HBO: True Blood

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. ja 2. Kaudet kahlattu läpi. Jäipäs jännään kohtaan...:)

Ja ei pahaa sanottavaa sarjasta, kaikkea löytyy. Olen koukussa...

1. ja 2. Kaudet kahlattu läpi. Jäipäs jännään kohtaan...:)

Ja ei pahaa sanottavaa sarjasta, kaikkea löytyy. Olen koukussa...

Eikö ees Sukin hammasvälikkö häirihe? Ees vähäsen?

Pikkasen vituttaa?

Eikö ees Sukin hammasvälikkö häirihe? Ees vähäsen?

Pikkasen vituttaa?

Ei sitä enää edes huomaa...Sopii roolihahmolle.

Mä en kiinnittäny huomiota siihen hammasrakoon, ennenku joku muu huomautti. Ei se mitenkään häiritse.

Tää on viihdyttävä sarja, harmi ku on kattonu jo kaikki jaksot. Vois jossain välis katella uusintana.

Mie meinasin parin ekan jakson jälkee lopettaa koko kattomisen, ku se välikkö ja vampyyrien torahampaitten sijainti häirihti nii vietävästi. Onneks jatkoin kattomista.

Hyvät vertauskohteet ainakin HBO:n ohjelmille :rolleyes:

Hyvät vertauskohteet ainakin HBO:n ohjelmille :rolleyes:

No onhan ne nyt ihan samaa kamaa kuin saippuaoopperoitten ihmissuhde sotkut!
Ozin Keller-Beecher-Schilinger kuvio on esim täysin verrattavissa kaukkareitten Taylor-Ridge-Brooke säätöön..

Mä oon niin koukussa tähän, tai katsoin molemmat tuotantokaudet jo kesällä ja nyt kovasti odottelen 3. alkamista! Eric on aivan kuolattava, Bill ei oikeen iske :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mutta totta eihän noita sinänsä voi verrata mitenkäänpäin xD mutta tavallaan..

Ainut miten true bloodia voi verrata kauniisiin ja rohkeisiin on se että sarjassa esiintyy molempia sukupuolia ja ne jopa puhuu toistensa kanssa.

peeveli totta totta mutta tuo nyt oli hiukan semmoinen heitto mitä ei itse missään nimessä kattelis:D vaikka tb:kin on hiukan tuollasta ihmisuhde hommelia se on toteutettu hyvällä maulla:)

Sano yksin sarja tai elokuva jossa ei olis "ihmissuhde hommelia."

jeeps:D tai kaunottaressa ja kulkurissa.. kaunottaresta ja hirviöstä en ole aivan varma mihkä se menee.. mutta toisaaltaan.. *ei pie heittää sieraimia tiskiin* vaikka vertauskuvallisesti tosta hömpästä ja hömpästä totesin:) menee aiheet nääs sivuraiteille:D "itse ainankin tykkään tb:stä sarjana ja sillä selvä;)"

Itse en yhtään pidä ns. fantasiatyyppisistä jutuista, mutta True Blood on kyllä koukuttanut. HBO totta vie osaa hommansa.
Suomen tahtiin aion katsoa, vaikka vähän malttamattomaksi tulenkin seuraavaa jaksoa odotellessa.
Jason on kyllä ehdoton suosikkihahmoni sarjasta, Lafayette (Ozin Adebisinä parhaiten tunnettu Adewale Akinnuoye-Agbaje olisi kyllä ollut tuohon rooliin täydellinen) tulee hyvänä kakkosena.

Dexterit ja Ozit on sairaan hyviä, mutta tämä sarja jää onneksi näkemättä. Ykköskauden boxi ostettiin, ja 2,5 jaksoa katsottiin --> myyntiin meni. :1:

Dexterit ja Ozit on sairaan hyviä, mutta tämä sarja jää onneksi näkemättä. Ykköskauden boxi ostettiin, ja 2,5 jaksoa katsottiin --> myyntiin meni. :1:

Mikäs se noin hätäinen ratkaisu nyt on? 2½ jaksoa. Eihän siinä ajassa ehditä vasta kuin käynnistelemään alkavaa rallia.

Vähän keskinkertasta. Tähän mennessä parasta sarjassa oli se viikinkikohtaus feat. Peter Franzén. "Eric, du räddade våra liv hundratals gånger. Vi ska inte lämna dig åt vargarna."

edit: Sookien tupakkarako ja hillbillyaksentti raivostuttavat.

Back
Ylös Bottom