Yläselkä (latsit) ja olkapäät ylivoimaisesti mulla kovin lihasryhmä. Takareidet, rinta ja ojentajat aika heikkoja. Rintareeni mennyt tähän asti lähes kokonaan olkapäille, nyt tosin oon alkanu harjotella oikeeta penkkitekniikkaa.
Kovasti ihmisellä eroaa kuitenkin vahvuudet ja heikkoudet. Yleisesti kuvittelisi että vahvuudet löytyy yläkropasta ja heikkoudet alakropasta nuoruuden RHP treenien seurauksena.
Heikointa lihasryhmää ei tarvitse kauan miettiä. Ilman muuta pohkeet. Mulla ei ole polvista alaspäin käytännössä katsoen mitään. Isältä olen perinyt pitkät ja laihat kintut. Reisiin nyt sentään olen saanut pikkasen tavaraa tässä vuosien saatossa. Pohkeisiin en ole vielä löytänyt toimivaa konstia.
Käsivarsistani mä pidän suht paljon. Sekä ojentaja- että hauisosasto on ihan hyvässä kuosissa. Mukavasti pullottaa t-paidan hihoista. Forkut eivät ehkä ole aivan ojentajien ja haukkareiden tasolla, mutta ei ne kyllä paljoa jää jälkeen. Forkuissa on tapahtunut viimeisen vuoden aikana selvästi positiivista kehitystä.
Yläkroppa nyt muutenkin on alakroppaa edellä. Selkä, rinta, hartiat...kaikki ihan hyvällä mallilla. Paksuutta olis kiva saada lisää.
Vahvimmat on yläselkä, rinta ja jalat (etu- ja takareidet). Noista vahvimmiksi valitsisin silti ehkä etureidet, koska ennen treenaamisen aloittamistankin juoksentelin, pompin ym. Pohkeetikin tulee ihan hyvin perässä, mutta ehkä hitusen noita muita heikompina.
Heikointa lihasryhmää en oikeen osaa yksitellä, mutta ehkä olkapäät on vähän muita jäljessä.
Jalat ja rinta tuntuu kasvavan jo pelkästään niiden treenaamista ajattelemalla. Selkä ja olkapään sivu ja takalohkot on ne osa alueet joihin kaipaisin paljon lisää kehitystä. Pohkeet näyttävät reisien rinnalla myös vähän turhan pieniltä.