HBO: True Blood

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täh? Eihän kakkoskausi oo vielä loppunu ees tohon mennessä? Ja ainakaan imdb:ssä ei oo kerrottu mitään season 3:sen alkamisesta.

Ehkä Canal on kuitenkin Internet-pioneereja jäljessä, joten kakkoskausi alkanee siellä.

Niiiiiiin koukussa! s2e10 ja s2e11 on ollu kyl niin hyviä!

Jason Stackhouse : " You think that Sam has ever turned to a dog and had sex with female dog?!" Aiheutti kunnon repeämisen, sarjan komedia osuus kiteytyy kyllä jasoniin. Hyvä sarja, tulis jo uusin haluu nähä mitä toi Lafite tekee Sookielle.. :hyper:

btw: Se Daphnen (muija shifteri) näytteliä oli muuten aika :kuola:

Montas jaksoo tos S2:ssa on ?

öö 12. Ite tykkään eniten noista vanhimmasta vampyyreista sarjassa, niissä sellasta tiettyä tyyliä.
Sophie-Anne :kuola:

Voi juku. Hyvä vaan, että satuin lukemaan tätä threadiä. Luulin meinaan, että 2. tuotantokausi olisi päättynyt
Godricin kuolemaan.
Sarja on meinaan toiminut mulla loistavana stressinpurkajana arjen tohinoiden keskellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai se jäi sitten tauolle:( Noh alkaa Supernatural, fringe ja Heroes, niin on ees jotain katottavaa :)

Aivan joo.. Maanantaina pääsee kattoo :)

Huh huh, 3jaksoo putkeen ja jäi kyllä taas sellaseen kohtaan(s2e6), että ei voi olla kohta kattomatta taas yhtä lisää :hyper:

Kyllähän tähän sarjaan on koukkuun jäänyt. Muijakin tykkää ja käy ihan kuumana jakson loputtua.. mikä mulle tietysti sopii ;)

Olipas päätös kakkoskaudelle:dance:

Eilen katsoin ykkös-seasonin putkeen. (Kipeänä olen) Vaikuttaa kyllä ihan mainiolta sarjalta. Seuraavaksi kakkoskauden kimppuun.

Kakkoskaudelta se meno vasta alkaa :)

Musta kakkoskauden puolivälistä eteenpäin oli jotenkin pettymys. Innolla kolmosta siis odotellessa. Ja uusia kirjoja!

Back
Ylös Bottom