martti "pelimies" Vainaa! Katohan, olin unohtanut kokonaan.
No, la aamuna treenit ysiltä, eli aika hissua on..:(
Richard75 sanoi:Näinköhän todellakin :lol2:
flagellum dei sanoi:Rakkaudestahan se karvakäsi puskee, ne on niin ihanan välittömiä :haart:
Etelän mies on kuuma kuin erämaan hiekka - se luultavasti tahtoi sut telttaansa aavikon kylmää yötä lämmittämään
rafael30 sanoi:... Hevimesta, The RockBar, Corner, Tauko ...
... vanha maestro ...
Sumu sanoi:Siis woot, uskaltaaks sinne Boheen oikeesti mennä? Ainakin Bohen edusta, siis varsinkin lauantaisin, tuntuu olevan sellainen paikka jossa saa suurimmalla todennäköisyydellä nenän vaihtamaan paikkaa pienen kivun saattelemana.
mappana sanoi:Kyllä Boheen uskaltaa mennä. Ei vaan pidä taksijonossa alkaa kiilailemaan. Itellä ainakin kävi kerran lähellä etten itse ollut se rähinöitsijä, kun joku ajatteli kipasta taksijonossa ensimmäisten joukkoon. Silloin meinasi mennä herneenpalko nenään kun oli itse siinä 15 min jonottanut. :curs:
Mutta aina kun siellä käy niin siellä näkyy kyllä kahden uroksen välisiä taisteluita heimopäällikköydestä. :D Ja yleensä voimain mittelö päättyy ratkaisemattomasti, koska se kolmas uros sieltä oven suusta tulee ja pillastuu :D
Yyh! Kalle ja Kallen torstai-ilta. Muka-saatanan-tärkeitä bisnisihmisiä sihteereineen, hikisiä nelikymppisiä tanssimassa Suomi-baarissa pöydillä, vaikka lattiallakin on tilaa, kuka-leikkaa-eka-srakansa-poikki kisailua.. äijät hakee vierasta emäntää ja emännät lompakkoja.Kuki sanoi:Itse tykkään Hesan paikoista Kallesta ehkä eniten, mutta mikään ei bilepaikkana vedä vertoja Levin Hullu Poro-areenalle :thumbs:
fish sanoi:Hamlet (eikö täällä käy poliisit+palomiehet+hoitsut?)..
Temp Human sanoi:Mistä tänä legenda tulee? Olen kuullut tämän. Kaverit ovat kuulleet tämän, mutta olen melkein varma ettei pidä paikkaansa. Ei ainakaan omien empiiristen tutkimuksieni mukaan.