Hell's angels vs. Kappahl

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alarik
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän näitä logoja ja muita graafisia elementtejä ja muita ole maailmassa jo niin paljon, että on vaikea ottaa/keksiä semmoisia ideoita, mitä ei olisi jo keksitty. Ihan samaa musiikissa tai missä vaan luovassa asiassa. Melkein kaikki ideat on jo jossain päin maailmaa kuitenkin keksitty.

Ihan sama kuin joku intiaani pienessä kylässä olisi keksinyt, että ensiksi pistäny pääkallon maahan ja pari sulkaa sivuille kumiliimalla ja piirtäny nahkaan siitä kuvan. Siitä sitten jostain syystä Hellun enkelit ovat saaneet saman idean. Voipa intiaani siihen todeta, että: "Mina keksia tuo ite, ette käyttää saa sitä missään. Minu se olla. Mina myydä idean eteenpäin ja tehdä paljon raha."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän näitä logoja ja muita graafisia elementtejä ja muita ole maailmassa jo niin paljon, että on vaikea ottaa/keksiä semmoisia ideoita, mitä ei olisi jo keksitty. Ihan samaa musiikissa tai missä vaan luovassa asiassa. Melkein kaikki ideat on jo jossain päin maailmaa kuitenkin keksitty.

Ihan sama kuin joku intiaani pienessä kylässä olisi keksinyt, että ensiksi pistäny pääkallon maahan ja pari sulkaa sivuille kumiliimalla ja piirtäny nahkaan siitä kuvan. Siitä sitten jostain syystä Hellun enkelit ovat saaneet saman idean. Voipa intiaani siihen todeta, että: "Mina keksia tuo ite, ette käyttää saa sitä missään. Minu se olla. Mina myydä idean eteenpäin ja tehdä paljon raha."

joo tai todistais että on kolumbuksen perillinen ja sais koko ameriikat omistukseensa. ajais porukat pois ja asustelis itekseen.

yhtä utopistista on nykyään uhkailla jos joku logo vähän muistuttaa omaa nahkaliivitunnustaan.........

Sillä ei ole mitään merkitystä, onko porukan nimen edessä MC vai ei. Ala on sama.

No on sillä nyt se ero, että nämä nbk + muut ei motoristijengit eivät edes yritä vetää mitään pyhäkoulumotoristi legendaa, vaan ovat aika avoimesti "rikollisliigoja".

Ovat edes jossain mielessä rehellisiä:lol2:

Eri mieltä? Perustele ole hyvä.

Enkelien lainkuuliaisuudesta

Rikostyypit ainakin ovat samat kuin ilman MC tunnusta toimivilla kollegoilla. Törkeitä pahoinpitelyitä (=kiristys) ja huumausainerikoksia.

en mä niistä ole rehelisiä tekemässäkään.
eikä mun tarvii perustella sulle yhtään mitään koska olet sellainen JOHN RAMBO että oksat pois. olisit varmaan kuin kala vedessä sellasessa kuvailemassasi koira-syö-koiran maailmassa.:rock:

eiköhän tämä riitä taas tältä erää.

en mä niistä ole rehelisiä tekemässäkään.
eikä mun tarvii perustella sulle yhtään mitään koska olet sellainen JOHN RAMBO että oksat pois. olisit varmaan kuin kala vedessä sellasessa kuvailemassasi koira-syö-koiran maailmassa.:rock:

eiköhän tämä riitä taas tältä erää.

Enhän minä ole sanonut pärjääväni anarkistien fantasiamaailmassa. Minä uskon yhteiskuntajärjestykseen, jonka takaajana toimivat muun muassa Suomen laki, poliisi ja armeija. Niihin tukeutuen me heikommatkin sintit jäämme eloonjäämistaistelussa henkiin.

Ei tarvitse perustella minulle mitään, mutta uskon, ettei sinulla mitään perusteluja ole kenellekään. Ainoastaan jokin romantisoitu fantasia desperadoista fighting the man.

Sillä on merkitystä onko porukan nimen perässä MC vai ei.

OK. Ja nyt se perustelu vielä, niin olen onneni kukkuloilla.

elmo82:

Aihe on ihan mielenkiintoinen ja sinulla on mitä ilmeisemmin kokemusta asiasta. Etkö haluaisi mieluummin korjailla muiden kirjoittajien ennakkoluuloja näistä moottoripyöräjengeistä kuin kirjoitella tuollaisia epämääräisiä kuittailuja.

EHDINPÄS!

Muistaakseni eräänä helteisenä yönä kesällä 2005 vastaava mopojengeistä keskustelua herättävä ketju sai vanheta palstalla jopa muutaman tunnin. Se oli rattoisa yövuoro, mutta hauskuus päättyi juuri siinä vaiheessa kun "isot pojat" alkoivat kiinnostua...

Nämä 1% porukat eivät pärjää tässä elämässä, tässä maailmassa, eivätkä tässä yhteiskunnassa. Juuri siksi heillä on kova itsetuntokriisi josta tuo saamaton pelleily juontaa juurensa.

Onkos cannonballeja enää virallisesti olemasakaan? Muistaisin kyseisen kerhon liittyneen johonkin kansainvälisempään klubiin.

Vastaus löytynee Kamppailulajit-osiosta Cage vol 7- tredin alta;

Niin kuin Mike mainitsi Mehmet on jäätävän näköinen jätkä, mutta kohtalaisen jäätävä oli myös miehen vip-aitioon majoittunut fan clubi. Edustettuina oli ainakin Cannonball MC, Hell´s Angels, Barracks MC ja Rogues Gallery... Heikompaa rupesi hirvittämään...

Täytyy kyllä myöntää, että näiden järjestöjen henkilöillä on kyllä ikuinen alemmuuskompleksi ja identiteettikriisi. Paria tapausta henk. koht. päässy todistamaan ja vielä itselleni.
Äijät ovat äijiä niin kauan ku he saavat vittuilla sinulle, mutta kun heille sanoo yhdenkin sanan vastaa ni tulee tappouhkauksia ja ties mitä.
Klassikko "On isoilla homoilla pienet nahkaliivit"-temppu ajaa heidät kyllä raivon rajoille. Omaa tyhmyyttäni sillon tosin ku en tienny keitä kyseiset herrat olivat.
Enpä mene enää päin naamaa noin sanomaan :D

Joojoojoopajoo, joka ikinen kerta tää sama vääntö. Jengi mustamaalaa ja esittää kovia faktoja ja mielipiteitä asioista mistä ei tiiä hevonvittua. Hyvin verrattavissa noihin ainaisiin somalikeskusteluihin, missä on 1300 sivua sitä samaa jauhamista.
Mun mielestä tälläset tredit ei vaan kuuluis näinkin laadukkaalle foorumille, vaan pikemminki suomi24:lle missä se taso on nähty jo ja mistä niitä oikein asiantuntijoita löytyy...

Jos joillain on munaa tehä vähä muutaki ku herätä joka aamu hitsaamaan paskaseen pajaan mulkkujen työkavereitten kanssa ja sen jälkeen tulla kotiin kattomaan telkkaria ja kuuntelee vaimon mussutusta ni ei siitä mun mielestä tarvis aina itkee netissä?

Tai, onhan se varmasti ikävää jos oma elämä on täyttä tuskaa ja herää katellisuus niitä kohtaan, ketkä pirtelöpäissään ajavat choppereilla, keneltä löytyy rahaa ja luotettavia kavereita.

Edit. Niin juu ja alkuperäiseen aiheeseen vielä sen verran, että mun mielestä ihan turhaa toimintaa kun ei nuo kuvat ole edes samanlaisia yhtään. Hellus Angels tapauksen ymmärrän varsin hyvin ja kertoo ettei sieltä kovin viisaita ihmisiä näyttäisi opiskelevan.

tais kalikka kolahtaa...

somalikeskusteluihin vertaus antaa vähän huonon kuvan koska keskustelu on osin hyvin monipuolista, faktoihin perustuvaa lähteineen yms.

Jos joillain on munaa tehä vähä muutaki ku herätä joka aamu hitsaamaan paskaseen pajaan mulkkujen työkavereitten kanssa ja sen jälkeen tulla kotiin kattomaan telkkaria ja kuuntelee vaimon mussutusta ni ei siitä mun mielestä tarvis aina itkee netissä?

Tai, onhan se varmasti ikävää jos oma elämä on täyttä tuskaa ja herää katellisuus niitä kohtaan, ketkä pirtelöpäissään ajavat choppereilla, keneltä löytyy rahaa ja luotettavia kavereita.
:hyper:

Hohoo, varmasti kaikki haluaisivat olla helvetin enkeleitä, kun ne on niin rikkaita ja kavereitakin löytyy!

olikohan tämä nyt niinsanotusti peikkometsän tarinoita.

e: Itse olen ainakin ihan tyytyväinen elämääni, enkä tarvitse siihen minkäänlaisia järjestöjä pönkittämään omaa statustani.

tais kalikka kolahtaa...

somalikeskusteluihin vertaus antaa vähän huonon kuvan koska keskustelu on osin hyvin monipuolista, faktoihin perustuvaa lähteineen yms.

Jeps. Ja ainahan sinne voi tulla esittämään eriäviä mielipiteitä. Faktoineen ja lähteineen. Tarvetta olisi sellaiselle. Yrittäjiä vain ei tahdo löytyä. :confused:

Sopivasti Lihava sanoi:
keneltä löytyy rahaa ja luotettavia kavereita.
Tottakai samanhenkiset ihmiset lyöttäytyvät yhteen. Shakin pelaajat vetelee omissa porukoissa jne. Tuskin täällä kukaan on väittänyt, ettei nämä kerholaiset toisiinsa luottaisi?
Se on sitten eriasia se yhteiskunnallinen laatu, mihinkä nämä ihmiset panostavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom