heikotus kesken treenin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko muilla ollut sellaista ongelmaa että yhtäkkiä kesken treenin tulee niin heikko olo että voisi käydä vaikka oksentamassa.Vedin tänään selkätreenin, kulmasoutu ja taljat meni todella hyvin mutta kun siirryin yhden käden kulmasoutuun niin jumankauta ku iski heikko olo.Ei pystyny seisomaa ku alko oksettaa ja voimat hävis lähes kokonaa.Vedin kuitenki yhden käden soudun läpi ja siirryin maastavetoon mut sitä ei pystyny enää tehä ku ei jaksanu ees vyötä laittaa päälle ku voimat hävis ihan täysin.Kun vetäsin palautusjuoman naamarii niin olo parani lähes hetkessä.Oliko syy nestehukka tai jotain?
Olin syöny aamupalan ja sitten ruoan söin tuntia ennen treenejä joten sokerit tuskin laski kovin alas,eli siitä ei varmaan johtunu.

Tai sitten vedin vaa niin kovaa kolme ekaa liikettä :whip:

Mitä söitä tossa tuntia ennen? Jos minä syön hiilareita tuntia ennen reeniä niin varmasti iskee heikotus puolivälissä. Mulla toimii parhaiten, että reilunkokoinen hiilaripitoinen ateria n. 3 tuntia ennen reeniä ja sitten 0,5-1 tunti ennen reeniä jotain 30 grammaa protskua naamaan ja ehkä vähän rypsäriä tähän joukkoon.

Mulle on kyllä muutama kerto noin käyny. Luultavasti nestehukka, tai sitten keho ei ole saanut riittävästi happea (jos oot pidättäny henkee liikaa toistoja tehdessä). Nämä ainakin ollu mun syitä ja olen oppinut virheistäni.

jos mä meen salille syömättä, pelkällä protskulla, tulee tosi paska olo...
Hapenpuute voi olla myös yks...Joskus ku tekee kovaa erityisesti jalkoja, niin alkaa huippaa sen takia ku ei saa tarpeeks ilmaa

Juzzi87 sanoi:
Onko muilla ollut sellaista ongelmaa että yhtäkkiä kesken treenin tulee niin heikko olo että voisi käydä vaikka oksentamassa.Vedin tänään selkätreenin, kulmasoutu ja taljat meni todella hyvin mutta kun siirryin yhden käden kulmasoutuun niin jumankauta ku iski heikko olo.Ei pystyny seisomaa ku alko oksettaa ja voimat hävis lähes kokonaa.Vedin kuitenki yhden käden soudun läpi ja siirryin maastavetoon mut sitä ei pystyny enää tehä ku ei jaksanu ees vyötä laittaa päälle ku voimat hävis ihan täysin.Kun vetäsin palautusjuoman naamarii niin olo parani lähes hetkessä.Oliko syy nestehukka tai jotain?
Olin syöny aamupalan ja sitten ruoan söin tuntia ennen treenejä joten sokerit tuskin laski kovin alas,eli siitä ei varmaan johtunu.

Tai sitten vedin vaa niin kovaa kolme ekaa liikettä :whip:

Mulla oli samanlaista 15-18 vuotiaana, nykyään ei enään ole, vaikka treenaisinkin huonosti syöneenä. Iällä ja verensokerilla lienee merkitystä asiaan. Ota glukoosipastilleja salille mukaan.

söin tunti ennen treeniä makaronia ja kanaa.Ja oon kyllä syöny koko kesän ajan aina tunti ennen treeniä ja nyt vasta ekan kerran iski huono olo.Eli en usko että se on tuosta ruokailun ajankohdatsa kiinni.Saas nyt nähä miltä se maanataina tuntuu.
Ja tänään treenasin ilman tauriinia moneen viikkon.Sillä kuitenkaan on tuskin mitään vaikutusta asiaan.

Joo mullakin oli samoja oireita kun aloitin treenailun. Ittellä johtu väsymyksestä ja nestehukasta, mutta hapensaannista voi kans johtua, ainakin jos teet pitkiä sarjoja ( kuten jaloissa).
Mutta nuku ja juo vettä tarpeeksi niin elimistö tottuu. :whip:

Juzzi87 sanoi:
söin tunti ennen treeniä makaronia ja kanaa.Ja oon kyllä syöny koko kesän ajan aina tunti ennen treeniä ja nyt vasta ekan kerran iski huono olo.Eli en usko että se on tuosta ruokailun ajankohdatsa kiinni.Saas nyt nähä miltä se maanataina tuntuu.
Ja tänään treenasin ilman tauriinia moneen viikkon.Sillä kuitenkaan on tuskin mitään vaikutusta asiaan.

Ehkä se sitten oli vain joku tilapäinen juttu josta ei kannata olla huolissaan. Aika sen näyttää että rupeaako toistumaan.

Itselläni juuri tyhjällä mahalla treenaaminen on tuonut heikotusta mukanaan. Mielummin sitten vaikka iskenyt makaronilaatikot vatsaan sulamaan minuuttia ennen pumppausta kuin nälkäkuoleman kielissä treenaisi. Flunssa ja huonosti nukutut yöt saattavat myös aiheuttaa samanmoista heikotusoireilua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom