HBO: True Blood

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aivan loistosarja! Rohmuttiin miehen kanssa tota sarjaa ainakun vaan ehdittiin, nyt enää kakkoskauden finaalijakso katsomatta. Sain pari kaveriakin kattomaan ja neki jäi ihan koukkuun :D

Mut vaikka hyvä sarja onkin, niin mun mielestä tää kakkoskauden loppupuoli oli kyllä pettymys, junnas paikoillaan liikaa. Pitkettiin sen mainadi-ämmän tarinaa. Mutta silti täällä odotellaan innolla seuraavaa kautta. :)

Oli kyllä outo tuo maenadin kuolema.. lafite ampuu sitä kiväärillä päin ja luoti kimpoo pois ja sitten bill puree niskan auki ja tää vaa hihittää..

mut sit sam vaa turssasee sarven läpi ni tää delaa.. Ok?! :jahas:

Ja kyllä joumatamou1 itseäni häiritsi etenkin tossa s2e12 lopun sookien peilailukohdassa tuo hammasrako, tulee väkisin mieleen joku Simpsonien. Cletus (se junttifarmari) :lol2:

SOOOKIIIEEE!

Nojoo, oli ihan sontaa minusta tämä season 2. Johtunee siitä pahisnaisesta, joka on niin epäkiinnostava ettei edes nimi jäänyt mieleen.

Totta on, ettei kakkoskausi pitänyt otteessa kovinkaan kaksisesti. Oli aivan liian ennalta arvattava sen lisäksi, että se kulttivoodoopaska alkoi jo tympiä ennen alkamistaan.

Jasonin ja Andyn dialogit oli hyvä veto. Lafayetten töksäytykset jäi hieman vähemmälle, mutta loistava hahmo edelleen muilta osin.

Oli kyllä outo tuo maenadin kuolema.. lafite ampuu sitä kiväärillä päin ja luoti kimpoo pois ja sitten bill puree niskan auki ja tää vaa hihittää..

mut sit sam vaa turssasee sarven läpi ni tää delaa.. Ok?! :jahas:

Ja kyllä joumatamou1 itseäni häiritsi etenkin tossa s2e12 lopun sookien peilailukohdassa tuo hammasrako, tulee väkisin mieleen joku Simpsonien. Cletus (se junttifarmari) :lol2:

Itse tajusin niin, että se maenadi luuli, että se "Jumala" haluaa uhrata maenadin ja antoi sen takia tappaa itsensä?

Itse tajusin niin, että se maenadi luuli, että se "Jumala" haluaa uhrata maenadin ja antoi sen takia tappaa itsensä?

Jep, mun mielestä siinä sanottiinkin, että ainoa tapa hävittää mainadi on sillätavalla, et se ite haluaa kuolla? Vai muistanko nyt iha väärin. :D Vois kyl virkistää muistia uutta kautta odotellessa.. Ei meinaa millää jaksaa odottaa uutta kautta. On niin loisto sarja. :)

Jep, mun mielestä siinä sanottiinkin, että ainoa tapa hävittää mainadi on sillätavalla, et se ite haluaa kuolla? Vai muistanko nyt iha väärin. :D Vois kyl virkistää muistia uutta kautta odotellessa.. Ei meinaa millää jaksaa odottaa uutta kautta. On niin loisto sarja. :)

Kyllä se noin meni.
Mä oottelen kans innolla, toivottavasti kolmoskausi on edeltäjäänsä parempi. Lueskelin tossa jokin aika sitten uusimman kirjankin ja tykkäsin kovasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sookien hammasrako on junttimaisuudessaan erittäin ärsyttävä.

Ei hitto ku joutuki repeen tälle. :D Sama asia vitutti jotenkin aivan jumalattomasti alkuun. Peukalon mentävä hammasrako yhdistettynä kunnon redneck-aksenttiin meinas aiheuttaa välittömän primitiivireaktion.

Kuitenkin kun hammasraosta pääsi yli, niin sarja kolahti kyllä aika täysillä. Vampyyrihommat ei oo koskaan hirveästi kiinnostanu, mutta True Blood on sopivalla tavalla kieroutunut.

Jo True Blood joutui, tänne peräpohjolaan...TV-2: lta katsoin ensimmäisen osan. No sitten pitikin jo kaivaa toinen osa netistä...Olen siis koukussa. Täytyypä ruveta katselemaan. 3-Kausi taitaa kohta puolin alkaa jenkeissä...

kesäkuussa...

Katsoin nyt kahdessa päivässä lomaa viettäessäni kaksi kautta putkeen ja voin sanoa olevani koukussa. Näin naisena Eric ja Bill (se eteen kammattu etutukka ei) saa vatsanpohjassa kipristelemään. Huoh! Ei jaksaisi millään odottaa jatkoa. Sarjassa on mukavaa se kiero huumori ja välillä villi meno.

Odottavan aika on pitkä :). Viellä pahempi odotella Dexteriä :evil:

Joo Dexterkin sais tulla jo ! Milloinhan se alkaa? True Blood ja Dexter on kyllä semmosia sarjoja joihin oon aivan totaalisen koukussa..

eiköhän se Dexter ala siinä elo-syyskuussa. Tuntuu olevan harvassa nykyään sarjat joiden kaudet ei lopu jonkinlaiseen cliffhangeriin.

26.9. Melkein vuoden tauko.

Back
Ylös Bottom