- Ikä
- 45
harde20 sanoi:Kesällä ei ole ainakaan meitsin ruokahaluun minkäänlaista vaikutusta
Sama täällä, töissä on kuuma, kotona on kuuma, ulkona on kuuma ja mulla on aina nälkä ja jano. ;) :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harde20 sanoi:Kesällä ei ole ainakaan meitsin ruokahaluun minkäänlaista vaikutusta
sumutin123 sanoi:Asiasta männynoksaan. Miten pystytte syömään säännöllisin väliajoin, kun yleensä ei ole ruokaa kädenulottuvilla, esim. töissä, ulkona ja muissa tilanteissa?? Tällaisina hetkinä ei välttämättä edes "saa" syödä mitään, kuten esim. vuoden tärkeimmässä kokouksessa, täysi-istunnossa eduskunnassa, ei sillä että joku pakkislainen siellä olisi, kuin ehkä huutelemassa rivouksia. Niin, miten säännöllinen ruokailu hoidetaan konkareiden ja muidenkin mielestä????? Se kun tuntuu olevan minulle todella vaikea ongelma.
Ollaan syömättä niinkuin normaalit ihmiset. Jos on niin HC että on pakko syödä sen 2h45min välein, niin vetää häpeämättä esiin pönikän goodoldchickeniä.sumutin123 sanoi:Miten pystytte syömään säännöllisin väliajoin, kun yleensä ei ole ruokaa kädenulottuvilla, esim. töissä, ulkona ja muissa tilanteissa??
just näin, asiaa :DD.Yates sanoi:Ollaan syömättä niinkuin normaalit ihmiset. Jos on niin HC että on pakko syödä sen 2h45min välein, niin vetää häpeämättä esiin pönikän goodoldchickeniä.
sumutin123 sanoi:Miten pystytte syömään säännöllisin väliajoin, kun yleensä ei ole ruokaa kädenulottuvilla, esim. töissä, ulkona ja muissa tilanteissa??
B.O.S.S. sanoi:Hehhe, jäätelön syökää "kylmää" hyvää -> vetäsin justiinsa
-"Kurkkuinen salaatti" (valmiskamaa, sisältää kurkku+kaali tjsp), siihen PÄÄLLE:
-purkki raejuustoo
-1 prk tonnaria vedessä
-1 prk tonnaria öljyssä
Helposti sujahti alas ja viileä paketti kokonaisuudessaan.
Protskua ei voi koskaan olla liikaa ;)sumutin123 sanoi:Eikö tuossa ole hirveästi liikaa protskuja?!?
Gangst3ri sanoi:Ite huomannu saman ku iltasin lähtee ulos kavereiden kanssa ja on jossain pyörii myöhempään niin nälkä siinä tulee. Viikonloppusin tää tapahtuu aina ja nyt lomalla viikollakin.
Kaverit kyl käy Esso / McDonald's safkaa vääntää mut ite en käytä.
D.Yates sanoi:Ollaan syömättä niinkuin normaalit ihmiset. Jos on niin HC että on pakko syödä sen 2h45min välein, niin vetää häpeämättä esiin pönikän goodoldchickeniä.
No ei todellakaan. Eikä myöskään sun tapaista.neutraali sanoi:just näin, asiaa :D
S0874 sanoi:Sitä ruokaa vaan täytyy kantaa mukana. Nyt kun on ollut nää helteet, niin oon joka päivä ollut kaupungilla liikenteessä tuntikaudet, ja oon tehnyt niin että reppu selkään jonne pakkaan paljon vettä, sekä vähintään yhden proteiini-öljydrinkin. Jos tarvii täydennystä niin kaupasta tonnikalaa tms. kuumassakin säilyvää evästä (haarukka löytyy repusta).
Kyllähän noi syömiset vähän suunnittelua vaatii, mutta kun niistä tekee itselleen rutiineja niin hommat hoituu kuin itsestään.
ei oo tuo syöminen kyllä niin minuutin päälle, voin olla vaikka 10tuntia putkeen syömättä jos oon liikenteessä, ei kiinnosta niin paljoa tää voimailu että kelloa kyyläilen kokoajan että milloin pitää syödä.sumutin123 sanoi:No ei todellakaan. Eikä myöskään sun tapaista.
harde20 sanoi:Protskua ei voi koskaan olla liikaa ;)
neutraali sanoi:ei oo tuo syöminen kyllä niin minuutin päälle, voin olla vaikka 10tuntia putkeen syömättä jos oon liikenteessä, ei kiinnosta niin paljoa tää voimailu että kelloa kyyläilen kokoajan että milloin pitää syödä.
No sitten se on imeytymättä ja tulee paskan seassa ulos :whip:sumutin123 sanoi:Eihän tuommoinen määrä ***tana imeydy!