HELLSINKI HOLOCAUST-painitapahtuma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Starba
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan vaan juridisena huomiona kaikille, että kannattaisi vähän varoa, mitä kirjoittaa.

Nyt kun Saksa on EU:n puheenjohtajamaana, holokaustin kieltäminen tai vähättely tulee olemaan ankara rikos kaikissa EU-maissa. Syyte voidaan nostaa myös takautuvasti.

Kaikki te, jotka olette syyllistyneet vähättelevän tai kielteisen lausuman antamiseen Hellsinki Holocaust -tapahtuman nimestä tulette saamaan vähemmistövaltuutettu Mikko Puumalaiselta haasteen Helsingin käräjäoikeuden Hotelli Tornissa pidettävään erikoisistuntoon. Spektaakkelin nimi tulee olemaan "Valvontakomission pojan koston paluu".

Holokaustin kieltämistä on vastustettava ankarasti sen kaikissa muodoissa!!

P.S. MKS :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu-u, onnittelut järjestäjille mainiosta nimenvalinnasta.

Saman tien olisi voinut antaa nimeksi vaikka Clash Of The Paedophiles, tai muuta tyylikästä, ei ois ollu juuri pahempi.

"Isi, mikä se holokausti on?"
"Se on se kun juutalaiset toisen maailmansodan aikaan veti roinaa ja kasvatti pitkän letin ja meni kehään mätkimään toisiaan."

Vittu mitä itkemistä koko ketju.. jos tuon tapahtuman järjestäjä olisi juutalainen kaikki olisi ok, mutta kun joku pellepainija kehtaa laittaa moisen nimen tapahtumalleen. niin HYI HYI. Mutta toisaalta tämäkin ketju todistaa juutalaisen suvereenisuuden. pitäis laittaa pieni r-kirjain tuon holocaust sanan perään..

Voi jeesus mikä moka.
Ole varovainen tuon jeesus sanan kanssa. joidenkin historioitsioiden mukaan hän/se oli juutalainen ja joidenkin mielestä myös hänen kavaltajansa oli juutalainen. Joku voi jossain kokea tulleensa loukatuksi.

Enpä tiedä, ehkä olen vain idiootti, mutta itselleni tuo koko nimi ei herättänyt oikeastaan minkäänlaisia ajatuksia. Ei oikeastaan tullut koko holokausti mieleen ennen kuin siitä mainittiin. Jotenkin jää fiilis, että tässä etsitään sanoilla taas vähän liian paljon merkityksiä. Tulee jotenkin mieleen taas ne kielletyt betoniporsaat, lakupaketit ja neekerinpusut. Ehkäpä voisimme kieltää myös sanan orja, sekä siihen liittyvät sanat, jotta afrikkalainen vähemmistömme ei joutuisi väkisin muistelemaan ikävää menneisyyttään. Samoin tutkimusretki on paha sana, josta Pohjois-, Väli- ja Etelä-Amerikan intiaanit eivät välttämättä pidä.

Tai sitten olen missannut valtaisan määrän hymiöitä ja huumoria. Jatkakaa...

Enpä tiedä, ehkä olen vain idiootti, mutta itselleni tuo koko nimi ei herättänyt oikeastaan minkäänlaisia ajatuksia. Ei oikeastaan tullut koko holokausti mieleen ennen kuin siitä mainittiin. Jotenkin jää fiilis, että tässä etsitään sanoilla taas vähän liian paljon merkityksiä. Tulee jotenkin mieleen taas ne kielletyt betoniporsaat, lakupaketit ja neekerinpusut. Ehkäpä voisimme kieltää myös sanan orja, sekä siihen liittyvät sanat, jotta afrikkalainen vähemmistömme ei joutuisi väkisin muistelemaan ikävää menneisyyttään. Samoin tutkimusretki on paha sana, josta Pohjois-, Väli- ja Etelä-Amerikan intiaanit eivät välttämättä pidä.

Tai sitten olen missannut valtaisan määrän hymiöitä ja huumoria. Jatkakaa...
Neekerinpusut tuskin ovat muutenkin yhtä provosoivia kuin ammattipaini. Ammattipaini on vielä pientä Suomessa ja se koittaa nostaa päätään. Näillä eventtien nimillä se pää pysyy suossa.

Ehdotankin uudeksi nimeksi Helsinki - Molocaust

Näin se näkyy olevan: kun joku antaa pienenkin tekosyyn, 90% ihmisistä muuttuu juutalaisiksi.

En sitte tiedä minkä takia eventtien nimien pitää olla englanninkielisiä. Hellsingin Hornankattila olis ollu vähintään yhtä hyvä nimi.

En muuttunut juutalaiseksi tapahtuman nimen nähtyäni, mutta on se silti aivan mauton.

Ei sitten kannata epäillä kyseisen painitapahtuman olemassa oloa tai tulosten oikeellisuutta.

Loistava nimi tosiaan.

Ensi kesänä sitten AUSWITZS-leiri vapaapainijoille.... ja ei kun suihkuun.

Ensi kesänä sitten AUSWITZS-leiri vapaapainijoille.... ja ei kun suihkuun.

Joo tuolla vois käyttää sitä legendaarista "onko pakko mennä suihkuun jos ei tullut hiki?" kysymystä. :)

Ei helvetti. Palstan juutalaisvihaajat nostavat päätään. Onko se nyt saatana jutskun nuolemista jos juutalaisten kansanmurhan nimeä käytetään jossain idioottimaisessa show-paini-iltamassa!?:curs: Olenhan aina tiennyt, että revisionistit ym. klanipäät ovat idiootteja, mutta arrrhh... Pistää vihaksi tuollainen. Olen 100% suomalainen, enkä silti voi hyväksyä tuollaisten nimien väärinkäyttöä. Paljon on kunnioitusta jäljellä tällaisia asioita kohtaan Suomen nuorilla.

Mulle on aivan vitun sama mitä jotku väittää täällä jostain juutalaisten halaamisesta, mutta en tajua miten toi nimi ei ole jonku mielestä huono. Tosin iso-ernohan onkin osoittautunut pakkiksen omaksi anti-semitistiksi. :jahas:

Jos yritetään saada lajille julkisuutta ja tunnettavuutta, niin markkinoijalta tuo on aivan umpityperä veto laittaa tapahtumalle sellainen nimi josta voi tulla monelle todella kielteisiä mielleyhtymiä. Voihan sille eventille laittaa nimeksi vaikka suoraan "joukkomurha". Ei se silti tee siitä hyvää nimeä. Siitä tässä on kysymys.

Ei helvetti. Palstan juutalaisvihaajat nostavat päätään.
Ai kiroilemalla sitä kun on mauttomasti nimetty tapahtuma?
Onko se nyt saatana jutskun nuolemista jos juutalaisten kansanmurhan nimeä käytetään jossain idioottimaisessa show-paini-iltamassa!?:curs:
Ei. Ei se ole minusta yhdellekään juutalaiselle vittuilemistakaan. Helsingissä ei nähdäkseni ole kovin massiivisia juutalaisvainoja toteutettu, joten ihan äkkiseltään maalaisjärjellä varustettu klanipää (ja täten idiootti) kuvittelis, että kun tapahtuman nimessä se Helsinkikin erikseen mainitaan (joskin hassusti kirjoitettuna) ihan erikseen, niin ei olisi tarkoitus viitata siihen joukkomurhailuun vaan sanan sananmukaiseen merkitykseen. Onneksi sentään täkäläiset seemiläismyönteiset muistavat loukkaantua juutalaisten puolesta.
Pistää vihaksi tuollainen. Olen 100% suomalainen, enkä silti voi hyväksyä tuollaisten nimien väärinkäyttöä. Paljon on kunnioitusta jäljellä tällaisia asioita kohtaan Suomen nuorilla.
Mua taas vituttaa, että on sanoja, joiden käyttäminen on kiellettyä. Vituttaa myös ihan sikana, että niinkin hieno symboli kuin hakaristi on luultavasti aikojen loppuun asti pannassa.

Ai kiroilemalla sitä kun on mauttomasti nimetty tapahtuma?

Ei. Ei se ole minusta yhdellekään juutalaiselle vittuilemistakaan. Helsingissä ei nähdäkseni ole kovin massiivisia juutalaisvainoja toteutettu, joten ihan äkkiseltään maalaisjärjellä varustettu klanipää (ja täten idiootti) kuvittelis, että kun tapahtuman nimessä se Helsinkikin erikseen mainitaan (joskin hassusti kirjoitettuna) ihan erikseen, niin ei olisi tarkoitus viitata siihen joukkomurhailuun vaan sanan sananmukaiseen merkitykseen.

Mua taas vituttaa, että on sanoja, joiden käyttäminen on kiellettyä. Vituttaa myös ihan sikana, että niinkin hieno symboli kuin hakaristi on luultavasti aikojen loppuun asti pannassa.
Olipa nokkela näpäytys, oikein meni pää pyörälle.

Holokausti sanamerkitykseltään tarkoittaa juutalaisten kansanmurhaa, sanan merkitys on tiedossa kansainvälisesti. Sanan alkuperäinen merkitys on polttouhri tai kokonaan polttaminen, sellaisenakaan se ei ole hyvällä maulla painitapahtuman nimi. Hienoa, että moraalisi on sentään niinkin hyvä, että Helsingin juutalaisten pieneen lukumäärään vedoten saat tuon nimen vaikuttamaan vähemmän idioottimaiselta. Huomasitko, että tuollaisesta nimestä herneen nokkaan ovat vetäneet ihan tavalliset suomalaiset?

Hakaristihän on natsien omima hyvin vanha onnen symboli. Natsit taisivat "löytää" sen intiasta arjalaisia, noita Intian vallanneita paimentolaisia, jäljittäessään. Itselleni se tuo negatiivisia mielikuvia ja natsismin mieleen. Totta kai "poliittisesti epäkorrekteja" vastarinnan kiiskejäkin tarvitaan. Liekö suorittaneet levittäytymisen nettiin tietyn rasistisen sivun lopettamisen jälkeen. Tiede-palstalla ainakin on ollut tungosta:jahas:

Holokausti sanamerkitykseltään tarkoittaa juutalaisten kansanmurhaa, sanan merkitys on tiedossa kansainvälisesti.
Mutta kun se ei tarkoita pelkästään sitä. Kuusikaan ei ole vain numero. Minkä vitun takia tarkoituksella väärintulkita jotain tarkoittamaan jotain muuta kuin mitä se kaiken järjen mukaan tarkoittaa (eli tässä tapauksessa verilöylyä)?
Sanan alkuperäinen merkitys on polttouhri tai kokonaan polttaminen, sellaisenakaan se ei ole hyvällä maulla painitapahtuman nimi. Hienoa, että moraalisi on sentään niinkin hyvä, että Helsingin juutalaisten pieneen lukumäärään vedoten saat tuon nimen vaikuttamaan vähemmän idioottimaiselta.
Ymmärtääkseni englanti-suomi-sanakirjani suomensi sen nimenomaan muotoihin "verilöyly, täystuho". Juutalaisista ei sanottu mitään. Pidän idioottimaisena ja vitun ärsyttävänä tarkoitushakuista sanojen väärintulkintaa.
Huomasitko, että tuollaisesta nimestä herneen nokkaan ovat vetäneet ihan tavalliset suomalaiset?
Kyllä huomasin. Ja nimenomaan juutalaisten puolesta. Nimenomaan siksi, että väärintulkitsivat sanaa tarkoituksella. (Mä nyt tässä oletan, että starba ei ole joku ovela natsimyönteinen antisemiitti, jolloin syytöksissä olisi perää. Se "syytön kunnes toisin todistetaan" tuntuu tosiaan toimivan aika pirun huonosti.)
Hakaristihän on natsien omima hyvin vanha onnen symboli. Natsit taisivat "löytää" sen intiasta arjalaisia, noita Intian vallanneita paimentolaisia, jäljittäessään. Itselleni se tuo negatiivisia mielikuvia ja natsismin mieleen.
Kyllä minä tiedän hakaristin historiasta useammankin kulttuurin suunnalta. Siksi minua vituttaakin, että sitä ei voi käyttää enää missään muussa kuin natsiyhteydessä.
Totta kai "poliittisesti epäkorrekteja" vastarinnan kiiskejäkin tarvitaan. Liekö suorittaneet levittäytymisen nettiin tietyn rasistisen sivun lopettamisen jälkeen. Tiede-palstalla ainakin on ollut tungosta:jahas:
Minä olen poliittisesti epäkorrekti vain silloin kun poliittisesti korrekti esiintyminen poliittisesti korrektisti esiintymisen vuoksi saavuttaa idioottimaisia mittasuhteita. Sivusto, johon viittaat, on minulle todennäköisesti tuntematon, ainakaan mitään kelloja ei soinut.

Tuonne pitäis saada vielä tuomariksi Mahmoud Ahmandinejad, olis kunnon show.

Ei tuo nimi vituta, enemmänkin olen vahingoniloinen, hihii, paljonkohan tulee reklamaatioita?
Onkohan tuo nyt sitten edes big-deal, "helsingin natsi-karnevaalit" olisi jo paheksuttava... tai enemmänkin huvittava nimi.

Mutta kun se ei tarkoita pelkästään sitä. Kuusikaan ei ole vain numero. Minkä vitun takia tarkoituksella väärintulkita jotain tarkoittamaan jotain muuta kuin mitä se kaiken järjen mukaan tarkoittaa (eli tässä tapauksessa verilöylyä)?
Ymmärtääkseni englanti-suomi-sanakirjani suomensi sen nimenomaan muotoihin "verilöyly, täystuho". Juutalaisista ei sanottu mitään. Pidän idioottimaisena ja vitun ärsyttävänä tarkoitushakuista sanojen väärintulkintaa.
No etkö nyt millään voi myöntää, että tuo sanavalinta ei ole onnistunut?:D Kerrassaan ääliömäistä laittaa tuollainen harhaanjohtava nimi jollekin painitapahtumalle.

Holokausti yhä edelleen tarkoittaa nykyään juurikin tuota juutalaisiin kohdistunutta joukkotuhoa. Englannin kielessä sanaa holocaust käytetään myös muiden joukkosurmien nimen osana, toisin kuin suomalainen holokausti-sana:

http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_(disambiguation)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Holokausti

Tuolla lailla värittynyt nimi annettuna "urheilu"-tapahtumalle osoittaa todellista puusilmäisyyttä ja suorastaan kuvottavan huonoa makua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom