Heikoin/kovin lihaksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vahvimmat: Ylä- ja alaselkä, etu- ja takareidet, hauis, ojentaja, epäkkäät(?)
Heikot: Rinta, olkapäät(?), pohkeet, forkut
Heikoimmat: Pohkeet, forkut

Olkapäät on kysymysmerkin saattelemana siksi että minulla on rasvaa jonkin verran olkapäiden alueella, joten minun on vaikea sanoa ovatko ne sittenkin ihan OK. Pohkeet on säälittävät, samoin forkut (tosin molempia olen hinkannut ja paranemaan päin ovat lähteneet).

Ylivoimaisesti parhaimmassa kunnossa on mulla epäkkäät. Heikoimmassa sivu- ja takaolkapäät ja etenkin pohkeet.

Oisi voinut kuvitella, että Mr. Holmesilla olisi ollut hieman erilainen vastaus.

Ettei olisi ihan offtopic: heikoin varmaan vatsat ja vahvin ... :jahas:

Heh, täähä onki maukas ketju. :-P
- Suurin, myös vahvin, lihasryhmä rinta. Ojentajat myös iha ok.
- Heikoin: pohkeet (ne on ku tytöillä), alaselkä.
Kuitenkin kokooni ja yleiseen olemukseen suhteutettuna eniten jäljessä ovat pohkeet. Muut lihasryhmät melko sopusuhtaiset. :-)

Rinta täysin yv! seuraavaksi selkä joka on kehittynyt vauhdilla, jonka jälkeen olkapäät :)

heikoimmaksi täytyy sanoo hauis :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hauikset ja forkut on varmaan heikoimmat voimiltaan. Mut selkä taas näyttää ettei olis yhtään kasvanu, tai sitä on varmaan itse muutenki vaikee sanoa, pitäs varmaan napata valokuvaa selästä niin näkis. Ojentajiin olen saanut omasta mielestäni pirun hyvin kehitystä.

Mä erottelen tän nyt kahteen eri alueeseen :)

Voimaltaan heikoin -> Hauis
Voimaltaan vahvin -> yläselkä

Kooltaan heikoin -> Ojentajat
Kooltaan vahvin -> Rinta

Olisin kuvitellut et useemmalla olis selkä vahvin. Taino ennemmin määkin penkistä enempi rautaa nostaisin ja verottaisin selästä... :(

Vahvin: Selkä
Siitä välistä: Olkapäät, ojentajat, rinta
Heikoimmat: Etureidet, takareidet, pohkeet, hauikset, epäkkäät, pili

Taitaa vahvimmat puolet olla selkä ja reidet. Olkapäät on todella surkeassa kunnossa, eikä kädet muutenkaan ole paljoa edellä. Otetaan työn alle dieetin jälkeen...

itselläni suhteellisesti vahvin osuus on olkapäät, sitten kovana kakkosena taitaapi tulla ojentajat.

heikoimpana tulee hauikset ja jalat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom