Helle ja ruokahalu

harde20 sanoi:
Kesällä ei ole ainakaan meitsin ruokahaluun minkäänlaista vaikutusta :)

Sama täällä, töissä on kuuma, kotona on kuuma, ulkona on kuuma ja mulla on aina nälkä ja jano. ;) :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehhe, jäätelön syökää "kylmää" hyvää -> vetäsin justiinsa

-"Kurkkuinen salaatti" (valmiskamaa, sisältää kurkku+kaali tjsp), siihen PÄÄLLE:
-purkki raejuustoo
-1 prk tonnaria vedessä
-1 prk tonnaria öljyssä

Helposti sujahti alas ja viileä paketti kokonaisuudessaan.

sumutin123 sanoi:
Asiasta männynoksaan. Miten pystytte syömään säännöllisin väliajoin, kun yleensä ei ole ruokaa kädenulottuvilla, esim. töissä, ulkona ja muissa tilanteissa?? Tällaisina hetkinä ei välttämättä edes "saa" syödä mitään, kuten esim. vuoden tärkeimmässä kokouksessa, täysi-istunnossa eduskunnassa, ei sillä että joku pakkislainen siellä olisi, kuin ehkä huutelemassa rivouksia. Niin, miten säännöllinen ruokailu hoidetaan konkareiden ja muidenkin mielestä????? Se kun tuntuu olevan minulle todella vaikea ongelma.

Ite huomannu saman ku iltasin lähtee ulos kavereiden kanssa ja on jossain pyörii myöhempään niin nälkä siinä tulee. Viikonloppusin tää tapahtuu aina ja nyt lomalla viikollakin.

Kaverit kyl käy Esso / McDonald's safkaa vääntää mut ite en käytä.

sumutin123 sanoi:
Miten pystytte syömään säännöllisin väliajoin, kun yleensä ei ole ruokaa kädenulottuvilla, esim. töissä, ulkona ja muissa tilanteissa??
Ollaan syömättä niinkuin normaalit ihmiset. Jos on niin HC että on pakko syödä sen 2h45min välein, niin vetää häpeämättä esiin pönikän goodoldchickeniä.

D.Yates sanoi:
Ollaan syömättä niinkuin normaalit ihmiset. Jos on niin HC että on pakko syödä sen 2h45min välein, niin vetää häpeämättä esiin pönikän goodoldchickeniä.
just näin, asiaa :D :rock:

sumutin123 sanoi:
Miten pystytte syömään säännöllisin väliajoin, kun yleensä ei ole ruokaa kädenulottuvilla, esim. töissä, ulkona ja muissa tilanteissa??

Sitä ruokaa vaan täytyy kantaa mukana. Nyt kun on ollut nää helteet, niin oon joka päivä ollut kaupungilla liikenteessä tuntikaudet, ja oon tehnyt niin että reppu selkään jonne pakkaan paljon vettä, sekä vähintään yhden proteiini-öljydrinkin. Jos tarvii täydennystä niin kaupasta tonnikalaa tms. kuumassakin säilyvää evästä (haarukka löytyy repusta).

Kyllähän noi syömiset vähän suunnittelua vaatii, mutta kun niistä tekee itselleen rutiineja niin hommat hoituu kuin itsestään.

B.O.S.S. sanoi:
Hehhe, jäätelön syökää "kylmää" hyvää -> vetäsin justiinsa

-"Kurkkuinen salaatti" (valmiskamaa, sisältää kurkku+kaali tjsp), siihen PÄÄLLE:
-purkki raejuustoo
-1 prk tonnaria vedessä
-1 prk tonnaria öljyssä

Helposti sujahti alas ja viileä paketti kokonaisuudessaan.

Eikö tuossa ole hirveästi liikaa protskuja?!?

sumutin123 sanoi:
Eikö tuossa ole hirveästi liikaa protskuja?!?
Protskua ei voi koskaan olla liikaa ;)

Gangst3ri sanoi:
Ite huomannu saman ku iltasin lähtee ulos kavereiden kanssa ja on jossain pyörii myöhempään niin nälkä siinä tulee. Viikonloppusin tää tapahtuu aina ja nyt lomalla viikollakin.

Kaverit kyl käy Esso / McDonald's safkaa vääntää mut ite en käytä.

Et kyllä auttanut yhtään. Toki muille tuskasi vuodattaminen ehkä auttoi sinua, muttei minua. Itsekkyys kunniaan!!! :rolleyes: :D :rolleyes:

Meikäläisellä helle on vienyt pirusti ruokahalua. Yritän viellä hieman bulkata, niin ei hyvä. Siksi syönkin nyt tähän aikaan enemmän, nytkin tossa otin juuri uunista pizzan ja alan justiinsa mutustaa sitä.
Päivällä ei jaksa kyllä kauheesti muuta kuin jäätelöä ja mehua kipata. :jahas:

Kuten JWO, niin yritin minäkin kesäbulkkia mutta eihän tästä nyt tuu yhtikäs mittään.
Päivällä ei ollut taas yhään nälkä eikä saanut oikein alas mitään vaikka yrittikin, vettä kyllä kului. Nyt tuli sitten haettua Mäkkäristä BigMac-ateria ja sen vetäsin naamaan, tuli vaan vihaiseksi kun oli niin pieni satsi. Siirtynee bulkkikausi syksymmälle.

edit: niin ja paino on tippunut viikossa 2kg

Ei mitään vaikutusta sillä kuinka lämmin ilma on, aina on nälkä. Kokopäivän oon syöny ja just paistoin itelle 300g poronkäristystä ja lisukkeeksi riisiä ja litra maitoa.
edit. tosiaan vaikka kokoajan tulee syötyä niin silti paino laskee.

S0874 sanoi:
Sitä ruokaa vaan täytyy kantaa mukana. Nyt kun on ollut nää helteet, niin oon joka päivä ollut kaupungilla liikenteessä tuntikaudet, ja oon tehnyt niin että reppu selkään jonne pakkaan paljon vettä, sekä vähintään yhden proteiini-öljydrinkin. Jos tarvii täydennystä niin kaupasta tonnikalaa tms. kuumassakin säilyvää evästä (haarukka löytyy repusta).

Kyllähän noi syömiset vähän suunnittelua vaatii, mutta kun niistä tekee itselleen rutiineja niin hommat hoituu kuin itsestään.

Kiitos paljon vastauksestasi! :)

Vedätkö silloinkin, kun olet kavereidesi kanssa ulkona. Kiva nyt siinä joutua huomion keskipisteeksi puputtamalla jotain tonnikalaa.--> Ei tee hyvää erilaisille kaverisuhteille ja muille. Erotut huonolla tavalla joukosta massasta, mikä on aivan perseestä. Mulle on ihan sama vaikka muut söisivät raakaa valaan rasvaa keskellä Forumia.

sumutin123 sanoi:
No ei todellakaan. Eikä myöskään sun tapaista.
ei oo tuo syöminen kyllä niin minuutin päälle, voin olla vaikka 10tuntia putkeen syömättä jos oon liikenteessä, ei kiinnosta niin paljoa tää voimailu että kelloa kyyläilen kokoajan että milloin pitää syödä.

neutraali sanoi:
ei oo tuo syöminen kyllä niin minuutin päälle, voin olla vaikka 10tuntia putkeen syömättä jos oon liikenteessä, ei kiinnosta niin paljoa tää voimailu että kelloa kyyläilen kokoajan että milloin pitää syödä.

Minuutti - kymmenen tuntia, "sievoinen" ero.

sumutin123 sanoi:
Eihän tuommoinen määrä ***tana imeydy!
No sitten se on imeytymättä ja tulee paskan seassa ulos :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom