Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KY:lle huomenissa. Jos en väärin lueskellu niin kukaan ei maininnu KYytä koko tredissä :wtf: Toivottavasti ei kerro sen paskuudesta (tai kalliudesta | 6e sisään ja 2e narikka :()

Kukaan käyny siellä? Kuulemma paljon porukkaa mutta mahtaako neste olla kallista?

Mä en tykkää KY:stä, mutta taidankin olla jo liian vanha ja täten ulkona kohderyhmästä ;) Hauska nähdä, minkälainen Freda 51 -yökerhosta tulee. Pitäisi ainakin olla kohdistettu +35 v. jengille. Tiedä sitten.. Markkinointipuheet yli kolmekymppisten Onnelasta ei kuulosta hyvältä mun korvaan :D

Mä en tykkää KY:stä, mutta taidankin olla jo liian vanha ja täten ulkona kohderyhmästä ;) Hauska nähdä, minkälainen Freda 51 -yökerhosta tulee. Pitäisi ainakin olla kohdistettu +35 v. jengille. Tiedä sitten.. Markkinointipuheet yli kolmekymppisten Onnelasta ei kuulosta hyvältä mun korvaan :D

Ei hitto, mä en haluais olla tuolla duunissa. Pahinta on katsella just sellaista keski-ikäisten dokaamista, jotka pääsee kerran vuodessa radalle ja sit vedetään kaameet naamat.
Mut eikös stadissa oo se joku vanhusten disco tyyliin kerran kuussa? En vaan saa mieleen, missä se järkätään.

KY:lle huomenissa. Jos en väärin lueskellu niin kukaan ei maininnu KYytä koko tredissä :wtf: Toivottavasti ei kerro sen paskuudesta (tai kalliudesta | 6e sisään ja 2e narikka :()

Kukaan käyny siellä? Kuulemma paljon porukkaa mutta mahtaako neste olla kallista?

Kerran oon käyny siellä. Olin kyl 90% illasta siellä alhaalla jossain ihmeen oisko ollu silver roomissa?
plussaa pitää antaa siitä että sinne ei kauheen mielellään ilmeisesti noita afrikan vahvistuksia oteta!
Ja ovimiehet tuntu ihan järkeviltä. Mitään hintoja en muista :D
Mut eikai siinä, nuorta tyttöä siellä oli paljon :kuola:

KY:ssä oon käynyt kerran, viime vappuna. Pelkäsin että millanen mesta se on ja, että meneekö vappu piloille.

Tähtiä voisin antaa :3:.

Aika tilava mesta oli. Tyttöjä aiika paljon, mutta jotenkin vittumaisia. Ehkä johtu siitä että tottunut pohjoisempaan menoon, eikä tarvi mennä, kun 200 km pohjoseen. Juoman hinnasta en muista, mutta onko sillä nyt niin väljä jos hauskaa menee pitään (kun ei baareissa tarvi joka vkl käydä). Hetken aikaa meni itsellä että löysin sen hyvän baarimikon, joka on nopea ja tasapuolinen. Sekä myi goldin tarjous kuoharia silverille.

No kannattaa ainakin zekkaan käydä, ei se susi paikka kuitenkaan ollut.

Mä rinnastan KY:n samaan kastiin kuin Onnelat ja Baarikärpäset ja Clubit. Eli ihan paskoja mestoja joissa on kivaa ainoastaan syöksykierrekännin yllättäessä, jolloin kamalan näköisestä tanssimisesta ja perseilystä saa paljon hupia irti. Näin siis mun mielestäni.

Jostain syystä olen itsekin sitä mieltä, että mitä pohjoisemaksi mennään, sen lungummaksi jengi muuttuu. Helsingistä löytyy jos jonkin sortin juttukaveria nimenomaan pubeista, mutta nämä tanssiklubit tuntuu olevan pullollaan paskantärkeää sakkia jotka kittaavat omassa kuppikunnassaan 10 euron drinkkiä. En tykkää yhtään tollasesta.

Mun mielipide on se, että klubeilla kaljan pitäisi olla se janojuoma ja ihmisiä piiskattaisiin aivan muilla kemikaaleilla sellaiseen vauhtiin, estottomuuteen ja eläimelliseen käytökseen, ettei sellaista ole millään kännisellä KY:llä koskaan nähtykään. Alakerrassa tanssit, jossain olisi panohuone ja jos poliisit yllättää, ne repäistään mukaan meininkiin. Eipä tollasta enää ole.:(

Mun mielipide on se, että klubeilla kaljan pitäisi olla se janojuoma ja ihmisiä piiskattaisiin aivan muilla kemikaaleilla sellaiseen vauhtiin, estottomuuteen ja eläimelliseen käytökseen, ettei sellaista ole millään kännisellä KY:llä koskaan nähtykään.

kesäsunnuntait kutosella TOIMI, niissä oli aina jotain maagista.

kesäsunnuntait kutosella TOIMI, niissä oli aina jotain maagista.

Kuudes Linja siis? Tuolla voisi päästäkin fiiliksiin, pari kertaa ollut duunin puolesta kattelemassa bändejä, joten en ole ite intoutunut ihan vallattomaksi.

en tiedä onko aussie bar tullu mainittuu tässä ketjussa mutta siellä on aika usein hyvä meininki.

jos haluu hyvää bissee ja muuten rauhallisempaa tunnelmaa nii ihan vieressä oleva teerenpeli on hyvä mesta istuskeluun ja jubailuun

]
Jostain syystä olen itsekin sitä mieltä, että mitä pohjoisemaksi mennään, sen lungummaksi jengi muuttuu. Helsingistä löytyy jos jonkin sortin juttukaveria nimenomaan pubeista, mutta nämä tanssiklubit tuntuu olevan pullollaan paskantärkeää sakkia jotka kittaavat omassa kuppikunnassaan 10 euron drinkkiä. En tykkää yhtään tollasesta.
Juuri tämän komppaan aivan täysin. Ei tarvi tanssia, kun kaverinsa kanssa ja joku muija huutaa 5 m päästä että "etkö vittu nää, mulla on jätkä" ja heittää kengällä päähän. Ja näitä kuppikuntia on niin saatanasti, niihin et pääse millään sisään, jos ketän et tunne. Onko täällä porukka sellaista että tuntemattomille ei jutella.

Tosin on taas naikkosia jotka on tullut tekeen ihan aloitteen, että ei se KAI ulkonäöstäkään voi johtua, että kaikki tissuttelee keskenään näitä 10 e hienosto juomiaan.

en tiedä onko aussie bar tullu mainittuu tässä ketjussa mutta siellä on aika usein hyvä meininki.

jos haluu hyvää bissee ja muuten rauhallisempaa tunnelmaa nii ihan vieressä oleva teerenpeli on hyvä mesta istuskeluun ja jubailuun

Joo no aussie barissa on se kiva, että sillon kun siellä on porukkaa niin siellä on porukkaa ihan vitusti.
Kiva sit yrittää kävellä johonkin suuntaan ku jengiä enemmän sisällä ku mitä siellä oikeesti mahtuis seisomaan. :D
Tosin sillon kun siellä ei oo mikään älytön ruuhka niin helvetin hyvä mesta.

Kuudes Linja siis? Tuolla voisi päästäkin fiiliksiin, pari kertaa ollut duunin puolesta kattelemassa bändejä, joten en ole ite intoutunut ihan vallattomaksi.

joo kuudennen linjan kesäsunnuntait, melkein joka kerta tupa aivan täynnä. litroittain hikeä, paljon maanantaipoissaoloja ja hyvää fiilistä! .

teknoa ja juuri sitä kaipaamaasi estottomuutta ja kemikaaleilla eläimelliseen menoon piiskaamista.
:haart::haart::haart:

17-22 muistaakseni terassi vaan, grillailua ja chillailua
http://www.youtube.com/watch?v=2zrtGYUabuM

22- eteenpäin pippalot, toi video ei kyl oo kesäsunnuntailta, mut kyl siitä näkee miltä toi paikka näyttää kun on kova meno.

http://www.youtube.com/watch?v=YZyEt6GGIxc

edit. ei kyl varmaan oo jokaisen juttu.

Mun on pitänyt jo pitkään mennä tsekkaamaan toi Kuudes linja, mutta ei kait siellä nyt aina soiteta tollaista konemusiikkia? Mä olen kuvitellut, että siellä soi myös muunlainen musiikki. Tollainen konemusiikki ei meinaan ole ihan mun mieleen.

En. En kyllä usein käy, mutku käyn ni noihin muija mut aina raahaa frendiensä kanssa.
Minkä mahtaa.

PS. Oon kyllä ite tykänny klubistakin.

The Club, Ale pub, KY ja viimeisenä muttei vähäisempänä... baari kärpäen

Teetkö jotain paskimmat paikat-listaa?

:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom