Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
do diisumutin123 sanoi:Minuutti - kymmenen tuntia, "sievoinen" ero.
Miksei imeytyisi? Please älä vastaa, että olet punttilehdestä lukenut kehon kykenevän sulattamaan yhdellä aterialla max. 30g proteiinia.sumutin123 sanoi:Eihän tuommoinen määrä ***tana imeydy!
Dopey sanoi:Miksei imeytyisi? Please älä vastaa, että olet punttilehdestä lukenut kehon kykenevän sulattamaan yhdellä aterialla max. 30g proteiinia.
SuBi sanoi:No sitten se on imeytymättä ja tulee paskan seassa ulos :whip:
Fighter1157 sanoi:Mä oon kateellinen nälättömille! Itse söisin vaikka hevosen päivässä eikä tekis edes tiukkaa!
Aapina sanoi:Lämpö on kyllä hyvästä, eikä aina pidä valittaa. Suomalaisilla, kun tuntuu olevan aina talvella liian kylmä, kesällä liian kuuma, syksyllä märkä ja keväällä masennus
SuBi sanoi:No sitten se on imeytymättä ja tulee paskan seassa ulos :whip:
reinhardt sanoi:Minä en juuri muusta valita kuin helteestä. Kroppani ei oikein kestä sitä. Helle menettelee, jos voi olla rannalla tai merellä, mutta muuten...
Lisäksi kämpilläni on lähemmäs 30 astetta lämmintä, joten en tahdo saada nukuttua-->väskää ja päätä särkee. Mietin, jättäisinkö suosiolla tämän päivän treenit väliin. Oli sen verran huono olo tiistain 2h pilates-session ja kotiin kävelyn jälkeen. Ja kyllä, minä juon tarpeeksi.
Ei ihmisen kuulu olla kesällä kaupungissa eikä varsinkaan töissä.
Sama täällä. Tosin töissä onkin sen verran hyvä ilmastointi, ettei helteet vaikuta millään tapaa. Mutta eipä vaikuta töitten ulkopuolellakaan, eilen lepopäivänäkin oisin voinu syödä illalla vaikka kuinka. Siinä mielessä helpompia nuo treenipäivät, kun ei ehdi tulemaan nälkä.Möller sanoi:Eipä vaikuta meikäläisellä helteet millään tavalla ruokahaluun, melkeinpä päinvastoin. Nyt kun vielä lopetti tuon röökinpoltonkin niin tuntuu että sais olla koko ajan syömässä.