Hel-Looks ja nykyajan muoti-ilmiöt

Voi. Miksei voi ihmetellä jotain juttua, mitä ei ymmärrä?
Ei taidetta selitetä - TAIDE KOETAAN. ;)

Suurin osa noista Hel-Looksin kuvista näyttää mun mielestä naurettavilta mutta ainoa syy on oikeastaan vain se fakta, että ne pukeutuu eritavalla kuin suurin osa väestöstä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäköhän noistakin apinoista tulee sitten ku ne joku päivä kasvaa "aikuiseksi" ? Voisin kuvitella että joka toinen on pilvenpolttaja työtön haaveilija ja joka toinen joku humanistisen alan opiskelija. En tarkoita että kaikkien pitäisi pukeutua samalla tavalla, mutta joku vitun järki nyt päähän.

Täältä taas näkee, että cross-dressing erityisesti miesten tekemänä herättää ihmisissä syviä tunteita.
Niin siis onko nuo hel-looksin kuvien tyylit sinun mielestä cross-dressingiä? Ymmärränkö termin jotenkin väärin jos tuossa se ei minusta ole noitten jamppojen ideana.

Suurin osa noista Hel-Looksin kuvista näyttää mun mielestä naurettavilta mutta ainoa syy on oikeastaan vain se fakta, että ne pukeutuu eritavalla kuin suurin osa väestöstä.
Tässä ollaan nyt suurimpien totuuksien äärellä eikä tässä oikeasti ole mitään muuta.

Näköjään myös "homo" ja sen eri variaatiot ovat ainoa haukkumasana massasta poikkeavalle miehelle. Ihan sama, onko miehellä päällä naisten vaatteet, sir Isaac Newtonin vaatteet, mehiläishoitajan vaatteet tai keltainen sadetakki ja liian lyhyet housut, se on aina merkki homoudesta. Voin vain kuvitella, miten joku sukupuolitutkimuksen naikkonen riemastuisi tästä ja kirjoittaisi kirjan verran tulkintaa. :lol2: Keksikää nyt jo jotain muuta.

Eiköhän toi Homo-sana ole vain yleinen haukkumasana miehille, jolla ei edes välttämättä tarkoiteta seksuaalista suuntautumista. Vähän kuten vittumaista naista sanotaan vain huoraksi, vaikka voisi sanoa vain kusipääksi tai vastaavaa.

Eiköhän toi Homo-sana ole vain yleinen haukkumasana miehille, jolla ei edes välttämättä tarkoiteta seksuaalista suuntautumista. Vähän kuten vittumaista naista sanotaan vain huoraksi, vaikka voisi sanoa vain kusipääksi tai vastaavaa.
No tässä ketjussa on kyllä tehty aika selväksi, että puhutaan juurikin homo-homoista. Mutta niin tai näin, "tosi" omaperäistä.

Tää keskustelu on vähän samaa tasoa ku se et vaaditaan lesboille ja homoille samoja oikeuksia kaiken suhteen ku heteroille. Sit ku ne on saanu oikeutensa, alkaa eläimiinsekaantujat ja pedofiilit huudella et meille kans lailliseks naida mansikki tai naapurin 8v Liisa. Vittu nyt se järki käteen. Jos jonkun mielestä noi miesten asut nois kuvissa on ihan ok, ni olkoon postaamatta. Mut mun mielestä ne on oksettavaa ja kamalaa paskaa. :)

No tottakai saa ilmaista mielipiteensä jos näkee tarvetta sille. Vittu olis kyllä tylsää, jos kaikki ois aina samaa mieltä kaikesta. Oot silti kyllä aika sankari.:)

Aika pitkälti noista paistaa läpi sellainen että että yritetään pakolla ja suorastaan äärimäisen epätoivoisesti olla vielä erilaisempia kuin muut. Ihan kuin olisi maailman suurin pakko erottua joukosta (negatiivisesti) jollakin tavalla.
HEIIII!!! Katsokaa mua katsokaa nyt mua!!! Mitä vittua te tuijotatte?!

Rumia asukokonaisuuksia mielestäni.

Minua ei kyllä ainakaan haittaisi jos kaikki olisivat samanlaisia ihmisiä kuin minä. Miettikää vähän, hengata itsensä kanssa aina. Tykkäisin.

Onhan nämä hel-look ihmiset ehkä vähän outoja ja yksi noiden ideologiahan on olla mahdollisimman omituinen. Ei kyllä mihinkään kategoriaan muodin seuraamisen kanssa mene ja puhun siitä "oikeasta" muodista enkä mistään H&M. Yksi asia kuitenkin mikä heitä yhdistää on että suurin osa heistä on helsinkiläisiä.. kysymys kuuluukin mikä vittu teitä helsinkiläisiä vaivaa?

Yksi asia kuitenkin mikä heitä yhdistää on että suurin osa heistä on helsinkiläisiä..
Toinen asia mikä heitä yhdistää on se, että heidän kuvansa on helsinkiläisten kuvaajien Helsingissä ottamista, Helsingin katumuodista kertovista valokuvista koostuvalla sivustolla. Sitä mäkin ensin ihmettelin miten siellä on niin paljon hesalaisia, mutta sitten tajusin että kaikki hesalaiset vaan on tollasia.

Tää keskustelu on vähän samaa tasoa ku se et vaaditaan lesboille ja homoille samoja oikeuksia kaiken suhteen ku heteroille. Sit ku ne on saanu oikeutensa, alkaa eläimiinsekaantujat ja pedofiilit huudella et meille kans lailliseks naida mansikki tai naapurin 8v Liisa.
Hieno vertaus.

kysymys kuuluukin mikä vittu teitä helsinkiläisiä vaivaa?
Täällä on enemmän ihmisiä ja siten mahtuu porukkaan noita taivaanrannan maalareita. Siellä Könttylässä on yksi kylähullu, sama prosentti alueen väestöstä mitä täällä noita riikinkukkoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom