HBO: True Blood

Täh? Eihän kakkoskausi oo vielä loppunu ees tohon mennessä? Ja ainakaan imdb:ssä ei oo kerrottu mitään season 3:sen alkamisesta.

Ehkä Canal on kuitenkin Internet-pioneereja jäljessä, joten kakkoskausi alkanee siellä.

Niiiiiiin koukussa! s2e10 ja s2e11 on ollu kyl niin hyviä!

Jason Stackhouse : " You think that Sam has ever turned to a dog and had sex with female dog?!" Aiheutti kunnon repeämisen, sarjan komedia osuus kiteytyy kyllä jasoniin. Hyvä sarja, tulis jo uusin haluu nähä mitä toi Lafite tekee Sookielle.. :hyper:

btw: Se Daphnen (muija shifteri) näytteliä oli muuten aika :kuola:

Montas jaksoo tos S2:ssa on ?

öö 12. Ite tykkään eniten noista vanhimmasta vampyyreista sarjassa, niissä sellasta tiettyä tyyliä.
Sophie-Anne :kuola:

Voi juku. Hyvä vaan, että satuin lukemaan tätä threadiä. Luulin meinaan, että 2. tuotantokausi olisi päättynyt
Godricin kuolemaan.
Sarja on meinaan toiminut mulla loistavana stressinpurkajana arjen tohinoiden keskellä.

Ai se jäi sitten tauolle:( Noh alkaa Supernatural, fringe ja Heroes, niin on ees jotain katottavaa :)

Aivan joo.. Maanantaina pääsee kattoo :)

Huh huh, 3jaksoo putkeen ja jäi kyllä taas sellaseen kohtaan(s2e6), että ei voi olla kohta kattomatta taas yhtä lisää :hyper:

Kyllähän tähän sarjaan on koukkuun jäänyt. Muijakin tykkää ja käy ihan kuumana jakson loputtua.. mikä mulle tietysti sopii ;)

Olipas päätös kakkoskaudelle:dance:

Eilen katsoin ykkös-seasonin putkeen. (Kipeänä olen) Vaikuttaa kyllä ihan mainiolta sarjalta. Seuraavaksi kakkoskauden kimppuun.

Kakkoskaudelta se meno vasta alkaa :)

Musta kakkoskauden puolivälistä eteenpäin oli jotenkin pettymys. Innolla kolmosta siis odotellessa. Ja uusia kirjoja!

Back
Ylös Bottom