Heimoi - katujuoppo yrittää reenata itteään kuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jantte
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ei oo ku 2kk työsopparia jälellä muutenki. Ja siis ei mulla oo mitään muita matalan teston oireita. Jatkeva panetus ja virtaa on ja kiva reenata jne.
No sittenhän varsinki se loppu 2kk kannattaa saikuttaa. Siitä sitten sairauspäivärahaa tulojen mukaan viel jonku aikaa.

Paskan vitut, haluan jatkossaki töitä kyseisessä puljussa ja mää oon ikäni maannu kämpillä, mua tässä tilanteessa mikään sairasloma auta.

Paras meininki mulla on ku ikänä ennen, saanu tolla päihteilyn lopettamisella ja liikunnalla jo paljon aikaa. Ja voihan se vaan olla että mun entisillä elintavoilla vaan jääny aika pysyviä vaikutuksia.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
100kg penkkipunnerrus lähenee. 92.5 x 3 viime viikon raskain. Nyt lähen hinkkaan 95kg

Pystäri 1 plate varmaan menis jo mutta se saa mennä sitte ku progressiomallin mukaan tulee varmaan viikon parin päästä vastaan.

Tulin vaan yläpeukuttamaan tätä threadia. Luin kaikki viestit ja kova työ on tehtynä.

Itse aloittelin heinäkuussa 159 kg:n tasolta ja matka on vasta alussa. Mulla ei päihteitä taustalla, muuten vaan syömiset pitkin vittua.

Otan nyt virallisesti hatun pois päästä, onnittelen ja toivotan hyvää treenitsemppiä tästä eteenkinpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom