-HELLSINKI HOMOPAINI / HELLSINKI HOMOCAUSE
Toi "homopaini" on jo käytössä subbaris ja bjj:ssä. Mutta ketkut ovat lyhentäneet termin vaan HOPA:ksi. Kohta on tulee " Hopaajan paluu"
kisakutsu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-HELLSINKI HOMOPAINI / HELLSINKI HOMOCAUSE
Englannin kielessä tuo on varmasti vakiintuneempi termi kuin suomenkielessä. Jos menee kadulta kysymään, niin tuurilla yksi kymmenestä sen yhdistää juutalaisten kansanmurhaan.
No jo on positiivinen kuva suomalaisten yleissivistyksestä TOIVOTTAVASTI se luku ei noin pieni ole. Veikkaisin, että useimmat suomalaiset tietävät, mitä holokausti(=juutalaisten kansanmurha) merkitsee. Alkuperäinen merkitys, polttouhrit yms, ei välttämättä ole kaikille selvä.
Ilmeisesti olen sitten keskivertoa sivistymättömämpi, mutta ei se ensimmäisenä minullekaan tuo mieleen natsisaksaa. Käytetäänkö nykyään tuota termiä koulun historiankirjoissa? Ei ainakaan minulle muistu mieleen.
mitäs se teikäläisen mieleen sitten ekana tuo??
Väitän ettei tuota ainakaan koulussa opeteta, joten yhtä lailla voi kysyä mistä henkilöt, ketkä termiin niin vahvasti suhtautuvat ovat sen omaksuneet.
Ydinsota - Nuclear Holacaust
Olen vilpittömästi sitä mieltä että ko. tapahtuma on nimetty erittäin hyvin. Jos tapahtuma olis ollut Mikkelissä olisi tapahtuma varsin todennäköisesti ollut Mikkeli Massacre kuten jokainen vähänkään järkeä päässään hellivä ymmärtää.
Onneksi Fight Festival 18 on jo pidetty.
Numero 18 on nimittäin erittäin loukkaava juutalaisia kohtaan. Siksi se on jo kielletty Belgiassa.
Tuo esimerkkitapaushan on tietenkin käsittämätön. Ei kuitenkaan millään lailla vastaava holocaust-nimen väärinkäyttöön verratessa.Onneksi Fight Festival 18 on jo pidetty.
Numero 18 on nimittäin erittäin loukkaava juutalaisia kohtaan. Siksi se on jo kielletty Belgiassa.
http://www.brusselsjournal.com/node/1860
Jäämme odottamaan Gideon Blogomovskyn kommenttia Fight Festival 88:aan.