Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tykkää KY:stä, mutta taidankin olla jo liian vanha ja täten ulkona kohderyhmästä ;) Hauska nähdä, minkälainen Freda 51 -yökerhosta tulee. Pitäisi ainakin olla kohdistettu +35 v. jengille. Tiedä sitten.. Markkinointipuheet yli kolmekymppisten Onnelasta ei kuulosta hyvältä mun korvaan :D
KY:lle huomenissa. Jos en väärin lueskellu niin kukaan ei maininnu KYytä koko tredissä :wtf: Toivottavasti ei kerro sen paskuudesta (tai kalliudesta | 6e sisään ja 2e narikka :()
Kukaan käyny siellä? Kuulemma paljon porukkaa mutta mahtaako neste olla kallista?
KY:lle huomenissa. Jos en väärin lueskellu niin kukaan ei maininnu KYytä koko tredissä :wtf: Toivottavasti ei kerro sen paskuudesta (tai kalliudesta | 6e sisään ja 2e narikka :()
Kukaan käyny siellä? Kuulemma paljon porukkaa mutta mahtaako neste olla kallista?
Mun mielipide on se, että klubeilla kaljan pitäisi olla se janojuoma ja ihmisiä piiskattaisiin aivan muilla kemikaaleilla sellaiseen vauhtiin, estottomuuteen ja eläimelliseen käytökseen, ettei sellaista ole millään kännisellä KY:llä koskaan nähtykään.
kesäsunnuntait kutosella TOIMI, niissä oli aina jotain maagista.
Juuri tämän komppaan aivan täysin. Ei tarvi tanssia, kun kaverinsa kanssa ja joku muija huutaa 5 m päästä että "etkö vittu nää, mulla on jätkä" ja heittää kengällä päähän. Ja näitä kuppikuntia on niin saatanasti, niihin et pääse millään sisään, jos ketän et tunne. Onko täällä porukka sellaista että tuntemattomille ei jutella.Jostain syystä olen itsekin sitä mieltä, että mitä pohjoisemaksi mennään, sen lungummaksi jengi muuttuu. Helsingistä löytyy jos jonkin sortin juttukaveria nimenomaan pubeista, mutta nämä tanssiklubit tuntuu olevan pullollaan paskantärkeää sakkia jotka kittaavat omassa kuppikunnassaan 10 euron drinkkiä. En tykkää yhtään tollasesta.
en tiedä onko aussie bar tullu mainittuu tässä ketjussa mutta siellä on aika usein hyvä meininki.
jos haluu hyvää bissee ja muuten rauhallisempaa tunnelmaa nii ihan vieressä oleva teerenpeli on hyvä mesta istuskeluun ja jubailuun
Kuudes Linja siis? Tuolla voisi päästäkin fiiliksiin, pari kertaa ollut duunin puolesta kattelemassa bändejä, joten en ole ite intoutunut ihan vallattomaksi.
Ehkä helsingin paskimmat baarit, onneks toi clubi loppu nytThe Club, Ale pub, KY ja viimeisenä muttei vähäisempänä... baari kärpäen