Heikko mies- ruipelossa kropassa:)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vee
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Vee

Olen kolmisen kuukautta käynyt ahkerasti salilla, tarkoituksena saada voimaa hintelään kroppaani:)
Olen 28v mies ja 175cm/71kg
Faktoja:
saan 45kgx2 pystypunnerruksessa
penkistä juuri ja juuri oman painoni, kyykystä 90kiloa, suorin jaloin maastavedossa tulee 105kg.
Miten edellä mainittuja tuloksia saa ylöspäin? Ajattelin, että mitä yleisliikkeitä/tekniikoita kannattaa ottaa mukaan harjoitteluun?

on sinua heikompiakin aloittelijoita :)
ja siinä no hyviä liikkeitä jo mainittu.
leukoja ja soutuja ja vatsaa kannattaa tehdä noiden lisäksi.
ei mitään ykkösiä ja kakkosia treeneissä vaan pidempiä sarjoja.
6-12 sopiva määrä toistoja.
liikkeet aina hyvällä tekniikalla eikä tarvitse eikä kannata tehdä aina läheskään täysillä varsinkin jos treenaa usein koko vartalon kerralla

Piti vielä lisätä, että vatsoja teen aika intensiivisesti joka kerta. 15kg lisäpainolla istumaannousuja 3x10 ja muutamaa muutakin liikettä aina treenin yhteydessä.

Ruokapuoleen kannattaa varmasti kiinnittää myös huomiota. Voimaa/lihaksia ei tule lisää vaikka treeniohjelma olisi täydellinen, ellet syö tarpeeksi. Laita vaikka jonkin esimerkkipäivän ruokailut?

Vatsoja ei kannata mielestäni tehdä joka kerta, ne tarvitsevat palautumista ihan samalla lailla kuin muutkin lihasryhmät.

Ruokapuolesta sen verran, että aamuisin kaura/mannapuuroa, aamupäivällä mysliä ja jogurtti, päivällä lämmin ateria, illalla myös lämmin ateria(yleensä hirmu nälkä treenin jälkeen) ja iltapala. Joskus makeannälkään Fastin patukka, muuten melko harvoin karkkia.

Hmm. Näyttäisi siltä, että ateria on päin persettä. Eihän tossa ole mitään "bodyruokaa", proteiinia runsaasti sisältävää ruokaa.

Mukaan raejuustoa, maitorahkaa, lihaa tms.

Lisätään nyt tiputtamalla infoa. Ruokapuoli koostuu raejuustosta melko hyvin, rahkaa syön hiukan vähemmän. Kanaa tulee paljon syötyä, lihaa kyllä vähemmän.

Noille kiloille sitä protskua kannattaa varmaan vetää reippaat 150g päivittäin, jos haluaa olla varma hyvästä kehityksestä. Mutta tietysti kaloritkin oltava plussilla siinä samassa.

www.kalorilaskuri.fi Tästä oli mulle apua.

Olen kolmisen kuukautta käynyt ahkerasti salilla, tarkoituksena saada voimaa hintelään kroppaani:)
Olen 28v mies ja 175cm/71kg
Faktoja:
saan 45kgx2 pystypunnerruksessa
penkistä juuri ja juuri oman painoni, kyykystä 90kiloa, suorin jaloin maastavedossa tulee 105kg.
Miten edellä mainittuja tuloksia saa ylöspäin? Ajattelin, että mitä yleisliikkeitä/tekniikoita kannattaa ottaa mukaan harjoitteluun?

Eivät noi tulokset oikeasti mitään hassumpia ole, olet siis käynyt salilla vain kolme kuukautta, eli tosi lyhyen aikaa etkä ole mikään teinipoika. Tulokset nousevat ajan myötä, toki syömiseen kannattaa panostaa ja tietysti siihen miten treenaa mutta kärsivällisyyttä sanon minä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
^
Tuota en heti allekirjoittaisi, on vähintään suotavaa pyrkiä pitämään syöminen säännöllisenä. Eli niinku joku hieno mies totes, niin ei syödä kun on nälkä vaan silloin kun on aika. Samalla vähän kattelee mitä sinne kuontaloon tunkee ja sitä rataa. Ruokapuoli kun on erittäin tärkeä tässä harrastuksessa.

Ei sillä siis, että kaloreita pitäisi laskeskella tosiaan. En sitä itekkään tee :D kyllä se vaaka ja peili kertoo about missä ne kalorit liikkuu...

Heikompana ja ruipelompana voin sanoa, että itsellä ainakin kilojen saanti painoilla on ihan kiven takana. Tietty syntymäpainoni 1900g jo sanoo kuinka ruipelo alkuperinkin eli huonoista lähtökohdista on huonoa rakentaa :-) . Tällä hetkellä on sellaiset 182 pituutta ja painoa pari päivää sitten vaaka näytti 72.8kg joten saahan sitä yrittää. Kyllä minä joskus 2004 olin jo päälle 80kg kun tuli puntteja kotona jonkin verran revittyä mutta pääsi kunto pikkaisen taas retuperälle kun tuli muita asukkaita saman katon alle ja reenaaminen jäi. Olen tainnut joskus painaa (182cm pituisena täysikäisenä jo) sellaiset 65kg eli sateella pääsi todellakin puhelinlangan alle suojaan...

- Tare69

Oon kans 185 pitkänä painanut 58 kg, vaikka ruokavalio oli tyyliin ranskalaisia ja lihapullia aina. Nyt saman pituisena 81 kg.. Muutos tuli iän (paino alkoi nousta joskus 22 vuoden kohdilla) ja säännöllisen syömisen myötä. Nyt kolmenkympin kohdalla massaa olisi jopa helppo saada, mutta vain pelastusrenkaaksi.. hiljalleen sitten tota toivotumpaa massaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom