Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiva lukea miten hyvin sulla on menny!Ois kiva saada nukkumisen vielä vähän paremmaksi mutta seki nyt parantunu tosi paljon. Kuitenki 6 tuntia keskimäärin jo nukun yössä. Kun alotin se pyöri jossain 3-4 tunnin paikkeilla.
Oon saanu liikunnan ja ruokavalion värkkäämisellä paljon paremmin apua ku mistään terveyskeskusken tarjoamista escitaloprameista jne. Eiköhän tää vielä tästä joskus.
(edit: tuon tarkotus ei ollu siis mikään yleinen lääkkeiden mollaaminen, mää vaan tarvin kokonaista elämänmuutosta en vaan jotain aivokemioiden kans kikkailua)
Mulla tuppaa se ongelma olemaan enemmän se että herään liian aikasten ja en sitten saa uudestaan nukahdettua.Kiva lukea miten hyvin sulla on menny!
Kokeile pimennysverhoja tuohon nukkumiseen. Nyt kun valo lisääntyy niin se toisia valvottaa.
Tuohon vois kokeilla paastoilua, sillon kroppa siivoaa turhia pois, mm. sitä löysää nahkaa. Varovasti 16/8 pätkäpaastolla alkuun, siitä sitte ehkä satunnaisia 24-36 h paastoja pikkuhiljaa. Ravintopuolelta löytyy ketjuja aiheista pätkäpaasto ja pidemmät.En oikeen tiiä itekkään missä vaiheessa tää tapahtu mutta vatsalihakset pompahti ekaa kertaa näkyviin elämän aikana. Enpä ennen tätä tienny että mulla semmosia onkaan. Alavatsassa jäi jonku verran tuo nahka roikkumaan tosin, semmosta karun näköstä elefantinnahkaa. Sama homma tissien kans, mutta se on mitä on.
Näinhän se valitettavasti monesti menee. Lääkkeillä hoidetaan oireita, ei syitä.Oon saanu liikunnan ja ruokavalion värkkäämisellä paljon paremmin apua ku mistään terveyskeskusken tarjoamista escitaloprameista jne. Eiköhän tää vielä tästä joskus.
Nyt taitaa mennä vahvasti uskomusten puolelle, millä perusteella juuri paastoilu poistaa nahan löysyyttä?Tuohon vois kokeilla paastoilua, sillon kroppa siivoaa turhia pois, mm. sitä löysää nahkaa. Varovasti 16/8 pätkäpaastolla alkuun, siitä sitte ehkä satunnaisia 24-36 h paastoja pikkuhiljaa. Ravintopuolelta löytyy ketjuja aiheista pätkäpaasto ja pidemmät.
Vaan kun ihmisen elimistö jatkuvasti vuorokauden mittaan käyttää ja varastoi energiaa, myös paastoaa. Kovasti uskoa vaatii tuo autofagiakin.Autofagia siivoaa vaurioitunutta ja turhaa kudosta pois elimistöstä, pilkkoo samalla ylimääräiset proteiinit aminohappopooliin kiertoon.
Helpoin keino käynnistää autofagia on paasto.
Tuossa testipaketissa näköjään on vapaa testo.Oletko mittauttanut testo tasojasi koskaan ? Kova laihdutus ja treeni yhdessä voivat romahduttaa tasot. Siitä aiheutuu erilaisia ongelmia esimerkiksi mielialaan. Varsinkin jos on alkoholisti tausta niin sekin romahduttaa testot.
Ole vielä pidempään. Eihän tommosilla arvoilla kukaan mies ole yhteiskuntakelpoinen.edit:
testo: 11,7 nmol/l
testoVL:164 pmol/l
SHBG: 43 nmol/l
no voi vittu.
ja oon tosiaan ollu jo n kaks kuukautta jo plussakaloreilla
joo varasin työterveyshuoltoon ajan tästä huomiselle. vaan kun tuo testoraja menee 10 + on terveen puolella nii liekkö vaa sanovat "hyvä on" ja kotia.
Mites tässä kävi?joo varasin työterveyshuoltoon ajan tästä huomiselle. vaan kun tuo testoraja menee 10 + on terveen puolella nii liekkö vaa sanovat "hyvä on" ja kotia.