Hell's angels vs. Kappahl

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alarik
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan oikeesti, kaikkea faktaa ei löydä netistä, elämä on tuolla ulkona ;)

Niin olen joidenkin rienaajien kuullut väittävän!

Mielellään kuuntelen ihan muiden kokemuksiakin. Ja niistä vedettyjä johtopäätöksiä. Mutuilulle vedän raksit päälle, mikäli tiedän itse paremmin. Kyllä asiat ja sanomisensa täytyy pystyä perustelemaan, vaikka intternettiin kirjoitetaankin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan ihmeellistä sönkötystä tässä threadissa, ensinnäkin ei varmaaan enkelit yritäkkään väittää olevansa jotain puhtoisia pyhäkoulupoikia. Mutta he ovat tiensä valinneet, ja ovat kunnioitettavalla tavalla valmiit käymään sen loppuun asti. Ja siinä mielessä ihmeellisiä ne väitteet, että HA porukka olis tissiposkia tms, se ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa, tissiposkia on varmuudela suurinosa viisastelijoista jotka jaksaa pullistella tässä threadissa.

En ole nähnyt tai havainnut IKINÄ minkäänlaista sivullisiin ihmisiin kohdistuvaa uhkaa HellsAngelsien tai Bandidoksen puolelta. Mun havaintojen mukaan nämä herrat on suoraselkäistä porukkaa joihin voi siinä mielessä varmasti luottaa, että se mitä sovitaan myös pidetään.

Mitä tulee muiden suomalaisten kerhojen toimintaan, niin siellä jonkinverran epäsosiaalista porukkaa seassa, mutta itsellä ei ikinä ole ollut ongelmia kenenkään "liivimiesten" kanssa.

Mutta ns. tavallisten kunnon kansalaisten kanssa mulla on ollut elämän varrella ihan tarpeeks ongelmia, ja ne on niitä kaikkien mielestä niin kunnollisia ja rehtejä veronmaksajia. Erittäin suuri osa "kunnon kansalaisista" ei nauti mun arvostusta, kunnioitusta ja luottamusta.

Kertokaa nyt viisastelijat että koska on joku enkeli ollut otsikoissa siitä että on jollain tavalla ollut haitaksi ja uhaksi jollekkin "kunnon kansalaiselle"?? ja älkää sotkeko vastaukseen minkään muun kerhon tai porukan tekemisiä.

Eivätkö nuo mopokerhot pyöritä melko suurta osaa amfetamiinin ja muiden kovien aineiden maahantuonnista ja tukkukaupasta? Siitäkö ei ole haittaa kenellekään? Melko yllättävää kuulla täällä, missä yleensä pilvenpolttajatkin toivotetaan suoraan saunan taakse kulkematta lähtöruudun kautta?

Aivan ihmeellistä sönkötystä tässä threadissa, ensinnäkin ei varmaaan enkelit yritäkkään väittää olevansa jotain puhtoisia pyhäkoulupoikia. Mutta he ovat tiensä valinneet, ja ovat kunnioitettavalla tavalla valmiit käymään sen loppuun asti. Ja siinä mielessä ihmeellisiä ne väitteet, että HA porukka olis tissiposkia tms, se ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa, tissiposkia on varmuudela suurinosa viisastelijoista jotka jaksaa pullistella tässä threadissa.

En ole nähnyt tai havainnut IKINÄ minkäänlaista sivullisiin ihmisiin kohdistuvaa uhkaa HellsAngelsien tai Bandidoksen puolelta.

Minä en ainakaan kritisoi näitä jeppejä siitä, etteivätkö he "kunnioitettavalla tavalla olisi valmiit käymään valitsemaansa tietä loppuun saakka." Minä kritisoin nimeenomaan valittua tietä. Järjestäytynyttä rikollisuutta. Tuetko sinä sitä? Onko se sinun mielestäsi kunnioitettava tie?

Kuka on sanonut heitä tissiposkiksi? Pelottavan näköisiä miehiä varsinkin laumassa. Sehän on tarkoituskin.

Lasketaanko kerhojen aseellinen välienselvittely julkisilla paikoilla sivullisiin kohdistuvaksi uhkaksi? Eikö järjestäytynyt rikollisuus itsessään ole uhka ihmisille ja yhteiskunnalle, joka koostuu ihmisistä?

Erittäin suuri osa "kunnon kansalaisista" ei nauti mun arvostusta, kunnioitusta ja luottamusta.

Mitä täytyy miehen tehdä tai olla ansaitakseen sinun kunnioituksesi?

Olen pahoillani jos loukkasin viisastelevalla pullistelullani. Elkää tappako, en minä millään pahalla.

T:tissiposki, joka kunnioittaa 99% kerhoa

Joojoojoopajoo, joka ikinen kerta tää sama vääntö. Jengi mustamaalaa ja esittää kovia faktoja ja mielipiteitä asioista mistä ei tiiä hevonvittua. Hyvin verrattavissa noihin ainaisiin somalikeskusteluihin, missä on 1300 sivua sitä samaa jauhamista.
Mun mielestä tälläset tredit ei vaan kuuluis näinkin laadukkaalle foorumille, vaan pikemminki suomi24:lle missä se taso on nähty jo ja mistä niitä oikein asiantuntijoita löytyy...

Jos joillain on munaa tehä vähä muutaki ku herätä joka aamu hitsaamaan paskaseen pajaan mulkkujen työkavereitten kanssa ja sen jälkeen tulla kotiin kattomaan telkkaria ja kuuntelee vaimon mussutusta ni ei siitä mun mielestä tarvis aina itkee netissä?

Tai, onhan se varmasti ikävää jos oma elämä on täyttä tuskaa ja herää katellisuus niitä kohtaan, ketkä pirtelöpäissään ajavat choppereilla, keneltä löytyy rahaa ja luotettavia kavereita.

Äänestän tätä vuoden parhaaksi ensimmäiseksi postaukseksi. :thumbs:

Eivätkö nuo mopokerhot pyöritä melko suurta osaa amfetamiinin ja muiden kovien aineiden maahantuonnista ja tukkukaupasta? Siitäkö ei ole haittaa kenellekään? Melko yllättävää kuulla täällä, missä yleensä pilvenpolttajatkin toivotetaan suoraan saunan taakse kulkematta lähtöruudun kautta?
Mitä isompi äijä, kovaäänisempi kromimopo tai tuuheampi parta niin tämmöinen henkilö on aina "kunnioitettava oman tiensä kulkija" vaikka sitten nussisi pikkupoikia Pattayalla ilmeisesti? Sun on Kalju ihan turha omassa kaksinaismoralismin puuhkassa täällä syyttää porukkaa tissiposkiksi kun se on nyt vaan on fakta, että tietyt "motoristikerhot" ovat osa järjestäytynyttä rikollisuutta.

Perustelehan miten järjestäytynyt rikollisuus lieveilmiöineen on suomelle hyvä asia?

P.s. Itselläni ei ole mitään motoristeja, moottoripyöriä tai ko. kerhoja vastaan. Huumekauppaa, ryöstöjä, suojelurahan perintää, uhkailuja, kiristyksiä, pahoinpitelyitä ja muita näitä "Kunnioitettavia oman tiensä kulkijan" keinoja vastaan on. Vai onko näistä toiminnoista joku asia kunnioitettavaa ja joku ei?

Joojoojoopajoo, joka ikinen kerta tää sama vääntö. Jengi mustamaalaa ja esittää kovia faktoja ja mielipiteitä asioista mistä ei tiiä hevonvittua. Hyvin verrattavissa noihin ainaisiin somalikeskusteluihin, missä on 1300 sivua sitä samaa jauhamista.
Mun mielestä tälläset tredit ei vaan kuuluis näinkin laadukkaalle foorumille, vaan pikemminki suomi24:lle missä se taso on nähty jo ja mistä niitä oikein asiantuntijoita löytyy...
NO kun enkelit ei kerro mitään toiminnastaan, ni pakko arvailla ja kuvitella. Valkokaulustyöläiset on uteliaita. Vähän sama juttu kuin vapaamuurarit. Niillä on selkeesti jotain laitonta puuhaa, koska he eivät avoimesti kerro kaikesta toiminnastaan julkisuudessa ja lehdille. Eiks?

Jos joillain on munaa tehä vähä muutaki ku herätä joka aamu hitsaamaan paskaseen pajaan mulkkujen työkavereitten kanssa ja sen jälkeen tulla kotiin kattomaan telkkaria ja kuuntelee vaimon mussutusta ni ei siitä mun mielestä tarvis aina itkee netissä?

Tai, onhan se varmasti ikävää jos oma elämä on täyttä tuskaa ja herää katellisuus niitä kohtaan, ketkä pirtelöpäissään ajavat choppereilla, keneltä löytyy rahaa ja luotettavia kavereita.

Edit. Niin juu ja alkuperäiseen aiheeseen vielä sen verran, että mun mielestä ihan turhaa toimintaa kun ei nuo kuvat ole edes samanlaisia yhtään. Hellus Angels tapauksen ymmärrän varsin hyvin ja kertoo ettei sieltä kovin viisaita ihmisiä näyttäisi opiskelevan.

Vittu mikä tyyppi.. :lol2:

Onpas mustavalkoinen maailmankuva joillakin... Joko sitä hitsataan tehtaassa päivät ja röhnötetään sohvalla akan nalkuttaessa illat, tai ajellaan päristimella ja juodaan pirtelöä :eek: Ihan kuin jostain 1950-luvun sarjakuvasta.

Äänestän tätä vuoden parhaaksi ensimmäiseksi postaukseksi. :thumbs:

Tuskin lienee eka postaus. Oli vain semmoinen mielipide, ettei postaaja kehtaa sitä sanoa omalla anonyymillä nimimerkillä. Reggaa itselleen uuden nimmarin ja möläyttää aivoituksensa palstalle. Voi sitten olla kaikkien kaveri sillä toisella nimmarilla.

Toinen vaihtoehto tietenkin on mennä suomi24:lle huutamaan kaikkea paskaa mitä ei muuten kehtaa sano. Kuten esim. haukkua muita munattomiksi paskoiksi jotka eivät uskalla tehdä mitään :D

Tämän päättelyn johdan siitä, että onhan tämä outo threadi heittää ensimmäinen postaus. Vieläpä semivittuilu-sellainen.

Etuilla taksijonossa ja jonkun huomautettua asiasta, kaivaa aseen esille ja alkaa ammuskelemaan kaikkia kohti? :lol2:

Mitä isompi äijä, kovaäänisempi kromimopo tai tuuheampi parta niin tämmöinen henkilö on aina "kunnioitettava oman tiensä kulkija" vaikka sitten nussisi pikkupoikia Pattayalla ilmeisesti? Sun on Kalju ihan turha omassa kaksinaismoralismin puuhkassa täällä syyttää porukkaa tissiposkiksi kun se on nyt vaan on fakta, että tietyt "motoristikerhot" ovat osa järjestäytynyttä rikollisuutta.

Perustelehan miten järjestäytynyt rikollisuus lieveilmiöineen on suomelle hyvä asia?

P.s. Itselläni ei ole mitään motoristeja, moottoripyöriä tai ko. kerhoja vastaan. Huumekauppaa, ryöstöjä, suojelurahan perintää, uhkailuja, kiristyksiä, pahoinpitelyitä ja muita näitä "Kunnioitettavia oman tiensä kulkijan" keinoja vastaan on. Vai onko näistä toiminnoista joku asia kunnioitettavaa ja joku ei?

Kuinka sä viitsit noin huonolla tän threadin ja mun kirjoituksen lukemisella kommentoida. Vai onko ymmärryskyky huono? Kerro ensin missä kohdalla minä väitin että tietyt "motoristikerhot" eivät olisi osa järjestäytynyttä rikollisuutta. Sen jälkeen voit kertoa että millä tavoin väitin että järjestäytynyt rikollisuus olisi hyvä asia suomelle. Kun kerrot nämä asiat voin alkaa vastailla ja perustella sulle esittämiisi kysymyksiin.

Kuten äsken kysyin, kertokaa mulle että kuka tavallinen "kunnon kansalainen" on joutunut enkelien kiristyksen tai väkivallan kohteeksi. Ja edelleenkään en ota kantaa näiden muiden porukoiden ja kerhojen toimintaan. Pysytään aiheessa.

Mun mielestä käyttäytyminen jossa ei kunnioiteta muiden ihmisten yksityisyyttä ja koskemattomuutta on tuomittavaa. Olen lukemattomia kertoja joutunut huomaamaan "kunnon kansalaisten" syyllistyvän sadistiseen ja idioottimaiseen käytökseen sekä väkivaltaan erilaisissa julkisissa tilanteissa ja niin että uhrina on ollut täysin viaton ja sivullinen. Yhdenkään enkelin en ole nähnyt tai kuullut näin toimivan. Heidän käytös on aina ollut asiallista ja viileän etäistä.

Kertokaa nyt tässä että kenelle teistä on joku enkeli tehnyt jotain pahaa. En usko että kovinkaan monelle. Tai sitten olet itse toiminut lain väärällä puolella ja törttöillyt, ja siinä tapauksessa saat syyttää itseäsi.

Kuten äsken kysyin, kertokaa mulle että kuka tavallinen "kunnon kansalainen" on joutunut enkelien kiristyksen tai väkivallan kohteeksi.

Luulen että vaikka joku mainitsisi useitakin "kunnon kansalaisia", niin sinä et mielipidettäsi muuttaisi, eikä tarvitsekaan. Sinulle on uponnut Helvetin Enkeleiden ajama politiikka; Tehdään hyvää pr:ää ja vältetään aiheuttamasta "kunnon kansalaisille" harmia.
He ovat onnistuneet siinä, vaikka unohdettaisiin sinun mielipiteesi tyystin. Esim. Rogues ryssi maineensa Lahdessa jo aikapäiviä sitten täysin typerillä ulkopuolisiin kohdistuneilla väkivallanteoilla. Mikä on tilanne siellä nyt? Lähes kaikki jengiläiset ovat linnassa ja se onneton bisnes tyrehtyi alkuunsa. Jos he nyt rahan perään alkunperin olivatkaan.

Yhdenkään enkelin en ole nähnyt tai kuullut näin toimivan. Heidän käytös on aina ollut asiallista ja viileän etäistä.
Kertokaa nyt tässä että kenelle teistä on joku enkeli tehnyt jotain pahaa. En usko että kovinkaan monelle. Tai sitten olet itse toiminut lain väärällä puolella ja törttöillyt, ja siinä tapauksessa saat syyttää itseäsi.

Et ole nähnyt etkä kuullut niin. Homma toimii, ja ennenkaikkea bisnes rullaa.

Luulen että vaikka joku mainitsisi useitakin "kunnon kansalaisia", niin sinä et mielipidettäsi muuttaisi, eikä tarvitsekaan. Sinulle on uponnut Helvetin Enkeleiden ajama politiikka; Tehdään hyvää pr:ää ja vältetään aiheuttamasta "kunnon kansalaisille" harmia.
He ovat onnistuneet siinä, vaikka unohdettaisiin sinun mielipiteesi tyystin. Esim. Rogues ryssi maineensa Lahdessa jo aikapäiviä sitten täysin typerillä ulkopuolisiin kohdistuneilla väkivallanteoilla. Mikä on tilanne siellä nyt? Lähes kaikki jengiläiset ovat linnassa ja se onneton bisnes tyrehtyi alkuunsa. Jos he nyt rahan perään alkunperin olivatkaan.

koko tän keskustelun pointtina on ollut se, että osa porukasta väittää enkelien olevan sivullisia syyttömiä ihmisiä terrorisoivia, ja se ei pidä paikkaansa. Väitinkö jossain että siistin julkisivun alla ei olisi rikollisuutta? En. Lue tarkemmin mitä kirjoitan. En väitä etteikö enkelien toimintaan liity rikollisuutta, vaan väitän että he eivät aiheuta sivullisille harmia, ja se on hieno asia.

koko tän keskustelun pointtina on ollut se, että osa porukasta väittää enkelien olevan sivullisia syyttömiä ihmisiä terrorisoivia, ja se ei pidä paikkaansa. Väitinkö jossain että siistin julkisivun alla ei olisi rikollisuutta? En. Lue tarkemmin mitä kirjoitan. En väitä etteikö enkelien toimintaan liity rikollisuutta, vaan väitän että he eivät aiheuta sivullisille harmia, ja se on hieno asia.

siinä taitaakin olla sulle vastaus:
Etuilla taksijonossa ja jonkun huomautettua asiasta, kaivaa aseen esille ja alkaa ammuskelemaan kaikkia kohti? :lol2:

Kalju sanoi:
En väitä etteikö enkelien toimintaan liity rikollisuutta, vaan väitän että he eivät aiheuta sivullisille harmia, ja se on hieno asia.
Hohho, että se on ok aiheuttaa sitten kaikille muille, ku sivulliselle ja ei "kunnon kansalaisille"? On kyllä kieroutunu moraali, voin vain kuvitella.
Enny mikään uskovainen ole tai philantrophisti, mut toi on kyllä täyttä kuraa.
"Uhrin" pitää olla suora kohde, tääkö on hyväksyttävää?

Ota vähän selvää ennenkuin kommentoit, niin sillon voit jättää kommenteistasi "taitaakin" sanan pois. Ei ollut nimittäin tuossakaan ammuskelutapauksessa HellsAngelsin miehistä kyse. :david:

Sekö ei ole sivullisille aiheutuvaa harmia, kun nämä sinun kultapojat eli enkelit välittävät huumeita, joiden käyttäjät sitten sekoilevat ja ryöstävät ihmisiä? :david:

on nähty jo ja mistä niitä oikein asiantuntijoita löytyy...

Mitä tähänkin sanoa? Pakko olla vitsi?

öh. Tyhmä minä, mutta mun mielestä sä et nyt oikeen perustellut mielipiteitäsi. Itseasiassa en ole ihan varma yrititkö perustella HA:n rikollisuutta RG:n todistetulla typeryydellä vai kehua HA:n toimintaa verrattuna RG:hen. Yritätkö nyt sanoa että siitä huolimatta että HA ''tekee hyvää pr:ää ja välttää aiheuttamasta kunnon kansalaisille harmia'', ne on ihan yhtä rosmoja kuin RG, jotka riehuvat lahdessa kuin bodarit snägärijonossa?

Ei sinänsä että noiden touhussa mitään järkeä olis, helpompaa ois olla kriminaali jossei sitä lukis selässä ulkona liikkuessa :rolleyes:
Noissakin on varmaan ihan fiksujakin kavereita, joita vaan helppo raha, prätkät ja kaverit kiinnostaa (kuten useimpia meistä). Valitettavasti suurin osa noista porukoista on niitä, joilla ei ole aivoja hankkia elantoa, bratörhuudia ja rispektiä muualta, joten liivit päällä on kiva mennä snägärijonoon tönimään.

Rahaa, chopperi ja kavereita (jopa prätkäjengi!) voi olla myös vaikkei rikollisiksi luokiteltuihin jengeihin kuuluiskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom