Hell's angels vs. Kappahl

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alarik
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän RG:n pojilla bisnekset edelleen pyöri...tyhmä saa olla jos luulee että taloon joutuminen sen lopettais. Ja mitä tulee tohon mainioon lauseeseen onnettomista bisneksistä, luulenpa että noi pojat on kuitenkin tehnyt tiliä enemmän kuin teikäläinen. Ja näitä RG:n pahoinpitelyjuttuja Lahden yössä hieman liioitellaan. Suurin osa noista kuitenkin alkanut niin että joku räkänokka on mennyt kännissä soittamaan poskea. Mitä tulee taas Enkeleihin, niin 20%:lla täysliiveistä on Suomessa rekisteri, lopuilla ei ole tuomioita. Siitä voi päätellä että onko ne rikollisia vai ei? Tai sitten tosta voi päätellä että ukoilla on pätevät juoksupojat käytössä.
Onhan noita jengejä jos jonkilaisia, monissa tapauksissa ne liivit vaan kantaa miestä, ei mies liivejä. Tällä viittaan lähinnä noihin pieniin jengeihin, en ammattilaisiin.

Sumun lisäksi olisin erittäin kiinnostunut lähdeistäsi, etenkin mitä tulee tuohon mainitsemaasi prosenttilukuun. Näin äkkiseltään kun tuntuisi että heität luvut täysin kuluneesta hatustasi.

Mutta ymmärrettäköön että on mukavaa esittäytyä täällä ikään kuin "sisäpiiriläisenä", joka vain "tietää asioita".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumun lisäksi olisin erittäin kiinnostunut lähdeistäsi, etenkin mitä tulee tuohon mainitsemaasi prosenttilukuun. Näin äkkiseltään kun tuntuisi että heität luvut täysin kuluneesta hatustasi.

Mutta ymmärrettäköön että on mukavaa esittäytyä täällä ikään kuin "sisäpiiriläisenä", joka vain "tietää asioita".

Lähde MOT 9.1., käsittääkseni tämä tieto tuli krp:n Thomas Elfgeriniltä, eli sä voit työntää ne kuluneet hattus arsees. Kiitos. Ja se et mulla jotain tietoa saattais olla, ei liene sulta pois?:piis:

Niin, ja koska joku kuitenkin vaatii asiaa kirjallisena eikä usko mitään, mikä ei löydy netistä, niin tuo MOT-jakso on myös luettavissa käsikirjoituksen muodossa, täällä.

Alkuperäistä aihetta sivuten. Ihme ettei Helvetin Enkelit ole älähtäny MMA Vantaan logosta?

Liitteet

• 385_mmavantaa_logo_musta.jpg
    385_mmavantaa_logo_musta.jpg
    5,6 KB · Katsottu: 1 343
Joku aura näitä ympäröi, kun näin paljon löytyy taparikollisille ymmärtäjiä. Koskeeko ihmisten sympatiat myös yksilöinä toimivia rikollisia? Murhamiehiä ja raiskaajia? Onko Suomen vankilat täynnä hatunnoston arvoisia "kunnian miehiä"? Vai tarvitseeko sen arvonimen saadakseen kuulua rikolliseen organisaatioon?

nyt en oikeesti jaksa, vittu että oot tyhmä.:wall: :curs:
tuu ulos kyber maailmasta ja avaa silmäs. jos et ymmärrä niin et, sillä selvä mutta lopeta tuo turha tyhjän päivänen vääntäminen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tuu ulos kyber maailmasta ja avaa silmäs. jos et ymmärrä niin et, sillä selvä mutta lopeta tuo turha tyhjän päivänen vääntäminen.

Mitä näen kun avaan silmäni? Mitä sinä näet silmät auki? Mikä totuus minun tarvitsee ymmärtää? Niele tuskastumisesi ja selitä tyhmemmällesi, ole ystävällinen. Haluan aidosti ja vilpittömästi tietää. Varmasti moni muukin.

Lähde MOT 9.1., käsittääkseni tämä tieto tuli krp:n Thomas Elfgeriniltä, eli sä voit työntää ne kuluneet hattus arsees. Kiitos. Ja se et mulla jotain tietoa saattais olla, ei liene sulta pois?:piis:

Lähdekriittisyyteni tullaan varmasti tallaamaan, mutta tuntuu hieman oudolta että MOT on noin vain saanut kyseisten jengiläisten rekisteritietoja, kun Oikeusrekisterikeskuksesta saa tietoja viranomaisten lisäksi vain HENKILÖ ITSE. http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/18203.htm
Lienee toki aivan tästä samaisesta hatusta temmattua että MOT:lle on lähetetty muutama kuvaakin kauniimpi rekisteritieto, joiden sitten kerrotaan kattavan koko HA-jäsenistön skaalan.
MOT tuskin olisi halunnut käyttää tietoja, jotka he olisivat saaneet muutoin kuin edellämainitulla tavalla.

Voihan toki olla, että kotoiset enkelimme ovat vain niin puhtoisia pulmusia, että kun muiden pohjoismaiden vastaavat prosentit ovat keskimäärin 65, on Suomessa vain pari-kolmekymmentä. Voi hellantuuteli tätä hyväuskoisuutta.

Mutta kuten sanottu, hyvin näyttää menevän propaganda perille.

T: Trainee hattu puossa:kuvia: ?

Oma arvaukseni on, että näille rikollisjengeille löytyy tukea lähinnä vähän huonompiosaisten keskuudessa. Nykymaailmassa hölmöille ja laiskoille tulee elämässä aika kylmää kyytiä, eikä "korttelin kovin kundi"-arvosanalla saavuta oikeassa elämässä yhtään mitään. Tässä puhutaan siis juuri niistä elämänsä kukoistuskautta yläasteella eläneistä sankareista, jotka ovat nykyään täysin ihmeissään yrittäessää elää tietokoneista ja markkinataloudesta voimansa saavaassa yhteiskunnassa.

Jonkun epäreilun pelin kautta kaikenlaiset ällöttävät kynäniskat, nörtit ja siellä amiksessa tsempannut tylsimysmuurari ajelevat mersuillaan omakotitalojensa pihaan samalla kun kaikki reilut ja rehdit kaverit (ns. tosimiehet) puskevat minimipalkalla duunia tai ryyppäävät/piikittävät päivärahalla aivojaan tuusannuuskaksi Vantaan perukoilla.

Tässä tilanteessa tuntuu varmaan aivan vitun siistiltä, kun jotkut miehet isolla M:llä viis veisaavat kynisten ja konttorirottien säännöistä. Sällit ratsastavat rautahevoillaan auringonlaskuun taskut täynnä seteleitä ja pää täynnä pirtelöä. Nää kaverit ottaa mitä tosimiehelle kuuluu eivätkä istu hattu kourassa fatan luukulla.

Tässä vaiheessa helposti haluaa unohtaa, että rikoksellahan ne rahat tehdään. Ei kukaan tienaa rahaa pelkästään olemalla kova jätkä, ei vaikka kaverina olisi kuinka monta kovaa jätkää. Sitten kun kieltämisen vie tarpeeksi pitkälle, alkaa miettimään kuinka nämä sankarit eivät kuitenkaan tee vahinkoa tavallisille ihmisille, vaan ainoastaan pahiksille ja sitten sille kasvottomalle asialle nimeltä yhteiskunta. Yhtäkkiä sitä sitten tajuaa, että väärinymmärrettyjä veijareitahan nämä tyypit ovat, ja jotkut foorumin tissiposket vaan eivät kateuttaan tajua kuinka hienoja ihmisiä he ovat...

elmo82 sanoi:
Minäkin haluaisin kuulla, mitä näkee kun avaa silmänsä?

^Urheiluseura vetäis pataan?

Pakko vaan todeta, että tää on viihdyttävää. Osa ei tiedä mistään mitään, osa on tietävinään, osa antaa ymmärtää että tietää paljonkin muttei viitsi kertoa ja sitten parissa kommentissa on jopa jotain järkevääkin kommenttia.

Tuohon rik.rek.% asiaan, tuota 20-30%:a on mun mielestä viljelty muissakin jutuissa kuin MOT:n -tiedä sitten mikä on todellinen laita, mutta en todellakaan pidä sitä mitenkään ihmeellisenä jos Suomessa mennään alta Pohjoismaisen keskiarvon.

Mä en tiedä mistään mitään, enkä mitään järkeviä jaksa edes miettiä, jatkakaa.

Tyhmyydestä voidaan olla montaa mieltä, varsinkin kun argumentaatiosi on täysin olematon. "Sä olet tyhmä" ei käy perusteluksi yhdessäkään järkevässä keskustelussa ja kommenttina se kertoo aika paljon kirjoittajastaan.

Jos tässä joku tyhjänpäiväisesti vääntää, niin se olet sinä. Kovin moni muu kirjoittaja tässä keskustelussa sentään pohtii asiaa ja esittää jo jollain tasolla perusteltuja mielipiteitä.

Vanha sanonta "jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään" pitänee paikkansa myös tässä tapauksessa.

On-Topic

Hell's Angelsin alkuperäisessä logossa pääkallon suu oli auki. Ameriikoissa sitten iso osa heistä narahti jonkun vasikointiin ja poliisi kettuili, että sehän oli odotettavissakin kun logossakin se suu on auki. Siispä logo muutettiin nykyiselleen. Kybermaailmasta en löytänyt linkkiä tai kuvia laittaa, mutta avatkaa silmänne ja hakekaa tästä varmistus itse. Poliisilta olen itse tästä kuullut.

On-Topic

Kyl mä ymmärrän ettei moottoripyöräjengeistä tykkää, mutta sitä en ymmärrä ettei sen takia haluta uskoa edes faktoja. Viittaan siis tohon 70%:iin putseja Enkeleitä. Jos MOT näin sanoo, ni se on näin. :D
Ja mitä tulee tohon kommenttiin että jengeillä olisi tukijoita vain "alemmassa kastissa", on pakko todeta taas että bull shit. Itsekin tunnen menestyneitä ihmisiä joiden mielestä noi jengit on ok asia. Yksi hyvä asia Lahdessa joka tuli RG:n myötä on se, ettei paljo turkkilaiset sun muut abdullahit hillunu kaupungilla. Mielummin mä ainaki galleryn ukkoja kattelen ku rättipäitä.

Ja mitä tulee tohon kommenttiin että jengeillä olisi tukijoita vain "alemmassa kastissa", on pakko todeta taas että bull shit. Itsekin tunnen menestyneitä ihmisiä joiden mielestä noi jengit on ok asia.

En viitannut sinänsä mihinkään kastiin, vaan ihmistyyppiin. Onhan niitä konnia menestyjissäkin, sehän on selvä. Kaikenlaisia talousrikollisia ja vaikka näitä tiettyjä jengiläisiä yhdistää juuri se, että he ovat päättäneet, etteivät lait ja säännöt koske heitä. Loppujen lopuksi taustalla on ihan sama ajatusmaailma riippumatta siitä myydäänkö huumeita vai kavalletaanko miljoonia: vitut muista ja rahat omaan taskuun.

Yksi hyvä asia Lahdessa joka tuli RG:n myötä on se, ettei paljo turkkilaiset sun muut abdullahit hillunu kaupungilla. Mielummin mä ainaki galleryn ukkoja kattelen ku rättipäitä.

Eivät tietenkään hillu, kun yhdessä tekivät bisnestä.

Ai no sitte jos ei kerran ketään kohti ammuttu:david: Kummia noi tavalliset ihmiset kun pelkää kun nahkaliivikonna alkaa ammuskeleen, pitäishän se tietää ettei se kohti ammu, en mä ainakaan suojautuis ja menis karkuun:jahas:

No harvemmin ihmisten itsesuojeluvaisto käskee olla paikoillaan jos aletaan ammuskelee ilmaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom